وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هانوفر؛ باواریاییها به دنبال تداوم صدرنشینی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ فردا در هفتمین مصافش در بوندسلیگا باید پذیرای هانوفر باشد.

 

بایرنی ها که فصل را همانند چند دوره گذشته با بردهای پی در پی آغاز نکرده بودند،بالاخره در هفته ی قبل موفق شدند تا به جایگاه نخست  دست پیدا کنند و فردا برای تداوم این صدر نشینی باید رقیب رتبه ی ششمی خود را از پیش رو بردارند.

بازی فردا بی شک تحت تاثیر حرف های کاپیتان باواریایی ها خواهد بود.فیلیپ لام کهنه کار از اینکه تیمش چند دیداریست نمی تواند با قاطعیت و برد با اختلاف زمین را ترک کند ابراز ناراحتی کرده بود و از هم تیمی هایش در خواست کرده بود تا قدر موقعیت هایشان را بیشتر بدانند.

بایرنی ها که بعد از شکست زسکا در لیگ قهرمانان اروپا در کنار رئال و دورتموند سه تیمی شدند که هر 6 امتیاز دور گروهی اروپا را کسب کرده اند،در بازی فردا احتمالا کار مشکلی نخواهند داشت.آمارها حاکی از بردهای متوالی و پر گل بایرن برابر هانوفر دارند.به گونه ای که بایرن در 5 بازی آخر برابر این تیم 21 گل زده و تنها 2 گل خورده است.بایرن همچنین در 5 بازی اخیرش در بوندس لیگا به هانوفر نباخته است و آخرین باختش در خانه به این تیم به سال 2006 برمیگردد.

بایرن همانند اکثر بازی هایش در این فصل و فصل گذشته تیاگو را در اختیار نخواهد داشت .مارتینز  هم به طور قطع در بازی فردا غایب خواهد بود.حضور ریبری و شواینی هم همچنین در هاله ای از ابهام می باشد.

اما بازی های درخشان گوتزه در دیدارهای اخیر،بی شک از امیدهای بایرنی ها برای بازی فرداست.همچنین باواریایی ها همچنان امیدوارند تا مهاجم جدیدشان بتواند به روزهای خوبش بازگردد.

در تیم هانوفر هم لارس استیندل،ادگار پریب و لئون اندرسون  غایبان تیم تایفون کورکوت که به گفته اش  فقط برای کسب تساوی0-0 به مونیخ خواهد رفت- در بازی فردا خواهند بود.

این دو تیم تا کنون 51 مصاف با هم داشته اند که تنها یک بازی آن ها در جام حذفی بوده .

در 50 مصاف بوندس لیگایی این دو تیم هم بایرنی ها33 برد و 9 باخت داشته اند.

این بازی فردا شنبه از ساعت 17 در ورزشگاه آلیانز برگزار خواهد شد. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
hamed جمعه 11 مهر 1393 ساعت 23:58

تیاگو شوانی ریبری خودتون خسته نشدید انقدر مصدومید؟؟؟؟
من فکر می کنم قسمتی از بهبودی به روحیه و انگیزه بازیکنا برای برگشت مربوطه.مثل رونالدو و شوانی که به جام جهانی رسیدند.
اما نمیدونم الآن اینا چشونه؟

nariman شنبه 12 مهر 1393 ساعت 01:29

2-0 به نفع بایرن با گل های برنارت و لواندوسکی
تولد اسطوره فراموش نشدنی تکرار نشدنی و متعصب بایرن کلودیو پیزارو رو به همه طرفدارای واقعی بایرن تبریک میگم.

sirsir شنبه 12 مهر 1393 ساعت 10:40

پپ و مدیران باشگاه میخوان بازیکنان کاملا با امادگی کامل برگردن چون برای بازی های اول فصل بازیکنان خوب داریم.ملی خدایش مصدومها برگردن تیم هیچ مشکلی نخواهد داشت.شواینی و تیاگو و ریبری و مارتینز و بادشتوبر همه شون ستاره هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد