وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پرتغال قدرتمند‌ترین حریف آلمان از دید ژرمن‌ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به باور فوتبال‌دوستان آلمانی تیم ‌ملی پرتغال قدرتمندترین حریف همگروهی ژرمن‌ها در مرحله نخست جام ‌جهانی 2014 خواهد بود.


در شرایطی که مسابقات جام جهانی 4 روز دیگر با بازی افتتاحیه برزیل و کرواسی آغاز خواهد شد، مردم آلمان معتقدند پرتغال معروف به سلسائو اروپا سخت‌ترین حریف ژرمن‌ها در مرحله نخست خواهد بود.

در رای‌گیری‌ای که به همین منظور سایت ورزش آلمان انجام داد 82 درصد رای‌دهندگان اعتقاد داشتند پرتغال از همه حریفان برای تیم یوآخیم‌لو سخت‌تر است.

همچنین 11 درصد عنوان کرده‌اند آمریکا دشوارترین تیم حریف آلمان خواهد بود و 7 درصد نیز عنوان کردند غنا از دو حریف دیگر سخت‌تر است.

نظرات 12 + ارسال نظر
hamidreza یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:06

نمیدونم چرا بعضی ها انقدر این پرتغال رو گذاشتن زیر میکروسکوپ بزرگش کردن .چون 2.3تا بازیکن داره مثل رونالدو و پپه و کونتراو شد قوی ؟؟ اونم در برابر المان که از دروازه بان تا مهاجم همه فوق ستاره هستن واقا نمیدونم چی بگم!!!

فریبرز یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:14

یه نظر دارم شاید به نظر خیلیها مضحک بیاد ولی به نظرم پپ دیده با این بازیکنا به جایی نرسیده و شیوش هم که plan B نداره و شیوه دیگه ای هم مد نظرش نیست دیده بهترین کاری که میتونه بکنه اینه که بازیکنایی رو بگیره که بهتر بتونن تیکی تاکا اجرا کنن و به خاطر همین میخواد بازیکنایی مثل شواینی و مولر و کروس رو بده و رمزی و فابرگاس و بازیکنایی رو بگیره که توانایی بیشتری واسه اجرای تیکی تاکا داشته باشن. گواردیولا یه فصل با این بازیکنا کار کرده و دیده این بازیکنا توانایی بازی تیکی تاکارو ندارن و دنبال یه بازیکناییه که بتونه چند تا تغییر بزرگ تو بایرن ایجاد کنه. اگه واقعا بزرگ بود همین بازیکنارو نگه میداشت و فقط با فروش چند تا از ذخیره ها چند تا بازیکن خوب دیگه جذب میکرد و سال بعد لیگ قهرمانان رو هم به دست میاورد مثل کاری که هاینکس کرد و فقط مارتینز رو جذب کرد و بایرن رو به بهترین تیم جهان تبدیل کرد. پپ توانایی این کار رو نداره و فقط دوست داره ثابت کنه تیکی تاکا هنوز بهترینه و مطمئنم محور اصلی بایرن رو که تشکیل میشه از مولر، شواینی، کروس و چند تای دیگه رو از بین میبره و با آوردن بازیکنای مد نظر خودش میخواد که به خواسته ای که داره برسه. تو این که پپ خیلی باهوشه هیچ شکی نیست ولی امیدوارم با این کارش بایرن رو به فنا نده. به قول دوستمون اگه کروس رو بدیم رئال سال بعدش با یه قیمت نجومی باید دوباره اونو بخریم و چه بهتره که دستمزدش افزایش پیدا کنه. امیدوارم پپ تغییرات بازیکنی تو تیم فعلی زیاد نده. به نظرم این بازیکنا توانایی زیادی دارن فقط این پپ گواردیولاست که باید تو شیوش تغییراتی بده.

Ѝαяcis❥ یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:17

هیچکدومشون هیچ پخی نیستن!

Ѝαяcis❥ یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:20

پرتغال نسبت به اون 2 تا قوی تره .. وگرنه مثل همیشه شواینی پوستشو میکنه !
خودمونیم ! من انقد که از بلژیک میترسم از هیچ تیمی نمیترسم!

ژرمن یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:45

پرتغال از این گروه بالا نمیاد.آلمان شکستش میده.اون فیلی هم که پیش بینی تساوی کرده خرافات و وهم می باشد من نه پل رو درک کردم نه فیل رو.سختکوشی تمرکز و کمی شانس لازمه قهرمانی ست.آلمان قهرمان 2014

cr7 یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:09

پرتغال با اینکه بازیکناش معمولیه ولی با رونالدو فوق العاده خطرناک و قدرتمند میشن.
دوستان من رئالیم خبرای اکثر وبلاگ ها رو چک میکنم.خواستم بگم بایرن اگه کروس رو بده رئال بزرگترین اشتباهشو کرده.من که خودم از کروس خیلی خوشم میاد.

mohammad19 یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:21 http://fcbavaria.ir

گوتزه همشونو میخوره

Arash یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 20:41

اون جوری که من حساب کردم المان اگه بیاد بالا یا باید با بلژیک یا روسیه اگه ببره باید با ارژانتین بازیکنه اگه اونم ببره که صد در صد میبره احتمال زیاد باید با برزیل بازی کنهالبته برزیل قبل المان باید اروگوئه یا انگلیس یا ایتالیا را ببره

محمد یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 21:48

کدوم شبکه افتتاحیه رو پخش میکنه

آلمان90 یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 23:31

http://tv.dfb.de/video/ankunft-im-campo-bahia/8523/

ورود تیم ملی به برزیل

میثم یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 23:39

ی عده از مربیا وقتی ک از ی تیم میرن باشگاه ضرر میکنه ن مربی مثل یوب هاینکس زمانی ک تو بایرن بودالبته بر عکسم میشه /البته من عاشق گواردیولا هستم اما ب نظر من فلسفش ب بایرن نمیخوره/امسال ک تو اروبا اینجوری نشون داده/البته نباید فراموش کنیم ک 4 تا جام گرفته با بایرن
عشق است بایرن و المان

هیملر دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 01:10

همشون زیر المانن.پائلو بنتو باید بیاد دست لوو رو ببوسه حالا ببین با کی طرفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد