وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: پیش از آغاز بازی به پیروزی رسیدیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از عملکرد مردانش همچنین کادر فنی و آنالیزورهای تیم خود تقدیر و تشکر کرد. 

 

یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با حضور در نشست خبری پس از پیروزی مردانش برابر جمهوری چک گفت: در یک بازی پیچیده و سخت به پیروزی رسیدیم و باید به مردانم تبریک بگویم.

وی ادامه داد: فوق العاده بازی کردیم و حریف نتوانست در جنگ تاکتیکی از ما سبقت بگیرد. تیم حریف را به خوبی انالیز کرده بودیم و باید بگویم که آلمان قبل از آغاز این بازیف به پیروزی رسیده بود و این پیروزی برای ما چندان هم غیر قابل پیش بینی نبود.

در مهم‌ترین دیدار های امشب آلمان در ورزشگاه ولکس پارک استادیوم در یک بازی منظم و با برنامه مقابل جمهوری چک به پیروزی رسید. برای آلمان توماس مولر 2 گل در دقایق 13 و 66 و کروس در دقیقه 49 گلزنی کردند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 10:41

محمد یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 18:53

واقعا در نظر بگیرید مارکو و رویس هم به این تیم اضافه بشه، اگه گوتزه هم اون جلو یکم بهتر کار کنه تیمی نمی تونه این تیم رو شکست بده. از لحاظ نیمکت هم عالی شدیم، مدافع مرکزی مصطفی تو آرسنال آبدیده میشه، هودس هم هست، یعنی 4 تا مدافع عالی، هافبک که اصلا بخثی نداریم خیلی بازیکن داریم، فقط مهاجم نوک و جانشین برای دفاع های چپ و راست نداریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد