وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دروازه بان تیم ملی کاستاریکا در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس پرز نایب رییس باشگاه لوانته اذعان کرد که کیلور ناواس دروازه بان این تیم در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ قرار دارد.


به گزارش fourfourtwo، کیلور ناواس دروازه بان 27 ساله تیم ملی کاستاریکا پس از عملکرد فوق العاده اش در جام جهانی 2014، به چند باشگاه بزرگ اروپایی لینک شده است و اکنون نایب رییس لوانته صحبت از حضور او در بایرن مونیخ می کند.

پرز به خبرنگاران گفت: "او به یکی از بهترین باشگاه های اروپایی خواهد پیوست و من مطمئنم به تیمی خواهد رفت که از بازی کردن لذت ببرد و رقابت خوبی با هم تیمی جدیدش مانوئل نویر خواهد داشت."

"ما برای او خوشحال هستیم، زیرا معتقدم که او چه به لحاظ فوتبالی و چه به لحاظ شخصی لایق چنین افتخاری می باشد. او یک سال بزرگ را سپری کرد و ما خوشحالیم که به او کمک کردیم تا در زندگی حرفه ای اش رشد کند."

نظرات 4 + ارسال نظر
Mohammad_13 جمعه 20 تیر 1393 ساعت 19:35

من موندم چرا حاضر نشد بره یک تیمی که بتونه فیکس بازی بکنه! با این کیفیت داره میاد رو نیمکت بایرن بشینه. نسازم به قدرتت بایرن مونیخ.

سپ مایر جمعه 20 تیر 1393 ساعت 20:12

امیدوارم بره اتلتیکو مادرید

سپ مایر شنبه 21 تیر 1393 ساعت 01:49

خوب میشه اگه بیاد مثلا می تونه تو بوندسلیگا یه بازی رو نویر کنه یه بازی دیگه رو هم ناواس حداقل دروازه بان خوبی به جای نویر خواهیم داشت البته نویر نباید کمتر از ناواس بازی کنه چون ممکنه مثل کاسیاس افت کنه

دشمن دشمن بایرن شنبه 21 تیر 1393 ساعت 02:52

وسطای فصلو یاتونه مانو مصدوم بود..این ریدر رو گذاشتن دروازه؟اگه بیاد تو اون جور شرایطا دیگه اونجوری نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد