به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مسیر باشگاه های آلمانی برای افزایش قدرت در زمینه مالی همچنان در حال طی شدن است.
فوتبال آلمان در زمینه بازاریابی و کسب درآمد از فروش محصولات مختلف باشگاه رکوردی دیگر به ثبت رساند. به گزارش sport1، تیم های حاضر در بوندسلیگا فصل گذشته از شرکت در زمینه بازاریابی و فروش پیراهن و سایر محصولات باشگاه، توانستند 243 میلیون یورو به جیب بزنند. 60 درصد از این مبلغ به بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند تعلق دارد که نشان دهنده حضور همه جانبه این دو باشگاه در بازار است.
گفتنی است، تیم های بوندسلیگا دو 31 میلیون یورو و تیم های لیگ سه 9 میلیون یورو از فروش محصولاتشان کسب کردند.