وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عذرخواهی شاتس اشنایدر برای توهین به بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره سال‌های نه چندان دور هانوفر انتقادش از بایرن را تکرار کرد، اما بابت نحوه بیان کردن آن در دفعه قبل پوزش خواست.


بعد از آنکه بایرن مونیخ یک هفته مانده به پایان بوندسلیگا برابر تیم فرایبورگ متحمل شکست 2 بر 1 شد و آن هم در زمانی که تیم‌های شمال آلمان با فرایبورگ در رقابت برای عدم سقوط به سر می‌بردند، دیتر شاتس اشنایدر شدیدا باوریایی‌ها را مورد انتقاد قرار داد و از آنها به عنوان "تیم کثیف" یاد کرد.
این پیشکسوت فوتبال آلمان که در اسطوره شهر هانوفر قلمداد می‌شود، امروز به "بیلد اشپورت" گفت: "واژه‌ای که به کار برده بودم خیلی سطح پایین بود، قبول دارم. از این بابت از بایرن مونیخ عذرخواهی می‌کنم، ولی هنوز بر سر محتوای آن نقد هستم. مسئولان بایرن مونیخ باید خودشان را زیر سوال ببرند، باید از خودشان بپرسند آنچه رخ داد از نظر ورزشی چه برچسبی می‌توان بر آن زد."
گفتنی است هانوفر در سی و چهارمین هفته بوندسلیگا مقابل فرایبورگ 2 بر 1 به پیروزی رسید و توانست در بوندسلیگا بماند، اما تیم حریف به دسته دوم سقوط کرد. 

 

منبع

نظرات 22 + ارسال نظر
narcis13 چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 13:57

:(

م مثل مولر چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:28

می بخشیم ات

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:28

از همون اولم ادم حسابت نکردیم که بخوایم ناراحت بشیم
هیچوقت وظیفه بایرن نبوده که بخواد بعضی تیمای قعر جدولی رو از سقوط نجات بده که امسال قرار باشه بهش به قول شما نقد وارد بشه
خدا عقلو به ادم داده که موقع حرف زدن بفهمه چی میگه

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:44

اینی که داره دیس میزنه
الکی مثلا طرفدار هانوفره
ناراحت شده که اسطورشون به غلط کردن افتاده
مگه نه؟؟؟؟؟؟



یارو از قیافش معلومه شبشو با آبجو روز میکنه روزشو با آبجو شب
دیگه چه توقعی میشه ازش داشت؟!؟!

امیر مونیخی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:54

سوپر مانو جون آبجو درصد الکلش پایینه نمیشه باهاش شب رو
روز کرد یا روز رو شب

این احتمالا ی‌‌ چی سنگین تر میزنه
( e‌

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 14:59

حرفت منطقیه
منظورم این بود که 24 ساعت مسته و میخوره حالا چه آبجو چه هرچیز خطری دیگه......

یک بایرنی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 15:36

این شد نقد. بازم دمت گرم.
ولی نقدت وارد نیست. اصولا تیمهای بوندسلیگا کم کاریها و ضعف خودشونو همواره سر بایرن خالی میکنند و انگشت اتهامو به سمت بایرن میگیرند. نمونه بارزش اینکه بایرنو به ضعیف کردن رقباش با خرید ستاره های اونها متهم میکنند. متوجه نیستند اگر بایرن هم چنین کاری نکنه تیمهای اروپایی دیگه اونارو میگیرند و باعث خروج ستاره ها و بازیکنان سطح بالا از بوندسلیگا میشه. بهتر برای بالا بردن کیفیت بوندسلیگا، خودشون رو هم از نظر فنی و هم مالی تقویت کنند تا ستاره هاشونو از دست ندند و بایرن با قهرمانی زود هنگام در پایان فصل دچار افت کیفیت نشه. بایرن که نمیتونه خودشو ضعیف کنه و به سطح شما برسه تا مسابقات حساس تر بشه. شما هستید که باید سطحتون از هر نظر بالا بیارید. حداقل تیمهای مدعی مثل دورتموند و لورکوزن و شالکه. یاد هامبورگ هم بخیر که به همراه دورتموند تنها تیمهای آلمانی هستند که بجز بایرن قهرمان اروپا شدند و حیفه تیم با ریشه ای مثل هامبورگ به چنین وضعیتی دچار شده.

علی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 16:05

کار خوبی کرد

یک بایرنی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:28

سوپر مانوی عزیز
اون پیام مربوط به فروش شوآینی در یکی از پستهای قبلی مال من نیست. من هیچوقت حاضر نمیشم که شوآینی نماد بایرن و تعصب از این تیم بره. یادم نمیره شوآینی بعد از گل بن عطیه به بارسا داشت چیکار میکرد. همچنین چهره متعصب و ناراحت اون رو بعد از تعویض در همون بازی بر روی نیمکت به خاطر اینکه تیم داره حذف میشه هیچوقت فراموش نمیکنم.

نمیدونم کی با نام من جدیدا این پیامو گذاشته؟؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم کسی مانند یکی از پیامهای پستهای قبلی مغرضانه این کارو نکرده باشه.
ظاهرا در ادامه همون اطلاعیه قبلی باید بگم که هر نوع پیامی ضد مولر، گوتزه، شوآینی و دیگر بازیکنهای آلمانی تیم و بخصوص کاپیتان لام دوست داشتنی بود مطمئن باشید مال من نیست.
چه گیری افتادیم. هی باید اطلاعیه تکذیب صادر کنیم!

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:35

راستش واسم عجیب بود که کسی که تا چند روز پیش منطقی صحبت میکرد این حرفو بزنه
تو چند پست قبلی هم یکی به اسم من کامنت گذاشته بود
اخرش خودش گفت ببخشید کرمم گرفته بود
اینا یا زده به سرشون یا خیلی عقده ایین
بارساییهای اح.مق و کشته مرده های گواردیولا برید طویله خودتون نوشخوار کنین(هررررررری)

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 19:56

گوز

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:03

ادم کله خر(بلا نسبت خر)
بایرنیا اح.مق نیستن که کله پوکی مثل تو رو از من تشخیص ندن
برو طویله خودت نشخوار کن

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:09

من چقدر خنگم خودم با خودم حرف میزنم

یک بایرنی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:26

سوپرمانو جان
منم یه جورایی به این نتیجه رسیدم یکی این وسط میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره. بنام های دوستان از جمله خودم و شما و شهروز و دیگران پیام میده و یک جورایی میخواد همرو به جون هم بندازه. حالا این جناب چه کسی هستند و چه هدفی داره و یا اینکه داره واسه تفریح اینکارو میکنه یا نه رو دیگه من نمیدونم!
دیگه فکر میکنم دوستان خودشون میدونند که این شخص چه مواقعی بجای دیگران نظر میدهند و کدوم از نظرات مال ایشونه.

سوپرمانو.SP چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:29

پس هنوزم خر های انسان نما وجود دارن
فک میکردم نسلشون منقرض شده
ولی نمیدونستم که میتونن حرف هم بزنن
خداجون خلقتتو شکر اساسی

سوپرمانو-SP چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:42

احتمالا 5-6نفرن البته خودمم خرم اسممم تازه عوض کردم

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:46

.....................................................

محسن آلمانی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 21:36

من بیشتر به سایت کانون هواداران بایرن و سایت هواداران آلمان سر میزدم ولی متاسفانه این دو سایت در شان هواداران بایرن عمل نمیکنند.

کانون هواداران بایرن که هفته ای یه بار پست میذاره و از طرفی محیطش به علت کار گرافیکی زیاد عملا تو تبلت و گوشی های همراه بطور کامل لود نمیشه و کلا نظر دادن توش خیلی سخته.
سایت هواداران تیم ملی آلمان که قربونش برم سالی دو بار و نهیتا سه بار آپ میکنه!

پس فقط میمونه همین وبلاگ که من تازه باهاش آشنا شدم که امیدوارم تبدیل به سایت بشه چون واقعا تبدیل کردن اینجا به سایت هزینه چندانی دربر نداره چون واقعا عملکرد مدیرای اینجا خوبه و همیشه هم وب رو بروز میکنن،برعکس دو سایت دیگه هواداران فوتبال آلمان و بایرن.

واقعا حیفه طرفدارای تیمای دیگه سایت ها بروز و خوبی داشته باشن ولی ما وضعمون این باشه.

اگه اینجا تبدیل به سایت بشه و فروم هم به راه بیفته معضل نظر دادن با اسم کاربری های متعدد توسط بعضی افراد مجهول الهویه هم رفع میشه

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 21:46

محسن جان
من خیلی سرم از این چیزا در نمیره
اگه شما میتونی بسم الله...
ماهم بشدت استقبال میکنیم داداش
هم مشکل این مزاحما رفع میشه
هم پستای کاربری ایجاد بشه که ما بتونیم مطالبی رو که داریم اوتجا در اختیار دوستامون بزاریم

فرانک چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:14

اوزیل: وقتی سرود آلمان پخ مسعود اوزیل مدعی شده که کارهای زیادی برای تیم ملی آلمان کرده و انتقاداتی که از او می شود را درک نمی کند. اوزیل در مصاحبه ای می گوید:«به نظرم شرم آور است. چون فکر می کنم من کارهای زیادی برای تیم ملی آلمان انجام داده ام.
همیشه سعی می کنم الگو باشم، همه تلاشم را برای تیم ملی بکنم و به این موضوع که در آلمان بزرگ شدم و رشد کردم احترام بگذارم. اینجا دوستان زیادی دارم. همیشه هدفم این بوده که برای تیم تمام تلاشم را در زمین فوتبال بکنم و مربیانم این را می دانند».
او که بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان را هم به بازو بسته است در ادامه گفت:«باور کنید، من با تیم ملی آلمان هستم. افتخار می کنم که اینجا بزرگ شدم و برای تیم ملی آلمان بازی می کنم. فکر نمی کنم برای این که یک آلمانی خوب باشی لازم باشد که حتما سرود ملی را بخوانی. من همیشه در این لحظه برای موفقیت تیم دعا می کنم».ش می شود من دعا می کنم

محسن آلمانی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:45

سوپر مانو جان

ساخت یه سایت به نظرم سالی کمتر از 150هزار تومن آب میخوره که رقم پایینه و با توجه به زیاد بودن نویسندگان وبلاگ فکر میکنم اگه هر کدوم نفری بیست هزار تومن یا کمتر بذارن میتونن یه دامنه خریداری کنند.

هاست و فضای آپلود هم فکر میکنم ماهی 5 گیگ بهشون داده میشه که برای یه سایت هوادارای خیلی خوبه و میتونن کلیپ ها رو برای هوادارا آپلود کنن.
سایت دانلود فیلم و موسیقی که قرار نیست درست بشه که هزینش زیاد بشه یه سایت ساده و جمع و جور هواداریه همین.

انشالله مدیرا به فکر باشن تا جلوی هوادارای تیمای اسپانیایی و انگلیسی کم نیاریم.

سوپرمانو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:55

خیلی هم عالی
مدیرای عزیز وبلاگ اگه میتونین بسم الله....
خودمم در حد توانم کمکتون میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد