وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: برای ‌آینده‌ام تصمیم‌ درستی ‌خواهم گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن گفت بعد از آخرین بازی دور رفت درمورد تمدید کردن یا نکردن قراردادش تصمیم‌گیری خواهد کرد.    
پپ گواردیولا همچنان مایل نیست درمورد تمدید کردن یا نکردن قراردادش با بایرن مونیخ شفاف صحبت کند.
او که اخیرا خشم خود را از تکرار این سوال از سوی خبرنگاران ابراز کرده بود و موجب شده بود برای هفته‌ها کسی چنین سوالی از او نکند، امروز طبق رسم هر ساله بایرن در بازدید آخر سال از کلوب‌های هواداران به کلوب "ویلزبیبورگ" سر زد و در حاشیه گپ و گفتش با هواداران گفت:" درمورد تمدید قرارداد به وقتش در آرامش صحبت خواهیم کرد.
بعد از آخرین بازی دور رفت فصل جاری که 19 دسامبر مقابل هانوفر برگزار خواهد شد، تصمیم درست را اتخاذ خواهیم کرد، برای باشگاه و برای من. این از همه چیز مهمتر است."

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
جلال(نءو نازی) دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 02:16

در هر صورت شما برو جناب پپ،اینجا جای دلقک بازی و بایرن موش آزمایشگاهی شما نیست که هر روز یه خوابی براش ببینی.جدیدترین حرکت پپ ،استفاده از بواتنگ در هافبک میانی در بازی با هرتا بود،بازیکنی که خیلی ها الان میگن که اون بهترین مدافع میانی دنیاست...در صورت کسب 6،7 و 8گانه هم پپ باید بره...

من فقط بایرنیم دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 09:36

پپ فک نکنم بره.جلال مشکل خاصی یا شخصی داری با پپ .الان تیم خوبه همه بازیکنام راضین کادر راضی مدیر باشگاه راضی فقط تو ناراضی.فکر کردی سال قبل من کم ابروم جلو رفیقام رفت تو باشگاه تو محله تو فامیل بخدا همه میدونن من بایرنیم اصلا جلو من به بایرن بد و بیراه نمیگن ولی وقتی باختیم همه تیکه همه مسخره میکردن منم اعصابم خورده ولی خوب ی حقیقته فوتبال یروز میری تیم رو میپکو نی میشه هفسلون یروزم بازیکن نداریم برنات رو مجبور میشه بکنه تو زمین ی سوتی میده میبازیم.الان منم خیلی دوست دارم بازیمون برگرده به سال 2001 هیتسفلد روان کاملا شناور ولی دیگه باید قبول کرد بایرن فاصله داره و الانم خیلی داریم خوب کار میکنیم ایشالا سه گانه رو با شقه کردن اسپانیاییها جشن بگیریم چون بیشتر میچسبه.mia san miaیاعلی

ناشناس دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 10:45

تو رو خدا یکی بیاد جلال رو راضی کنه میترسم از دست بره اینقدر غرق تاکتیکهای گواردیولا میشه، اصلا یکی از دلایل تمدید نکردن گواردیولا مخالفت جلاله
در آخرین اظهار نظرش گفته اگه جلال راضی نشه من دیگه مربیگری نمیکنم، آخه آدمی که به سه گانه و هشت گانه هم راضی نمیشه رو چطور میشه راضی کرد؟

شهرام دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 11:19

من خودم از مخالفای بدجور پپ هستم و اینم بگم فعلا با تیم خیلی قدری بازی نکردیم که عیار تیم معلوم بشه فقط یه آرسنال بوده که اونم انصافا مصدوم کم نداشتن ولی ظاهرا پپ یکم سر عقل اومده و لام رو فرستاده جای همیشگیش و رافینیا هم کمتر بازی میکنه. برنات هم که خدا رو شکر مصدوم بوده و قبلش هم ذخیره. آلونسو هم یکم بهتر شده که اینا همه بخاطر تغییر تو تاکتیکه تیم توسط پپ هستش. بنظرم حالا که داره یواش یواش آدم میشه شاید تمدید کنه خیلی اتفاق بدی نباشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد