وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو :برای چهارمین قهرمانی به برزیل می رویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو، سرمربی آلمان اعتقاد دارد تیمش می تواند قهرمان جام جهانی شود اما تاکید دارد که مدعیان زیادی برای قهرمانی در این دوره وجود دارند.

تیم ملی آلمان در گروه G درکنار پرتغال،غنا و آمریکا قرار دارد. ژرمن ها به دنبال بهبود جایگاه سوم خود در جام جهانی 2010 هستند و مربی شان معتقد است تیمش توان رسیدن به چهارمین عنوان جام جهانی خود را دارد.

لو به تایمز ایندیا گفت:آلمان همیشه مدعی بردن جام است برای همین اصلا تعجب آور نیست که ما یکی از شانس های اصلی قهرمانی باشیم.آلمان توانایی قهرمانی در جام جهانی را دارد،ترکیبی قدرتمند متشکل از جوانی و تجربه و ما تقریبا در همه پست ها بهترین بازیکنان را داریم.من امیدوارم.

اما ما تنها تیمی نیستیم که برای قهرمانی می جنگیم.هم گروهی دیگرمان پرتغال،ایتالیا،هلند و بالاتر از همه مدافع عنوان قهرمانی اسپانیا.در آمریکای جنوبی چطور می شود برزیل و آرژانتین را فراموش کرد؟برزیلی ها میزیانند و آرژانتین مسی را دارد .حتی اروگوئه که در جام جهانی قبلی چهارم شد!این ها باعث می شود جام جهانی یک مدعی خاص نداشته باشد."

شاگردان لوو در اولین دیدارشان باید به مصاف پرتغال بروند  لو در این باره می گوید:"آنها  برای هر تیمی یک رقیب فوق العاده اند با داشتن کریستیانو رونالدو در چنین سطح بی نظیری.ما قبلا آنها را در یورو بردیم اما آن بازی کاملا به این مسابقه بی ارتباط است."

نظرات 9 + ارسال نظر
0 یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 19:00

اینم یه چیزیش میشه ها یه روز میگه برزیل شانس اوله یه روز آلمان بالاخره کی قهرمانه

khashayar یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 19:44

برزیل شانس اوله ولی آلمان قهرمانه

fernando 9 یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 19:54

تو اگه قول بدی اون اوزیل آشغال رو فیکس نذاری تو ترکیب شک نکن ک تیمت تا فینال میاد

هیملر یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 20:03

اه بیچاره از استرس زیاد داره ریپ می زنه.بازی امشب مقابل کامرون تا حدودی از توان المان تو جام جهانی رو نشون می ده

M.S.G یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 20:46

دوستان گرامی غیراز این شبکه ها کسی میدونه از چه شبکه های دیگه ای بازی پخش میشه؟ممنون میشم

افن برگ یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 22:22

انشالله با قهرمانی در این جام جهانی و جام جهانی بعدی به صدر نشینی برزیل پایان میدیم..هرچند که دوتا از قهرمانیهای برزیل و ایتالیا واسه عهد بوقه

نوید دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 09:46

من حرفی ندارم.دوستان کاملا احساسی شدند.رفتم تا بعد از جام جهانی.امیدوارم لو به اشباهاتش پی ببره و این تیم رو قهرمان کنه.این کامرون کمتر 3 تا از برزیل نمیخوره.

ژرمن دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 11:41

نوید 2010 و 2012 هم می گفت المان قهرمان نمیشه...خوب آلمان رو میشناسه این دفعه چی میشه به نظرت؟//مگر میشه آلمان رو دوست داشته باشی و بازی رو نبینی؟؟؟؟یادمه 2010 و2012 همه میامدیم در کانون هواداران و کری می خوندیم واسه تیم های دیگه.امیدوارم ایندفعه قهرمان بشیم .به هر تیمی که بازی می کنیم ببریمش.اسکولاری دو ساله که مربی برزیل شده اگر این تیم رو قهرمان کنه بهتره لو جاش رو بده به این برزیلی.لو نشان داده که ظرفیت تا 4 تیمه الا اینکه در برزیل خلافش ثابت بشه.اگر المان نتونه قهرمان بشه لو فاجعه ترین مربی المان لقب می گیره.

پوریا پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 12:13

دوستان ایشالله امسال آلمان قهرمان میشه، خدایش تو 2010 و 2012 فقط بدشانسی مانع قهرمانیش شد،2010 به هرحال جوان بود ولی 2010 بازی مسخره ایتالیا آلمان رو حذف کرد وگرنه قطعا اسپانیا رو هم میبرد.لو مربیه بزرگیه، همین که 2006 تاحالا مربیه خودش خیلیه،اینبار به فینال هم میرسه، به نظر من برزیل آلمان شاید فینال باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد