وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

طعنه مدیربرنامه های یحیی توره به گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر برنامه‌های یحیی توره،هافبک سیتی عنوان کرد که پدربزرگش نیز می‌توانسته به جای گواردیولا با بایرن مونیخ و بایرن جام کسب کند.   

 
به نظر می‌رسد منچسترسیتی در رقابت با دیگر رقبا در جذب گواردیولا جلوتر باشد و سرمربی اسپانیایی در پایان فصل راهی نیمکت اتحاد شود. با این حال، مدیربرنامه‌های یحیی توره از حالا به مدیران سیتی درباره حضور سرمربی اسپانیایی هشدار داد.
سلوک گفت:" پپ مربی بزرگی است ولی او با بارسلونا و بایرن مونیخ جام کسب کرده است. واقعیت این است که پدربزرگ من هم می‌تواند با بارسلونا و بایرن مونیخ جام کسب کند زیرا آنها دو باشگاه بزرگ با بازیکنانی بزرگ هستند. به انریکه نگاه کنید. او فصل پیش موفق شد با بارسا قهرمان چمپیونزلیگ و لالیگا شود. نمی‌گویم او مربی خوبی نیست ولی به عملکردش با رم نگاه کنید.هیچ. دوست دارم پپ هدایت یک تیم را که در رده ی هفتم یا هشتم است به عهده بگیرد و آن را قهرمان کند.برای همین است که مانچینی، بهترین مربی بوده که سیتی تا به حال داشته است.پیگرینی هم مربی بزرگی است ولی مانچینی این تیم را ساخته است. او تیمی را دریافت کرد که جایگاهی نداشت و آن را قهرمان کرد."
سلوک ادامه داد:" در آلمان همه می‌گویند که حضور گواردیولا روی نیمکت سیتی برای فصل بعد قطعی است و من هم به این موضوع ایمان دارم. نمی‌دانم برنامه‌ی گواردیولا چیست ولی پس از اتفاقاتی که در بارسلونا برای یحیی پیش آمد،شرایط کمی نگران کننده است. امیدوارم یحیی نگران این موضوع نباشد. او پیشنهاداتی برای ترک سیتی داشته ولی عاشق این باشگاه و هوادارانش است. وقتی پپ به سیتی بیاید، اسپانیایی های زیادی به این تیم خواهند آمد. آنها می‌خواهند سیتی را به بارسلونا تبدیل کنند در حالی که باید هویت جدیدی بسازند."

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
آلمان 90 + 14 یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 22:41

افن برگ دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 00:20

خداییش راست گفته..قربون آدم چیز فهم

Wüs╬enfuchs دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 01:56

ماشا ا... بابا بزرگ مدیر برنامه های یحیی توره! هم به جمع مخالفان مربیمون پیوست! ... پیشتر پسر مورینیوی فقید مفقود هم همینو میگفت... مبارکه جمع علما جمع!

Führer دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 01:58

جلال دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 02:00

خانوم اوا کارنیو ،پزشک چلسی هم میتونه بایرن رو قهرمان کنه به جز آقای نابغه کارتونی

محمد دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 15:10

پپ چون اینو وقتی بارسا بود فروخت به جای توره مدیر برنامه هاش دوچاره سوزش شده و اینجا ما افرادی داریم وه این حرفو تایید میکنن و میگن قربون آدم چیز فهم .اینو میگن ولی خودشون یه ذره اینجوری نیستن .متاسفم برای اوناییکه فکر میونن با رفتن پپ دنیا رو فتح خواهیم کرد .هواداران توره چه زیاد بودن تو ایران نمیدونستیم.هیچ هواداری مشت سر مربیش این حرفو نمیزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد