وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش کادر فنی و بازیکنان بایرن به شکست مقابل بارسا،پپ:به سختی خواهیم جنگید

http://www.fcbayern.de/media/images/homepage/fotogalerie-14-15/barcelona/05-Barcelona_GET_060515.variant846x476.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بایرن به خوبی تا دقیقه 75 بارسلونا را متوقف کرده بود اما اشتباهات پیاپی بازیکنان بایرن تیم میزبان را با 3 گل به برتری رساند تا یک شکست سنگین و تلخ دیگر در کارنامه پپ گواردیولا ثبت شود. 

پپ گواردیولا: "برای مدت زیادی خوب کار کردیم اما مسی نبوغ خود را نشان داد. ما می خواستیم که بازی خود را ارائه کنیم و با کنترل بازی توپ را تا جای ممکن از بارسلونا دور نگه داریم، و این کار را انجام دادیم اما در نهایت این مسی است که تفاوت ها را رقم می زند. خجالت آور است که گل سوم را دریافت کردیم. بازی برگشت اکنون پیچیده و سخت شده اما البته که ما شانس خود را امتحان خواهیم کرد. ما به سختی خواهیم جنگید."

فیلیپ لام: "ما سه بار در ضد حملات گیر افتادیم و این بسیار بسیار تلخ است. ما تلاش فراوانی کردیم، فرصت بزرگی برای کسب امتیاز در این دیدار داشتیم و آن را تا زمان زیادی حفظ کردیم. اما ما اشتباهات مرگباری مرتکب شدیم که منجر به دریافت سه گل شد. ما کار را برای بارسلونا راحت کردیم، توپ را از لو دادیم و به آن ها فرصت ضد حمله دادیم. این اشتباهات قابل پذیرش نیست به خصوص در بازی های خارج از خانه. می توانید با یک گل بازنده شوید اما نباید بازی با شکست 3 - 0 خاتمه یابد."

مانویل نویر: "ما زمان زیادی را خوب بازی کردیم اما راه را برای آن ها باز کردیم تا گل نخست را به ثمر برسانند. آن ها مشغول مشاجره با داور بودند و ما نفرات زیادی در سمت چپ داشتیم که می توانستند با سرعت موقعیت خوبی ایجاد کنند. اما ما توپ را در یک بشقاب قرار داده و آن را تقدیم بارسا کردیم. مشخصا کلاس بازیکنی مانند لیونل مسی منحصر به فرد است. من فکر می کنم تیم ما با گل اول از هم پاشیده شد. اکنون کورسوی امید ما اتفاقات بازی برگشت با پورتو است."

توماس مولر: "دقایق زیادی به خوبی دفاع کردیم. در زمین احساس می کردم که ما کنترل نیمه دوم را در اختیار داریم و حتی برای مدت زیادی مالک میدان بودیم، اما ما بدترین دشمن خودمان بودیم ! اکنون باید مانند یک تیم خود را جمع کنیم، ما اف سی بایرن هستیم و سر مان بالا می ماند. انتظار نداریم که بازی با پورتو تکرار شود اما یازده مرد در زمین هرچه در توان داریم تا انتها خواهیم گذاشت."

جروم بواتنگ: "ما 70 دقیقه بسیار خوب کار کردیم و کسی فکر نمی کرد که ممکن است اتفاقات طور دیگری رقم بخورد. تا این که ما اشتباه بدی مرتکب شدیم. مشخصا بسیار عصبانی ام که پس از خوردن گل نخست بازی را رها کردیم. ما اکنون به  اتحاد تیمی نیاز داریم. هدف ما باید پیروزی در مونیخ باشد."  
 
ژابی آلونسو : 
"ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما اگر گلزنی نکنید، داشتن مالکیت توپ در دنیا هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. گل اول تعیین کننده بود و بازی را تغییر داد؛ این نتیجه افتضاحی است اما فوتبال سورپرایز های زیادی به همراه دارد. سوت های نوکمپ برای من؟ باعث تعجبم نشد."
 
 ماتیاس سامر: "دستاوردهای تیم تا کنون قابل ستایش است. من هیچ انتقادی به تیم ندارم. آن ها با تمام توان جنگیدند. شرایط دو تیم متفاوت بود و ما مشکلات و محدودیت های فراوانی داشتیم اما تا دقیقه 77 به خوبی مقاومت کردیم، در برابر تیمی که احتمالا بهترین تیم حال حاضر اروپاست. در اواخر بازی فرم خود را از دست دادیم و اکنون به گل های زیادی برای جبران نیازمندیم. در بازی برگشت میزبان هستیم و یک نمایش درخور به هوادارن خود بدهکاریم. اما در ابتدا باید خود را جمع کرده و این نتیجه را هضم کنیم."
 
لوئیز انریکه (سرمربی بارسلونا) :  
"بازی بسیار سختی بود. بایرن خوب بازی کرد و ما را تحت فشار زیادی گذاشت اما تمام کنندگی ما عالی بود. سه شنبه آینده یک بازی سخت دیگر در انتظار دو تیم خواهد بود."
 
مارک آندره تر اشتگن (دروازه بان بارسلونا) : 
"بارسا عظمت خود را نشان داد. مسی بی نظیر است. او بازیکنی است که به تنهایی میتواند تمام نتایج را رقم بزند. مسی بی تردید بهترین بازیکن جهان است. نویر؟ او هم یکی از بهترین سنگربانان جهان است ولی در تقابل با لئو (مسی) او نیز فهمید رئیس کیست."  
جرارد پیکه (بازیکن بارسلونا) : 
"بایرن کار را برای ما خیلی سخت کرد. آنها زمان زیادی مالکیت توپ را در اختیار داشتند. همه چیز بعد از گل اول بسیار سریع اتفاق افتاد و ما می توانیم خوشحال باشیم."  
 
آندرس اینیستا (بازیکن بارسلونا) : 
"این بازی به بازی های دیگر بی شباهت بود و در نهایت برای ما خوب تمام شد، اما هنوز سرنوشت این جدال مشخص نشده است. این بازی نزدیکی بود که در نیمه اول فرصت های کمی وجود داشت. ما سعی کردیم که کنترل بیشتری داشته باشیم، اما تمام کنندگی ما سرنوشت بازی را رقم زد. ما حالا به هدف خود که قهرمانی در چمپیونزلیگ است نزدیک شده ایم. گل دوم مسی منحصر به فرد بود. او شما را ساکت می کند چرا که طوری کارها را انجام می دهد که هیچکس نمی تواند انجام دهد. امیدوارم که بتوانیم برای مدتی طولانی از حضور او لذت ببریم."

لیونل مسی (بازیکن بارسلونا) : 
"نتیجه‌ایی خوب گرفتیم اما هنوز به هیچ چیز نرسیده‌ایم. هنوز 90دقیقه سخت و پیچیده در مونیخ باقی مانده که باید آماده حضور مطلوب در آنجا باشیم. بایرنی‌ها بازیکنان خوب زیادی دارند و مصدوم‌های خود را به نیز به بازی برگشت خواهند رساند. امیدواریم در بازی برگشت نیز با حمایت علاقمندان‌مان نتیجه مطلوب بگیریم. آن گل (گل اول) بسیار مهم بود و تفاوت زیادی در شرایط بازی ایجاد کرد. برای دست‌یابی به آن گل مجبور شدیم بسیار تلاش کنیم تا عاقبت به آن برسیم. حالا با آرامش خوبی همراه با همسر و پسرم به منزل می‌روم. باید سروقت تلاش کنم پسرم بخوابد و برای فردا آماده باشد. باعث خوشحالی است که می‌بینم همه هواداران‌مان در ورزشگاه بعد از بازی شاد هستند. واقعا بازی سختی داشتیم. مقابل بایرن که دروازه‌بانش فوق‌العاده است، خیلی زحمت کشیدیم. مهم بود که حتما به گل اول برسیم.
وی در مورد گذر از بواتنگ و زدن گل دوم نیز عنوان کرد: کل آن حرکت در یک ثانیه اتفاق افتاد. چقدر هم خوب بود. یک لحظه توپ را از بین پاهای او رد کردم و به سمت دروازه حمله کردم و بعد آن را به سمت چپ دروازه زدم. 
 
ایوان راکیتیچ (بازیکن بارسلونا) : 
"ما می دانیم سه شنبه آینده کار دشواری در مونیخ خواهیم داشت. ما باید خود را به خوبی آماده حضور در این دیدار کنیم، زیرا مربی آن ها (پپ گواردیولا) کاملا بازیکنان ما را می شناسد." 
 
سرخیو بوسکتس (بازیکن بارسلونا) :  
"داشتن مسی در ترکیب تیم تضمین همه چیز است. او تنها گل نمی زند، او پاس گل می دهد، تلاش می کندو توپ را به مالکیت تیم در می آورد. او بهترین بازیکن جهان است. می دانستیم که شانس پیروزی را خواهیم داشت. ما به خودمان اعتماد داشتیم. ما می دانیم که اگر بتوانیم در مونیخ گلی را به ثمر برسانیم از شانس بسیار بالایی برای صعود برخوردار خواهیم بود. ما در آلیانز آرنا نیز همانند سایر بازی ها با یک هدف به میدان می رویم، کسب پیروزی. با وجود اینکه همه می گویند ما شانس اصلی صعود به فینال هستیم، قدم به قدم پیش خواهیم رفت زیرا می دانیم بایرن می تواند در خانه اش برای ما دردسر ساز شود، مخصوصاً با توجه به دانش سرمربی این تیم."
نظرات 63 + ارسال نظر
ممد بایرنی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 09:57

بعله به قول مولر ما بدترین دشمن خودمان بودیم !

بدترین دشمن خودمون اگه نبودیم که هیچ موقع سراغ پپ نمی رفتیم !!!

با یوپ کبیر یه فصل دو فصل دیگه می موندیم بعد هم توخل یا کلوپ رو می آوردیم !

ما بدترین دشمن خودمونیم چون اصلا بعد دو سال هنوزم نمی دونیم با چه سیستمی و چه نفراتی باید بازی کنیم ! بعد این رو به حساب با کلاس و با فهم بودن پپ می ذاریم که ما اصلا سیستم مشخصی نداریم و بر سیستم های کلاسیک فوتبال اعتقادی نداریم !

ما بدترین دشمن خودمونیم چون بازی گوتزه و لام و شواین اشتایگر رو عملا با به کارگیری های بی جا و بی موقع واقعا خراب کردیم !

واقعا هیچ توجیحی قبول نیست ! ما دو سال با یوپ کبیر رئال مورینیو و بارسای ویلانووا رو بردیم ! تو یه بازی کاملا برتر به چلسی باختیم و سال بعد دورتمند رو بردیم و قهرمان شدیم !

mojtaba پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 09:58

واقعا خجالت اوره که گواردیولا مربی ماست...لعنت به گواردیولای اشغال.

ممد بایرنی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:04

واقعا آدم افسوس می خوره !!!

نشستم یه دور خیلی سریع بازی های رفت و برگشت دو سال پیش رو دیدم خاوی مارتینز چه بازی درخشانی رو ارائه کرد !

اصلا اینیستا رو از زمین حذف کرد !!!

خاوی مارتینز نباید بازی کنه چون جز اون اسپانیایی هایی نیست که پپ با خودش آورده ! مارتینز برای دوران یوپ کبیره !

آی می سوزم از این که مولر رو تعویض می کنه ! یعنی قشنگ می .....به آهنگ تهاجمی تیم !
چه بازی با دورتمند چه این بازی !

باز هم پاس های عرضی بی فایده ! باز هم به کارگیری بازیکنان در پست های غیر تخصصی ! بازم عملا پارتی بازی و به کارگیری یه سری بازیکن خاص !

اصلا به یه چیز دیشب دقت کردین ، قشنگ تیم سه چهار تا ضد حمله ی تمیز می تونست بزنه !!! ولی یا آقای برنات و تیاگو اینقدر توپ را حمل کردن و بردن تا از دست دادن ! یا این که با پاسای در عرض و مزخرف توپ از دست رفت !!!
ما از این تیم پپ کلا یه ضد حمله به مفهوم واقعی کلمه که باید در پنج ثانیه توپ در موقعیت گل قرار بگیره ندیدیم !!!

خسته شدم از این سبک بازی بایرن !

عقاب سفید پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:13

سلام ، در مصاحبه خود میگه مافقط به فکر مالکیت توپ هستیم که عامل بدبختی ما نیز همینه!!!!!!

ملو پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:16

اقا تا پپ باشه داستان همینه که هست

سجاد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:17 http://tt

اینجاحال نمیده بحث کردن اگه واتساپ داریداین شمارمه پیام بدیدیدتوواتس ی گروه بسازم09338438216

007 پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:20

کلا برنات مقابل الوز کم اورده بود بریده بود فک میکردم شروع نیمه دوم وایزر بیاد جاش اما گواردیولا این کارو نکرد تا گل اول که الوز بازم مقابلش برنده شه.لوا خیلی باترس بازی میکرد احتمالا براهمین اصن سانتر نمیکردن چون اون میترسید بپره،گل اولو که خوردیم اگه المانی بازی میکردیم هیجوقت دوتا دیگه نمیخوردیم تعجب کردم چرا احساسی بازی کردن بعد گل،اما بازی برگشت؛باید بهترین بازی رو انجام بدیم تا بگیم این نتیجه یه اتفاق بوده و امیدوار باشیم

عقاب سفید پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:25

گواردیولا ماموریت خود که نابودی اقتدار ژرمنها بود را به نحو احسن انجام داد، تیمی که 2 گل خورده توفوتبال ایران توپ میریزه وسط محوطه جریمه ولی بازیکنان بایرن رو به عقب فقط پاس میدهند که هم خسته شده، ذهنیت فکری انها خسته شده ودر نهایت توپ لو میدهند وده تا نویر هم دیگر توانایی این همه سوتی راندارد .
در دو سال گذشته پسرفت کردیم ،از 3 جام به 1 جام رسیدیم،اعتبارفوتبال آلمان کم شد و دوستداران کثیف فوتبال اسپانیا و گزارشگران به نیت شوم خود رسیدند .
اگرپپ به مربیگری خود ادامه دهد سال بعد بوندس لیگاراهم از دست میدهیم .

31-21-1 پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:26

بدترین بازیکن زمین برنات
باید مارتینز و می آورد تو لام رو میبرد دفاع چپ
متاسفم

عشق بایرن پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:29

این اصلا خوب نیست که بخوام کسی رومقصرجابزنیم وپپ روادم بده جلوه بدیم پس اون اتحادتیمیتون کجارفته امیدوارباشیدددد من مطمنم بازیه توالیانس رومی بریم وایشالله صعودمی کنیم لطفااااااااا دعاکنیدبه جای این که دنبال مقصربگردین مگه با چن تابردبایرنی شدین که می خوان باچن تاباخت پپ رویه ادم پلیدجابزنید

حامد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:32

بایرن در بازی برگشت به معجزه نیاز داره.این بازیکنا همون بازیکنای با پورتو بودن اما دریغ از یک موقعیت گل.برنات افتضاح... ما مارتینز رو داشتیم که میتونست رو توپهای هوایی کمکمون کنه.همش دارم حرص میخورم،آخه شواینی جاش اونجا بود.تیاگو محو بود.لام رو که دیگه اینقد گفتیم زبونمون مو درآورد.

Arman پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:37

دوستان لطفا مصدومیت رو بهانه نکنید مگه جام جهانی ٢٠٠٢ یادتون رفته؟ میدونید با چند تا مصدوم رفتیم؟ هیچ کس به اون تیم امید نداشت اما با یه سبک آلمانی تیم دوم شد همین جام جهانی هم کم مصدوم نداشتیم رویس گومز اشملزر گوندوغان بندر ها اما قهرمان شدیم. اینا همش بهانست اول فصل که همه میگفتن بایرن با بازیکنای کمی بسته شد باید فکر چنین روزایی رو میکرد اول فصل باید به این فکر میوفتاد که جایگزینای خوبی واسه ریبری و روبن نداریم. به نظر من مسولیت تمامی این شکست ها گردن گواردیولاست. مشخصه ی تیمای آلمانی اینه که بدون بازیکنای ستاهره همیشه فوق العاده هستن چون تو کار تیمی قوی هستن اما گواردیولا ثابت کرد فقط میتونه تیمی رو قهرمان کنه که بهترین بازیکنای دنیارو داشته باشه مثل مسی ژاوی اینیستا ...

onlybayern پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:50

نمیشه کسانیو که از بایرن پپ نه بایرنی که تا الان می شناختیم انتقاد می کنند خائن به بایرن یا هر چیز دیگه ای گفت..انتقاد میکنیم چون دیشب و شبهایی مثل بازی با دورتموند بحران زده تو زمین خودمونو دیدیم انتقاد می کنیم چون دیدیم پپ تو بازیهای بزرگ کم اورده چون دیشب سوختیم نه فقط به خاطر باخت نه!سوختیم چون دیدیم بهترینهای دنیا در پستهای خودشون باید یه جای دیگه از زمین بازی می کردند سوختیم چون دیدیم همون اشتباه تعویض مولرو وقتی ما گل می خوایم مربیمون تکرار کرد و...ما با پپ همینیم حتی اگه مصدومامون هم بودن باز لام جای دیگه ای بازی می کرد باز الونسو تیاگو فیکس بودن باز هر سال یه سری بنجل اسپانیایی پاشون تو بایرن باز می شه...من ارزو دارم بازیه برگشتو ببریم اما باور ندارم

Mannschaft پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:57

حیف که روبن و ریبری و آلابا نبودن... قطعاً با بودن اونها نتیجه دیگه ای رقم خورده بود. حداقل این بود که شکست نمی خوردیم. حالا نقش سوپراستار ها مشخص میشه. الان دیگه وقتشه که بایرن هم دست به جیب بشه و یکی دو مهاجم و هافبک شش دانگ فوق ستاره به ترکیب اضافه کنه، 2 ساله به این ال کلاسیکویی ها باختیم ولی باید قطعاً سال دیگه هر دوشونو له کنیم

amir پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:59

بوی الکلاسیکو میاد

saeeed پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:30

الونسو وقتی توپ زیرپاش میومد بارسایی ها همه طرفش هجوم میوردن اصا میدونستن ازسوتی کی باس استفاده کنن. واقعا اگه خاوی مارتینز جاش بود بحث چیز دیگری بود. ازاین گدشته بنظرم حداقل کاری ک پپ میتونس کنه این بود ک جای باستینو باالونسو عوض میکرد ینی تو اون 4141 ک چیده بود بازیکن جلوی دفا باستین وای میساد الونسو میرف ی خط جلوتر.ازجایی ک الونسو بود فشارخیلی زیادی رو تیم اومد چنبار ازهمون ناحیه توپ ردشدو تک ب تک شدن.
اگه خاوی بازی میکرد بچث چیز دیگری بود ضمن اینکه اگه ب نیمار بخاطر تمارضش کارت دوممو میداد(ک اولم دس ب جیب شد ولی پشیمون شد)شرایط بااالان خیلی فرق میکرد

ژنرال مسی(سه-صفر) پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:33

حااااااااالا عیبی نداره....سه تا خوردید...نوش جونتون...بازی برگشتم ژنرال مسی خودش اون دروازه بانتون میفرسته دنبال نخود سیاه تا انقدر حرف الکی نزنه... تقصیر پپ نیست،بارسلونا قهرمانه.
حالا آریانس آرنا مسی چه بکنه.نویر بایید یکم آرام بخش واس بازی بعد داشته باشه.شما اگه دارید قرص واسش بفرستید...عشق است مسی.

Dr.sina پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:36

من با پپ مخالفم ولی دوستان باخت بایرن به خاطر شرایط ما و قوی تر بودن بارسا بود. هر مربی بود ما نمیتونستیم این بارسا رو شکست بدیم. حتی با هاینکس هم میباختیم، چون شرایط تیممون الان بد و بارسا هم با خرید های خوب و نداشتن مصدوم در بهترین شرایطش و حتما قهرمان میشه امسال. نه تنها این بایرن . هیچ تیم دیگه ای امسال نمیتونه جلوی بارسا وایسته. منطقی باشیم دوستان.تیم بیش از توانش تلاش کرد ولی زورش به این بارسا نرسید. پس به جای مقصر گشتن بهتره امید داشته باشیم که واسه فصل بعد خرید های خوب کنیم با خسیس بازی تیم قهرمان نمیشه. باید بازیکنای خوب خرید تا نتیجه گرفت. دیروز که دیدین سرنوشت بازی رو بازیکنای خوب عوض کردن.یک روبن ببینین چقدر توی بازیمون تاثیر داشت. نیاز به تغییراتی توی کادر و بازکنا داریم.بارسا بدون مسی نیمار بازنده بود شک نکنین.از نویر و همه بازیکنا که نهایت تلاش کردن ممنونم.از لوا هم ممنونم که با اون وضعیتش حاضر به بازی شد.اینا ارزشش از برد بیشتر بود.....ایشالا سال بعد با تغییرات و ایشالا با قهرمانی....

شهریار بارسایی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:44

بابا شورشو درآوردین.باختین جنبه داشته باشین.اگه مصدوم ها بودن و میباختین چه بهونه ای داشتید؟مقصر پپ میشد؟وقتی میبره طرفدارشین میبازه ضدش؟شما هوادارین؟به مربیتون به تیمتون ایمان ندارید حرف مفت میزنید.واسه بهترین بودن اول باید تیم بود و شخصیت قهرمان رو داشته باشی.بارسای پپ داشت.همینطور بارسای انریکه با مثلث وحشتناکش.ولی بایرن نداره.اگه هانکس هم بود جلو این بارسا زانو میزد.ریبری هم نرسیده به بازی برگشت.یعنی همین ترکیب بازی برگشت.اگه چیزی بارشون بود که رفت رو میکردن نمیزاشتن واسه برگشت.بایرن دورش تموم شد.کلادو سال خوب بود.بعدش تموم.بارسا از سال 2008 به بعد روندش یکنواخت بوده(جز زمانی که مربیش تاتا بود)تیتو هم مریض بود.با این حال تیمش عالی بود.قدر پپ رو نمیدونید.اینقد میگید تیممون تیممون چندتا مربی داده بیرون؟بارسا لوئیز فن خال،مورنیو،لوئیز انریکه،گواردیولا،یکی دیگه از بازیکناشم تازه شده مربی المریا.ژاوی،اینیستا و خیلی از بازیکنای الان بارساهم مربی های آینده ی این تیمن.بارسلونا وحشت اروپا
ما میبریم چون بارسلونا هستیم و فراتر از یک باشگاه
زنده باد بارسا
زنده باد بارسا
زنده باد بارسا

سوپرمانو پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:52

به بازی برگشت امید چندانی ندارم
چون احتمالا حاجی هم نمیرسه
ناراحتی من از سه تا خوردنمون نیست
ناراحتی من از اینه که حتی یه شوت تو چارچوب بارسا نداشتیم
لوا و توماس دقیقا نقش چغندر رو تو زمین بارسا بازی میکردن
ناراحتی من از اینه که اگه نویر نبود 7یا 8تا گل خورده بودیم
ناراحتی من از ارنج مسخره و احم قانه پپه
نه لام .نه مولر.هیچ کدوم تو پست اصلیشون نبودن
دفاعمونم که به دفاع جزایر فارو گفته زکی
همیشه باید از حضرت الونسو ضربه بخوریم
وبرنات که اگه مانوئل رو ول میکری میکشدش
کاپیتان فیلیپ اصن تو جریان بازی محو شده بود
و رئیس که دیشب خیلی بد بود
تنها کسی که دیشب با غیرت بازی کرد مانو بود ولی دفاعمون ر.ی.د به بازی قشنگش

سوپرمانو پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:54

پپ باس تو بازی برگشت از جوونامون کمک بگیره
روده و وایزر و تقریبا گائودینیو به هزارتا برنات و الونسو میارزن
چون با این ارنج کارمون تو بازی برگش ساختست

heresh پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:56

سمت راست بایرن بسیار خوب کار کرد و حمله ای از این جناح صورت نگرفت و رافینیا نیمار و سوارز را کاملا مهار کرد ولی در سمت چپ بایرن بسیار ضعیف کار کرد و برنات و آلونسو نشان دادند که در سطح دنی آلوز و مسی نیستند.
برنات امشب در مقابل دنی آلوز بسیار ضعیف کار کرد و در سمت چپ جای ریبری کاملا احساس می شد و همچنین گوتسه عملکرد بسیار ناامیدکننده ای دارد.



به امید صعود بایرن

عقاب سفید پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:57

باسلام به دوستان شانسلونایی که در این سایت آمدند ،بله به شما باید تبریک گفت به خاطر فرستادن این خائن و چند بازیکن بی ارزش به بایرن ،در غیر این صورت اگر اشتباهات آنها وتفکر غلط پپ نبود تیمتان تا چند روز دیگه هم قادر به گل زدن نبود !!!
آقای داور به شما لطف کرد که نیمار را اخراج نکرد وگرنه الان باید در رویایتان خوش بودید .
اگر در بازی برگشت با یک تیم آلمانی و تفکر آلمانی بازی کنید شکست خواهید خورد.

کلیزمان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:59

درود بر همه دوستان
یاد تیم ملى المان افتادم
یو اخیم لو چند سال مربى تیم المانه
١٠ ساله
براى بردن یه جام ملى کمش دو سال باید صبر کرد
چقدر از این دوستان فقد بخاطر نژاد یک مربى مشکل دارن
چقدر به لو توهین کردن ما با لو به جاى نمیرسیم خیلى از دوستان باید یادشون باشه
باید بر کنار بشه
بازم باید به پپ فرست داد
ما که کاره اى نیستسم ولى پپ هنوز هست وخواهد بود این سیاست باشگاه هستش
من هم موافقم به پپ زمان بدن
عشقم بایرن
که وقتى بازى داره حواسم فقط رو بازیه

Aylar پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:00

امیدوارم که سال دیگه قهرمان بشیم ... !

رضوانه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:19

پپ لطفا دهنتو ببند از اسم مسی متنفرم این همون مسی هست که تو جام جهانی هیچ کاری از پیش نبرد .پپ نقشه هاشو عملی کرد داره همه جا آبرومونو میبره . از بایرن گم شو لطفا

reza پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:19

حرفات کاملا چرته بارسایی
توهین به طرفدارای بایرن و شخصیت باشگاه نکن
من که قبل این بازی انتظار صعود به فینال رو نداشتم ولی این انتظارو از سرمربی دارم که اینطوری فاجعه بار باخت نده و حذف شه مثل بازی فصل قبل با رئال
جسور و شجاع بودن رو من تو این تیم بایرن نمیبینم نمونش بازی با دورتموند
بایرن بدون روبری هم قدرتمنده فقط باید باور داشته باشن
بکش کنار بارسایی طرفدار تیممونیم و از عملکرد تیم و سرمربی انتقاد میکنیم جزئی از فوتباله
فقط یک تیم تو قلبم هست تا ابد
فقط بایرن مونیخ
Mia San Mia

سجاد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:27 http://tt

دوستان گروه ساختم توواتس این شمارمه09338438216خواستین پیام بدین توواتساپ

شواینی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:30

یه بازی بدون تفکرات المانی این بازی که پپ داره تحویل میده همون به درد اسپانیایی های گاو باز میخوره

Arian پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:37

هزار بار میگم این پپ بی شرف فقط رو چول مسی سواره و لیسش میزنه
هنوز نفهمیدین پپ مربی ایه که هدفش نابودی بایرنه با اون ترکیب چیدن و تعویضهاش
آخه کدوم پدر سگی میاد تو این بازیه به این مهمی پست بازیکانو رو غیر تخصصی بچینه

همین بازیکنا دست هر مربی ای که باشن میترکونن تیمها رو

سوتی های لواندووسکی -مدافعین هم که ریده بودن-پاسکاریهای جلو دروازه حریف -برنگشتن بازیکنا بعد از لو دادن توپ- بازی قبلی با دورتموند.........

هنوز قبول نمیکنین فوتبال از پیش تعیین شده شده و از قبل قهرمان لیگ مشخص شده


تو آلمان فینال کاملا اسپانیایی کثیف

سپهر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:53

دیشب یکی از بدترین شب های زندگیم بود.وقتی ترکیب رو دیدم فهمیدم شانس خیلی زیادی نداریم.
ما دیشت 1-4-1-4 بازی کردیم که با دفاع هایی که داریم یه نوع خودکشی بود.هیچ کدوم از بازیکن ها جایی که باید میبودن نبودن.اینکه لواندفسکی بازی کنه یه اشتباه بزرگ بود چون آمادگیش صفر بود. من بنظرم باید 1-3-2-4 بازی میکردیم تا دوتا هافبک دفاعی بتونن اشتباه های دفاع رو پوشش بدن.
بنظرم پپ باید بره چون مربی که مهاجم تیم حریف رو مهار نشدنی میدونه از پیش باخته.
بعضی از مربی ها اینجورین فقط با یه تیم موفق میشن.
اما هنوز برای بازی بعد شانس داریم.اگر شانس صعودمون کم باشه ولی شانس این که بتونیم انتقام بگیریم بالاست.
امیدوارم سال دیگه با یه مربی آلمانی هم از بارسا انتقام بگیریم هم از رئال.

ناراحت پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:56

سلام من کلا کامنت نمیذارم یعنی میام اینجا فقط میخونم معمولا نظر نمیدم ولی الان انقدر حالم بده که نمیدونم چیکار کنم بازم نیمه نهایی تلخ مثل پارسال که تا چند روز سر کارم نمیرفتم دیشب تا صبح یا بیدار بودم یا کابوس میدیدم الان میبینم اونایی که فوتبالی نیستن چقدر راحتن چرا اینجوری شد دارم دیوونه میشم هفته دیگه باید برم از چهارشنبه به بعد رو مرخصی بگیرم بعد من 1 اخلاقی دارم که ناراحتیم رو نشون نمیدم همه فکر میکنن فوتبال برام مثلا تفریحه نمیدونن علایقم چقدر برام مهمن همش باید تو خودم بریزم ای وای بایرن حذف شد نمیتونم هضم کنم حالم بده خدایا...

Ali-Ballack پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 13:02

یعنی میخوام خفه کنم هرکسی این حرف مفت رو میزنه که پپ کثیف تو قهرمانی آلمان که ۱۳ بار تو نیم نهایی جام جهانی بوده تاثیر داشته. اتفاقا لو زمانی که به خاطر مصدومیت موستفای دست از لجبازی برداشت و مجبور شد لام خودخواه رو برگردونه سر جاش و کاپیتان شوانی رو بازی بده آلمان در مسیر قهرمانی قرار گرفت. تیم هانکس بدون پاسکاری اضافه ضد حملات ویران کننده میزد ولی حالا ما مالکیت توپمون بیشتر از بارسا شد که چی رو ثابت کنیم.
آلمان نیازی به پپ و هوادارایه مزخرفش نداره. ترجیح میدم همون اقلیت باشیم ولی سرمون مثل همیشه تو تاریخ بلند باشه و تحقیر نشیم.
زنده باد آلمان کبیر. این دو سال لکه ننگی تو تاریخ فعالیت رومینگه و پپ خائن بود وگرنه آلمان و آلمانی همیشه سربلنده.

ممد بایرنی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 13:08

در جواب کلزمان عزیز :

اصلا قیاس لو با پپ قیاس مع الفارغ هست !

بعله لو ده سال زمان داشت ! ولی ما هیچ موقع در زمان لو جلوی هیچ قدرتی تحقیر نشدیم ! دو بار به اسپانیا توی یورو 2008 و جام جهانی 2010 یک هیچ باختیم ! تو دو تا بازی کاملا آبرومند ! به ایتالیا 2 به یکی تو 2012 باختیم که تیم تو نیمه ی دومش فوق العاده بازی کرد ! یادم نرفته چهره ی در هم و مغموم بالوتلی توی لحظات آخر بازی با آلمان که می ترسید یه گل دیگه آلمان بزنه !

نه این که ما اومدیم دو ساله نه جلوی رئال و بارسا صرفا ! شوما ببین جلوی ولفسبورگ ما چطور باختیم ! جلوی پورتو چجور بازی کردیم و باختیم ! جلوی مونشن گلادباخ ! جلوی دورتمند چطوری نتونستیم بازی رو حفظ کنیم !

خداییش یه سوال پپ کدوم تیم قوی رو تونسته خیلی شکیل حذف کنه !؟
پارسال به سختی آرسنال و یونایتد رو بردیم !
امسال به سختی پورتو رو !
جلوی سیتی به راحتی هم باختیم ! هرچند برد داشتیم !

آلیانز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 13:09

هر چی داشتیم در زمین از پنج تا ملی پوشهای با غیرتمون داشتیم. زنده باد نویر، شواینی، لام، مولر، بواتنگ.
یورگن کلاپ عزیز لطفا به تیم ما بیا و غیرت آلمان کبیر را با خود به ارمغان بیار..

mojtaba پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 13:25

بازم معتقدین باید به پپ فرصت داد؟!پپ زمانی که بایرن به دست گرفت بایرن داشت تو اروپا پادشاهی میکرد!تو این ۲ سال غیر از این بود که عوض اینکه بیشتر رو نقاط قوت و ضعفمون کار میکردیم تیم از هم پاشیده شده و دیگه هیچ نشانی از اون صلابت و اقتدار بایرن وجود نداره!؟
به جای رسیدم که جلوی تیمای که مارو گربه سیاه خودشون میدونستن دو سال داریم بدتحقیر میشیم.
واقعا متاسفم که تیم به اون خوبی داره اینطور نابود میشه وبا این نتایج بد حذف شه

sa.e پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 13:59

دیشب گند ترین شب زندگیم بود وقتی دیدم پپ ر.ی.د.ه تو پست بازیکنامون.اگه از شر پپ راحت نشیم نمی تونیم رنگ قهرمانی اروپا را ببینیم.

محمد جواد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 14:02

آره دیگه،وقتی دوغ نیست دوشاب می شه بهترین.....
نبودن روبن و ریبری بهانه داد دست اینا تا دوباره مسی مسی کنند،
روبن تو واقعا بدشناسی،اگه برگردی و دوباره آماده بشی باید بگم از فولاد سختی!!! فان باستن با یک آسیب دیدگی دیگه بازیکن نشد،هرچند سه بار توپ طلاروبرد،ولی تو از اولش هم یکسره آسیب دیدی،
امیدوارم برگردی و واسه یکبار دیگه هم شده بارسا و مسی رو له کنی !!!!

یک بایرنی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 14:13

سلام به همگی
منم مثل دوست خوبمون با نام ناراحت در 4 پیام بالاتر زیاد به این سایت میام. ولی اصلا حال و حوصله نوشتن و پیام گذاشتن ندارم. اما الان یک نوشته از شخصی با نام شهریار بارسایی خوندم که مغزم سوت کشید.
اولا که در ابتدا باید بگم من خودم معتقدم که اشکالی نداره بایرن بازیکن اسپانیایی داشته باشه. حالا سوای آلونسو که سنش بالاست همین تیاگو و برنارت کسانی بودند که نقش زیادی در برد قاطع بایرن در مقابل پورتو داشتند. نمیشه انقدر مربی های سابق بایرن رو به رخ گوآردیولا کشید. به هر حال اون مربی صاحب سبکی هستش. اگه میشه موفقیت بارسلونا در زمان او رو به حساب مسی و بازیکن های خوبش گذاشت پس همین مورد درباره تیم هاینکس هم صدق میکنه. اما به نظر من هم چند تا اشتباه اساسی در بازی دیشب داشت. علاوه بر بازی ندادن لام در سمت راست و استفاده از نفوذهای ویرانگرش در اون سمت مانند بازی برگشت با پورتو، عملا اونو کلا از بازی خارج کرده بود. همچنین نمیدونم چرا انقدر اصرار به پاسکاری جلوی دروازه خودی داره. نویر به بوآتنگ، بوآتنگ به بن عطیه ، بن عطیه به رافینا یا آلونسو و ... که دوباره این وضعیت تکرار میشه و مثل بازی رفت با پورتو باعث میشه مدافعان در شرایط پرس سنگین مرتکب اشتباه بشند. اینقدر اصرار به پاسهای در عرض مانند بازی رفت با پورتو و بازی دیشب یا بازی برگشت سال گذشته با رئال. تیمی که 3 تا عقب و باید حداقل 4-5 گل برای صعود بزنه فقط پاسکاری در عرض اونم با این سرعت کم انجام میده؟ اگه بایرن همون بازی مستقیم و سریع و تک ضرب خودشو مانند گذشته انجام میداد هیچکدوم از این تیمها نمیتونستند اینجوری مارو ببرند.
اما در جواب اون دوست بارسایی که میگه مگه شما چندتا مربی دادید بیرون که انقدر ادعا دارید باید بگم این کسایی که نام بردی که شما به عنوان مربی دادید بیرون رو به کس دیگه ای نزنی که بهت میخندند. لوییس ونخالو بارسلون داده بیرون؟؟؟!!! این بارسلون که امثال کرایف و ونخال با سبک هلندی ساختنش. ونخال مربی اون آژاکس افسانه با اون بازیکنهای جوون اون موقع و صاحب نام در سالهای بعد بود که سال 95 با برد میلان قهرمان اروپا شد و بارسلونا اونو گرفت تا از سبک اون در تیم استفاده کنه. مورینییو؟؟!! مگر اینکه پلاک اتوبوسهاش شماره کاتالونیا باشه. در مورد انریکه و گوآردیولا با اینکه مربیهای خوبین مخصوصا دومی. باید بگم که اگه یک تیم با سه تا از بهترین بازیکنهای جهان مثل مسی و نیمار و سوآرز رو به یه مربی دست سومی بوندسلیگا هم بدند توانایی قهرمان کردن تیمو داره.
ضمنا باید بگم اون موقع که تیم شما دنبال گرفتن یک جام درست حسابی تو اروپا بود بایرن با امثال گرد مولر و بکن بائر و ... سه سال متوالی قهرمان اروپا بود. کلا فوتبال اسپانیا در رئال و بارسلون خلاصه میشه که از 2000 به بعد قدرت گرفتن. خودتون که اولین قهرمانیتون با گل وقت اضافه در مقابل سامپدوریا در سال 92 بدست آوردید. رئالم که بعد از چند دهه با همین هاینکس خودمون در 98 قهرمان اروپا شد. اون شش دوره اولم که به قول خودتون قهرمانیهاشو با کمک امثال ژنرال فرانکوها بدست آورد. حداقل از نظر پیشینه لیگهای ایتالیا، انگلیس و آلمان از شما سرترند.
ببخشید که انقدر طولانی شد. فکر کنم همون نظر ندم سنگینتره.

بارون سرخ پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 14:18

ببین کی از جنگندگی حرف میزنه. یه بزدل روان پریش .اگه جنگنده بودی دیشب تحقیر نمیشدیم بقیه حرفها را Ali-Ballackو ممد بایرنی زدنند

hosein پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 14:43

تفاوت فوتبال المان با انگلیس اینه که تو المان فوتبال ملی اولویت اوله بعد باشگاهی تو انگلیس فوتبال باشگاهی اولویت اوله ملی دوم . بایرن گواردیولا رو به خاطر تیم ملی المان اورد نه جام باشگاهی اینو دیگه هر ادمی میدونه وگرنه اگه قرار فقط به جام بود میرفتن سراغ یه مربی نتیجه گرا یا به گواردیولا اول فصل میگفتن برو با نتیجه گرایی جام بگیر و اگه مسئولین بایرن جام میخواستن گواردیولام که دیونه نبود بره فوتبال بازی کنه 3 تا یا 5 تا بخوره اونم میرفت 8 تا دفاع میذاشت یا میرفت دفاع میکرد مثل چلسی و اینتر که هیچ کسی یادش نیست کی این دوتا تیم جام گرفتن . بعدشم بارسلونا ورئال به خاطر داشتن مهره اگه تو شرایط ایدعال باشن مقابله باهاشون غیر ممکنه مگر با شانس تیم های دیگه مقابل اینا پر پر شدن . بایرن بازیکن نداشت هاینکسم اگه بود 10 تا بازی با این بارسلونا میکرد یه دونه رو شاید میبرد حال ببینین من کی گفتم گواردیولام بره باید صبر کنین تا بارسلون و رئال افت کنن تا تیمهای دیگه بتونن جام بگیرن مشکل گواردیولام این بوده که تو اوج بارسلون و رئال اومده بایرن بعدشم بایرن فقط داره با اشتباهات فردی میبازه نه تیمی . هر سالم که نمیشه سه گانه برد مگه چند تا تیم تا حالا سه گانه گرفتن . فقط تیم ملی المان

hamid پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 15:23

بابا این بایرنی ها عجب رویی دارن با یه مشت بازیکن در پیت میخوان جام بگیرن بابا برین یه دوزار خرج کنین دو تا مهره بگیرین . چهارتا اجر دادین دست گواردیولا توقع دارین براتون برج بسازه

کلیزمان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 15:39

نامشخص کلیزمان
پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 , ساعت : 14:48
درود بر همه
من تعجبم از اینه که دوسال قبل بارسا فقط پویول نداشت چرا اینا میگن ما بازیکنامون همه مصدوم بودن
تو بازى برگشتم خودشون مسى بازى ندادن کسى نمیگفت مصدومه

م مثل مولر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 16:04

دوستان، الآن که بازی را باخته ایم، نباید همه چیز تیم را زیر سؤال ببریم.
در بازی دیشب، بایرن به مدت 77 دقیقه سبک هجومی خود را بر بارسلونا تحمیل کرد. این کار آسان نیست.
بارسلونا با هر تیمی بازی می کند، مجبور به دفاع می شود ولی دیشب در اکثر زمان بازی، توپ در نیمه ی بارسلونا بود.
داوران لطف ویژه به نیمار و مسی و بقیه تیم بارسلونا دارند. به همین خاطر است که با وجود تهاجمی ترین فوتبال، کمترین مصدوم را دارند! اگر باد یک مدافع به مسی بخورد ممکن است اخراج شود!
به همین دلیل است که باوجود اینکه بارسلونا همزمان در سه لیگ بازی می کند اما دریغ از یک مهاجم مصدوم!

امیدوار باشید...
ما نه تمام سرمایه مان را در شرط بندی بر سر برد بایرن گذاشته ایم، نه بازیکن بایرن هستیم، نه حتی آلمانی هستیم!

دیشب مدیر باشگاه خیلی راحت روی مبلش لم داده بود، انگار نه انگار تیمش سه گل خورده!

از یاد نبرید ما فوتبال تماشا می کنیم تا لذت ببریم، هیچ تیمی همیشه برنده نیست و این درباره بارسلونا هم صدق می کند!

امیدوار باشید، تیم ما هنوز 90 دقیقه وقت دارد

م مثل مولر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 16:14

شانسلونا پوشالی است
و تیم ما 90 دقیقه وقت دارد

narcis13 پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 16:25

آمار دیس لایکا کاملا تعداد افرادی که بخاطر پپ طرفدار بایرن شدن و قبلا هم طرفدار بارسا بودن رو نشون میده..
5_6 نفرن با اسمای المانیا میان .. ما هم خریم عر عر ! نمیفهمیم شما ریشه تون کجاس
به امید روزی که پپ و تبعا شما از بین ما المانیای خالص و با تعصب برید

مهدی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 16:56

به امید اینکه رئال حذف شه بایرن بتونه کارلتو رو جایگزین این کچل کنه

hamid پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 17:09

همچینی میگی ما المانی های خالص هر کی ندونه فکر میکنه جد اندر جدت المانی بودن اخه اگه هیتلر الان زنده بود که اولین نفری که مختوم النسل میکرد تو بودی

mohammad پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 17:43

گواردیولا باید فصل بعد بیاد سیتی خوراک سبک بازی سیتیه با این پرس سنگین جابجایی بالا و پاسکاری اصلا نمیتونی بفهمی جای بازیکن کجاست بایرنم بهتره بره دنبال افنبرگ کان کلیزمن تا با فوتبال خشک و ساکن المانی با هم زندگی خوش وخرمی داشته باشن . بایرن چه داند قیمت نقل و نبات

hamid پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 18:25

بابا این مردم عجب عقده ای هستن مسی بنده خدا یه گل ایران زد هر کیو میبینی بهش فحش میده خوب بود مثل پنالدوووووووووووووو به ایران دقیقه 93 پنالتی گل میزد میرفت گوشه زمین عرعر میکرد

narcis13 پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 18:30

خالص تو دوست داشتن رو میگم ، نه تو نژاد ..
بعضیا کودنن !
عشق خالصانه میفهمی یعنی چی؟ نه معلومه که نمیفهمی چون مثه دم چسبیدی به پپ جونت از این تیم به اون تیم باهاش میری .. بدبختای 7 تایی

hamid پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 18:38

من از دوست عزیزم narcis13 عذر خواهی میکنم منظور شما رو بد فهمیدم ببخشید در ضمن من طرفدار گلادباخ هستم چون بهترین تیم المان هست

م مثل مولر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 18:38

نارسیس ١٣ عزیز، حرفهاى شما فقط عده اى را از شما "آلمانیهاى خالص" مى رنجاند!

من و اکثریت مطلق طرفداران بایرن، به خاطر خوش آمد شما به اصطلاح آلمانیهاى خالص، طرفدار تیم بایرن مونیخ نشده ایم که این تیم را رها کنیم!
نه اسم جنابعالى را در لیست مالکان باشگاه بایرن مونیخ دیده ام، نه نغمه هاى نومیدى تان را بر روحیه تیم مذکور واجد کوچکترین اثرى مى دانم.
هیچ وقت فراموش نکن؛ از آنجا که گواردیولا در ازاء پیشرفت برنامه هاى باشگاه بایرن مونیخ پول مى گیرد و شهرت بیشتر به دست مى آورد، او براى بایرن از شما دلسوزتر است!

شما "آلمانیهاى خالص"گریه و زارى کنید و نوحه بخوانید،
ما بقیه طرفداران بایرن، با شوق و امید به بازى برگشت مى اندیشیم.
با اینکه بایرن بازى رفت را باخته است، اگر تیم را از پیش باخته فرض کنیم، اصلاً چه ضرورت دارد آن بازى برگزار شود!؟

narcis13 پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 18:51

من که نا امید نیستم اتفاقا به نظرم بازی برگشتو 4_0 میبریم .. میتونیم ببریم فقط کافیه بخوایم ..
و البته اگه یه نفر بذاره !!!
خوب شد حرفو انداختم زمین صاحبش برش داشت !
متوجه منظورم میشین دیگه ؟!
البته اینم بگم که هرگز از موضعم کوتاه نیمدم و نخواهم امد .. حتی اگه 14_0 ببریم
اونم اینه که پپ مربی نیس .. مربی هم باشه به درد بایرن نمیخوره .. اصلا گروه خونیش با المانیا سازگار نیس
(منظورم بازیکناس نیاید بگید مگه خودت المانی ای !)
اقا حمید نظرات شما هم تو پستای دیگه هم دیدم .. به نظر میاد از برد بارسا خیلی خوشحالید
اگه طرفدار گلادباخ هستین و اینطور متلک میپرونین ..... باعث تعجبمه چون من شخصا تو لیگ قهرمانان واسه همه تیمای المانی پیروزی میخوام و باختشون ناراحتم میکنه

ali پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 21:03

خفه بابا گلادباخی عوضی بهترین تیم المان هوفنهایمه فهمیدی هوفنهایم

hamid پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 21:05

برو بابا عمو عشقههههههههههههههههه گلادباخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

hamid پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 21:29

اخه هوفنهایمم شده تیم تو روخدا ببین فوتبال المان به کجا رسیده که یه هوفنهایمی هم شاخ بازی در میاره

hamid پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 22:25

من به نظرم بهترین مربی برا بایرن مورینیو هست وباید با اتوبوسش بیاد مونیخ ممکنه تو بازی اول بیاد 5 تا بخوره ولی یواش یواش گل خوردنش کم میشه

MOSTAFADEISLER پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 23:09 http://IRAN.IR

سلام-تورو خدا یکی این اسپانیایی خرفتو از تیم بندازه بیرون/ همه تیمو با اسپانیایی های بی کیفیت پر کرده/ کروس وشقیری رو دک کرد الونسو و برنات اورد!!!!!!!!!!!!/ استعدادها رو نابود کرد همه رو به جون هم انداخت...........
قبل بازی گفتم تاوقتی پپ تو تیمه اروپا تو هیچی نمیشیم

نویر جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 00:04

انقدر پپ رو فحش ندین درسته زیاد تو لیگ قهرمانان موفق نبوده اما میتونه تیمو برگردونه فقط اگه مسی با نیمار رو کنترل کنن بایرن انشاءالله بازی رو در آلیانز آرنا به سود خودش تموم میکنه بایرن به معجزه نیاز نداره فقط تو پونزده دقیقه اول به گل بزنه کاره بارسا تمومه

دشمن آلمان جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 03:31

خوب روتون کم شد آلمانیای مغرور و پر رو . بعد از جام جهانی خیلی منتظر بودم تو دهنتون کوبیده بشه . اوف حال کردم . واقعا خجالت نمی کشید ؟ اون نویر خجالت نمی کشه گفته به مسی نشون میدم کی ریبسه ؟ مسی خوب بهش نشون داد رییس کیه حالا بیاید پای مسی رو ببوسید عذر خواهی کنید از این غلطا دیگه نکنید . این حرف یه آدم حرفه ایه ؟ واقعا خجالت نکشید ؟ خوب روش کم شد . مسی متشکر دندونای این دراز نردوان شهرداری رو ریختی تو شیکمش تا بفهمه فوتبال و تکنیک با حرفای مفت ، پر رو گری و بی شخصیتی به وجود نمیاد و بهش حالی بشه رییس واقعی کیه . پر رو ها . شمام روتون مثل اینکه کم نمیشه طرفدارای بیچاره آلمان و بایرن . عجیبه سه تا خوردید له شدید سوراخ شدید بازم زبونتون درازه ؟؟؟؟
مسی یکی از ده بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهانه . به خاطر مصدومیت مسی و نیمار و محرومیت تیاگو سیلوا یه جام به دست آوردید گوش فلکو کر کردید . حالا دیگه در مقابل مسی و نیمار آماده زانو زدید فهمیدید اگه جام جهانی نیمار به بازی می رسید یا مسی آماده بود زودتر از اینا خفه می شدید .

صابر جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 12:52

آقای گواردیولای عزیز پاشو رسما بزن بچاک...
نابود کردن این اسپانیایی ها فوتبالمون رو بخدا...
بعد از پایان هر شکست فقط میگه افتخار میکنم به بازیکنانم افتخار میکنم به بازیکنانم...
بابا بزار برو شدیم موش آزمایشگاهی داره باهامون هر جور دلش میخواد کار میکنه این پپ...

محمد جواد جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 17:25

دوستان،بایرن بدون روبن یعنی همین!!!باید هر چه سریعتر و برای سالهای بعد فکر جانشین شایسته ای واسه اون باشن،وگرنه همین آشه و همین کاسه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد