وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الی کان: شواینی از من می ترسید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، امشب (چهارشنبه)  و در دیدار دوستانه ای برابر فنلاند، از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد.   

 
او چندی قبل در یک مصاحبه گفت که اوایل پیوستنش به بایرن مونیخ همیشه از اولیور کان ترس داشته و دروازه بان اسطوره ای بایرن مونیخ در رختکن همیشه از حوله او استفاده می کرده است. در قمست های دیگر از مصاحبه شواین اشتایگر، وی عنوان کرد ۳ سال طول کشید تا کان برای اولین بار با او حرف بزند. 

امروز،  اولیور کان در مصاحبه با بیلد درباره این صحبت های شواین اشتایگر گفت: 

"بله درست است. شواینی آن زمان به عنوان یک بازیکن ۱۸ ساله در رختکن کنار من می نشست و من همیشه حوله او را برمی داشتم. او همیشه تعجب می کرد که من چرا ۲ حوله دارم و او هیچ حوله ای ندارد. او هرگز جرات نکرد این مساله را با من در میان بگذارد و می رفت از ماساژور تیم یک حوله دیگر می گرفت".
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 15:27 http://ghg@gmail.com

من تو خونه از تلویزیون میدیدمش میترسیدم

بهمن پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 18:01

نویر کاپیتان شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد