وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تکذیب انتقال گوندوگان به بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر برنامه‌های هافبک بوروسیا دورتموند تاکید کرد هیچ صحبتی مبنی بر انتقال او به بایرن‌مونیخ انجام نشده است.

در حالی که تنها 12 ماه از قرارداد ایلکای گوندوغان با بوروسیا دورتموند باقی مانده است، گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده وی به گوش می‌رسد. سران باشگاه دورتموند چندی پیش اعلام کردند این بازیکن در تابستان جاری از این تیم جدا می‌شود اما هنوز مقصد این بازیکن مشخص نشده است.

سران دورتموند از این که گوندوغان همانند روبرت لواندوفسکی پس از پایان قراردادش و با استفاده از قانون بوسمن راهی بایرن‌مونیخ شود، واهمه دارند. با توجه به این که گوندوغان پیشنهاد تمدید قرارداد دورتموندی‌ها را رد کرده است، سران باشگاه قصد دارند او را در تابستان جاری به تیم دیگری واگذار کنند تا از انتقال او پولی به باشگاه برسد.

ایلهان گوندغان، مدیر برنامه‌های ایلکای در این زمینه گفت: برای انتقال ایلکای به بایرن با سران این تیم حتی یک کلمه هم حرف نزدیم. هیچ درخواستی هم از سوی باشگاه به بایرن مونیخ برای واگذاری او فرستاده نشده است. همه حرف‌هایی که در این زمینه منتشر شده‌، دروغ هستند. ما در جایگاهی نیستیم که بخواهیم از باشگاهی مانند بایرن مونیخ چنین درخواستی داشته باشیم.

ایلهان افزود: به هیچ وجه نمی‌پذیریم پس از پایان قرارداد ایلکای در تابستان سال آینده او راهی تیم دیگری شود. می‌خواهیم از فروش ایلکای مبلغی به حساب باشگاه واریز شود. این کار را برای قدرشناسی از حمایت‌های باشگاه در سال‌های گذشته انجام می‌دهیم.

چندی پیش بود که یورگن کلوپ از هدایت بوروسیا دورتموند کناره‌گیری کرد و توماس توخل جانشین او در زیگنال ایدونا پارک شد. مدیر برنامه‌های گوندوغان در پایان صحبت‌هایش به گفت‌وگوی ایلکای با سرمربی جدید دورتموند هم اشاره کرد. او در این‌باره گفت: ایلکای صحبت‌های خیلی خوبی با توخل انجام داده است. ادامه حضور در دورتموند نیز به یکی از گزینه‌های این بازیکن بدل شده است.  

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
اف سی هالیوود سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 17:27

بهتر که نیاد راستشو بخواین از اولشم از گوندوگان خوشم نمیومد
ما باید بهتر از اینو جذب کنیم

هاینکس کبیر سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 18:07

سلام رسن ونگر به راحتی اوزیل رو از دست نمی ده بدبخت شدبم
هازارد پر
گریژمان پر
دی بروین پر
دی ماریا پر
گوندوغان پر
استرلینگ پر
شورله پر
فرمینیو پر
دراکسلر پر
دارمیان پرر
اوزیل پر
ما با پپ به هیچ جا نمی رسیم

هانس اولریخ رودل سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 19:13

گؤاردیلا که پر نداره.

خوب شد نیومد . همینجوری هم اوضاع خط هافبک اسفناکه

7با 10میشه31 سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 21:31

فک نکنم سبکی گوندگان داره ب بایر بخوره واقعا میشه گفت خود آلمانیا بهترین هافبکا را از دیرباز تاحالا داشتن و همشونم قدرتنمای کردن تو سطح جهان و تو این چند سال شوان ک .... فکر نکنم بشه جمله ای در موردش گفت واقعا من نمیدونم چی بگم فوق العاده هم کمترین جملس بمون و میدونم میمونی

احمد چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 11:09

من از بازی هازارد خیلی خوشم میاد کاش می خردی دنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد