وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هانوفر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و چهارم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال هانوفر گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

هانوفر در دفاع بسیار مستحکم و نفوذ ناپذیر بود که این کار را برای ما سخت می کرد. وولفسبورگ از کسب امتیاز باز ماند پس این یک آخر هفته خوب برای ما است. دانته یکی از بهترین بازیکنانی است که من با آنها کار کرده ام. تعویض در دقیقه 32 چندان رایج نیست اما در آن لحظه به تغییر تاکتیک نیاز داشتیم. ما روز یکشنبه را استراحت می کنیم اما از روز دو شنبه تمرکز ما بر روی دیدار با شاختار دونتسک خواهد بود. 

هولگر بادشتوبر : 

هانوفر تمام نفراتش را به عقب کشیده بود. زمین مسابقه نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار نبود و ما نمی توانستیم آن طور که می خواهیم توپ را به گردش در بیاوریم. از همه مهم تر آن ها توانستند گل نخست بازی را به ثمر برسانند. ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و با سخت کوشی این برد را به دست آوردیم. 

توماس مولر : 

گاهی در اردوهای تیم ملی ضربات پنالتی را تمرین می کنیم و ران رابرت زیلر (دروازه بان هانوفر) کمی مرا می شناسد. البته ظاهرا نه به اندازه کافی! (می خندد). قبل از زدن پنالتی می خواستم تغییری در نوع زدن ضربه ایجاد کنم اما سیستم من تا کنون به خوبی جواب داده، پس چیزی را تغییر ندادم. 

 

تایفون کورکوت (مربی هانوفر) : 

نمایش کاملا درخوری ارائه کردیم و اشتباهات بسیار کمی مرتکب شدیم. همان گونه که در روزهای مانده به این مسابقه صحبت شده بود، از نظر تاکتیکی کاملا با دیسیپلین عمل کردیم. ما همانند یک تیم بازی کردیم، این چیزی است که در دیدارهای بعدی نیز باید تکرار شود.

 

درک دافنر (مدیر ورزشی هانوفر) : 

یک نمایش شجاعانه و بسیار تاکتیکی بود. ما سزاوارانه پش افتادیم اما بلافاصله یک ضربه آزاد در مقابل دروازه ما کار را به تساوی کشید. هیچ انتقاد و شکایتی از تیم ندارم. آن ها تمام انتظارات مربی در دیدار با یک حریف قدرتمند را برآورده کردند. 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بایرن دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 00:41

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 31 ساله در مصاحبه با "کیکر" گفت:" باز هم می‌گویم که دلم ‏می‌خواهد در خط هافبک بازی کنم. فصل گذشته ثابت کردم که می‌توانم نقش بازیکن ششم را ایفا کنم. این ‏به آن معنا نیست که دیگر دفاع راست نخواهم ایستاد، بلکه ترجیح می‌دهم در خط میانی باشم."‏
او درمورد رقابت با ژابی آلونسو و باستین شواین‌اشتایگر در پست مورد نظرش افزود:" ژابی و باستین دو ‏فوتبالیست فوق‌العاده هستند که در کنار هم زوج فوق‌العاده‌ای را تشکیل می‌دهند. اما بستگی به سیستم تیم ‏هم دارد. مثلا در دور رفت ژابی وسط بود و من در سمت راست، همکاری خیلی خوب و موفقیت‌آمیزی هم ‏با هم داشتیم. البته وقتی همه ستاره‌های بایرن از آمادگی کامل برخوردار باشند، این خطر وجود دارد که ‏دلخوری‌هایی پیش بیاید، اما هر کدام از ما باید بدانیم که تیم ما بایرن مونیخ است و اگر در شرایطی قرار ‏گرفتیم که باب میلمان نبود، باید بپذیریم. به هر حال ما به داشتن این ترکیب پرشمار نیاز داریم، همانطور ‏که در دور رفت دیدید، مصدومان زیادی داشتیم و باید آنها را جایگزین می‌کردیم."‏
لام درباره اینکه تیم صدرنشینش باید روز چهارشنبه در چمپیونزلیگ یک دیدار حساس را پشت سر ‏بگذارد، اظهار داشت:" در بازی‌های تعیین‌کننده‌ای که در پیش داریم، باید هر کدام از ما در قامت یک ‏بازیکن و بعد در قامت تیم، بهترین باشیم تا بتوانیم این مراحل حذفی را هم پشت سر بگذاریم. البته من به ‏این نکته ایمان دارم که ما می‌توانیم و جای نگرانی نیست."‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد