وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

به مناسبت پایان ده سال بی پولی!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته سایت باشگاه به نقل از کارل هاینس رومنیگه مدیر بایرن، به صورت رسمی پایان پرداخت هزینه های ورزشگاه اختصاصی خود را اعلام کرد. ورزشگاهی که از تابستان 2005 افتتاح شد و در مجموع هزینه ای در حدود 350 میلیون برای باشگاه مونیخی در بر داشت.

در این میان شرکت بیمه ی آلیانس به عنوان یکی از اسپانسرهای بایرن، در حدود 100 میلیون از مخارج ورزشگاه را متقبل شد و مابقی اقساط توسط خود باشگاه و به صورت سالانه 25 میلیون یورو طی 10 سال پرداخت شد. که در نتیجه اکنون بایرن سالی 25 میلیون یورو بیشتر از قبل برای جذب بازیکن در اختیار خواهد داشت.

البته باشگاه مونیخی در این مدت به خوبی نشان داد که صرف هزینه های نجومی، به تنهایی متصمن موفقیت نیست و با هزینه های کمتر اما معقول و حساب شده نیز می توان به موفقیت دست یافت. چه بسا که در همین مدت باشگاه هایی نظیر چلسی، رئال مادرید، منچستر سیتی و .... هر کدام به تنهایی در حدود سه برابر بایرن در نقل و انتقالات هزینه کرده اند اما به موفقیت های کمتری نائل شده اند.

هرچند در این 10 سال، بزنگاه هایی نیز مانند جذب مانوئل نویر، رود فن نیستلروی، آرین روبن (هنگام جدایی از چلسی) و فابیو کونترائو وجود داشت که بایرن به دلیل محدودیت منابع، از جذب آن ها باز می ماند. به عنوان مثال اگر مانوئل نویر یک فصل زودتر، و کونترائو در فصل 2010/11 طبق درخواست مربی وقت لوئیس ونگال جذب شده بودند، نتایج دردآوری مانند شکست در برابر اینتر و از دست رفتن فینال خانگی در سال های 2011 و 2012 رقم نمی خورد. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
sirsir جمعه 30 آبان 1393 ساعت 15:27

در برابر چلسی بدشانسی اوردیم ولی باعث شد انگیزه تیم دو چندان بشه ولی دیگه فوتبال تموم دنیارو به زیر می کشیم

MERSAD33 جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:37

اشکال نداره نباید حصرت گذشته رو خورد
باید به اینده نگاه کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد