وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی:مشکلی بابت حضورهیگواین ندارم؛بایرن برترازتمام تیمهای لیگ جزیره است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است حضور هیگواین در مونیخ، جایگاه او را به خطر نمی اندازد. 

 

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باواریایی ها، بالاخره نسبت به صحبت های کارل هاینتس رومنیگه، مبنی بر علاقه نسبت به هیگواین واکنش نشان داد و با مصاحبه ای که با Bild انجام داد گفت: 

“من از برنامه های باشگاه برای آینده خبر خاصی ندارم و از این بابت هم مطمئن هستم که مشکلی با خرید هر بازیکنی علی الخصوص، بازیکنانی در پست من، مثل هیگواین نخواهم داشت و می دانم که جایگاه من در اینجا دست نخورده باقی خواهد ماند؛ من به قدر کافی قدرتمند هستم و می توانم با تمام هم پستی هایم رقابت کنم و از این بابت به توانایی و کیفیت بازی خودم اعتقاد دارم.
 
 

وی در ادامه در مورد انتقالش به لیگ جزیره نیز اضافه کرد:

“ این را به خوبی می دانیم که باشگاه های بزرگی در انگلیس وجود دارند، که علاوه بر کیفیت خوب، توانایی بالایی در پرداخت دستمزد های بالا و خرج های فراوان دارند، اما نباید فراموش کرد که بایرن هم چنین کیفیتی را درون باشگاه دارد و از این حیث با تمام تیم های بزرگ جزیره قابل قیاس است؛ضمن اینکه دلیل نمی شود که باشگاه های انگلیسی به دلیل داشتن پول بیشتر، باشگاه های بهتری نسبت به بایرن مونیخ باشند و قطعا در انگلیس تیمی برتر از بایرن مونیخ وجود ندارد.
 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا المانی چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 17:08

رابرت از هیگواین خیلی بهتره

bayern چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 17:32

دمت گرم عزیزوم اینه میگن مرد,لوا نداریم مثت, هیگواین بند کفشتم نیست عزیزوم,بایرن قهرمان,همیشه

☆☆عاشق بایرن مونیخ☆☆ چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 17:55

ایول لوا دمت گــــــــــرم با این حرف زدنت گل کاشتی

محمد چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 18:05

زنده باد لوا قشنگ حرف زدی لواجون

Bayern Lover چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 18:52

"اینکه دلیل نمی شود که باشگاه های انگلیسی به دلیل داشتن پول بیشتر، باشگاه های بهتری نسبت به بایرن مونیخ باشند"
با آب طلا باید نوشت بعد کوبوند به سینه عُشاق سینه چاک تیم های جزیره

سینا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 20:53 http://بایرن

لطفا ترکیب احتمالی هامبورگ و بایرن را بزارید

سینا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 20:55 http://بایرن

لوا از هر محاجم تو دونیا بهتره این به همه سابت شده

پارسا مونیخ چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 21:36

بزار بیاد شاید مثلث خوبی شدین با مولر و هیگواین
مثلث m l g
m : مولر
l :لواندوفسکی
g : گونزالو هیگواین
Mia San Mia

محمدرضا از 96عاشق المان چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 21:54

بازی بایرن و هامبورگ را نشون نمیدن ....؟؟؟!!!

من فقط بایرنیم چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 22:38

تولد اون هارگریوز مبارک ایشالا هرجا هستی خوش باشی یک هافبک فوق العاده دونده و زحمتکش وباغیرتmia san mia

☆☆عاشق بایرن مونیخ☆☆ چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 22:59

محمد رضا بازی بایرن را شبکه ورزش نشون میده تو سایت شبکه ورزش دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد