وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: کارلتو با کوله باری از تجربه و افتخار به مونیخ می آید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اوتمار هیتسفلد یکی از بهترین مربیان تاریخ بایرن مونیخ به صحبت در مورد پپ و آنجلوتی پرداخت.   

 

اوتمار هیتسفلد سرمربی محبوب و موفق سابق بایرن مونیخ اعتقاد دارد پپ گواردیولا از پس فشارهای موجود در بایرن و تیم آینده اش منچستر سیتی می تواند برآید. گواردیولا که سال آینده جانشین مانوئل پلگرینی در سیتی می شود می تواند با کسب  قهرمانی در لیگ قهرمانان وداع باشکوهی با آلیانز داشته باشد و با تکرار موفقیتهای مربیانی همچون هیتسفلد و هاینکس جاه طلبی های خود را تکمیل کند. به گزارش FOURFOURTWO، هیتسفلد در مورد حضور پپ در سیتی می گوید:

’’ من عقیده دارم که پپ در سیتی هم می تواند موفق شود، فقط او نیاز به سه یا چهار بازیکن مطابق سبک خود دارد. آنها اکنون با پلگرینی نوع خاصی از فوتبال را بازی می کنند ولی با آمدن پپ سبک این تیم تغییر خواهد کرد.
 ‘‘

پپ گواردیولا در این فصل شانس زیادی برای قهرمانی در بوندس لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان دارد ولی باز هم به منچستر سیتی پیوسته است. نظر هیتسفلد در این مورد این اتفاق اینگونه است:

’’ یک مربی سطح بالا این کار را می کند. این لازم است و پپ برای ترک بایرن غفلت نکرده است.
 ‘‘

بعد از پپ، کارلو آنجلوتی سال آینده مربی بایرن خواهد بود و هواداران بایرن انتظار دارند تیمشان تحت هدایت کارلتو سبک جدیدی را تجربه کند. هیتسفلد ادامه می دهد:

’’ آنجلوتی سبک دیگری از فوتبال را می پسندد. او یک مربی دیگر با ذهنیتی دیگر است و عاطفی نیز نیست. او بسیار آرام است و با کوله باری از موفقیت و تجربه. او با تمام تیمها دستاوردهای زیادی داشته است و در بایرن نیز موفق خواهد شد.
 ‘‘

کارلتو ادامه می دهد:

’’ شاید دیگر بایرن اینگونه هجومی نباشد و پرس سنگین نداشته باشد. آنجلوتی می خواهد با سرعت زیاد از دفاع به حمله برسد آن هم با کمترین ریسک. باید دید او چگونه در تیم تغییرات را ایجاد خواهد کرد.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد