وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رقابت بایرن مونیخ با بارسلونا برای جذب داوید لوئیز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به گزارش دیلی میل بعد از تزریق 90 میلیون پوند به حساب بایرن مونیخ , پپ گواردیولا اعلام کرد که علاقه مند به جذب داوید لوییز است.

غول های بوندسلیگا بعد از فروش 8.33 درصد سهام شرکت خود می خواهند بدهی های باشگاه را پرداخت و با مقدار باقی مانده در فصل نقل و انتقالات تابستانی مشکلی برای جذب بازیکنان به آلیانس آرنا نداشته باشند.
داوید لوییز توسط پپ گواردیولا بعنوان یک مدافع خوب و کارآمد شناخته شده است. این ملی پوش برزیلی با بازی های خوب خود در استمفوردبریج بسیاری از باشگاه های جهان را تحت تاثیر عملکرد فوق العاده اش قرار داده است.

خوزه مورینیو تصمیم گرفته است تا در بازی های غیر متعارف و غیر معمول لوییز را در پست هافبک دفاعی قرار دهد, پستی که لوییز در آن بسیار عالی بازی کرده است.

بارسلونا نیز یکی از باشگاه هایی است که خیلی علاقه مند به جذب مدافع 26 ساله چلسی است. تاتا مارتینو نیز به نظر می رسد برای جذب داوید لوییز به رقابت بپردازد و تمام تلاشش را برای آوردن لوییز به نیوکمپ خواهد کرد.

بایرن مونیخ نیز به همان اندازه مشتاق به مذاکره با این ستاره آمریکای جنوبی است. باشگاه بایرن مونیخ امیدوار است تا با تقویت عضله های مالی خود آنرا در اختیار گواردیولا قرار دهند تا بتوانند به راحتی لوییز را در تابستان به خدمت بگیرند.

فصل نقل و انتقالات تابستانی از ماه ژوئن آغاز می شود.

نظرات 10 + ارسال نظر
aliver kahn شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:44

بابا این چیه دیگه هولگر که داره روند بهبودیشا به سرعت طی می کنه حتی من خیلی دلم روشنه به جام جهانی برسه.ون بویتن را هم که فعلا تا پایان امسال داریم پس مدافع جدید دیگه چرا؟هولگرکه برا فصل قطعا آمادس دانته و بواتنگ هم که هستند خاوی هم می تونه دراین پست بازی کنه تازه کرشهوف را هم که قرضی تو شالکس را هم داریم دیگه دفاع نمیخایم اونم کی داوید لوییز که اینقدرخودخواهه وانصافا دفاع خیلی مطمئنیم نیست بیشترتو بازی وحشی بازی درمیاره و حاشیه درست می کنه اصلا ازبس که اول فصل اشتباه کرد مورینیو یه مقطع نیمکت نشینش کرد و حالا هم می بینیم که اصلا تو قلب دفاع چلسی جا نداره و اگه هم بازیش بده به عنوان هافبک دفاعیه که خودمون دراین پستم بهترینا را داریم تنها فاکتور خوبش اینه که خوب شوت می زنه همین که اصلانم به سیستم ما نیمخوره خلاقیت هم که نداره.کلا خدانکنه بیاد.من باخرید دفاع مخالفم بدجورم مخالفم ولی حتی اگه قراره یه دفاع دیگه بخریم باید اون دفاع آلمانی باشه تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی هم باشه نه اینکه بریم یه دفاع برزیلی بخریم که درواقع به فوتبال برزیل خدمت کنیم.هرچند که اصلا با خرید دفاع مخالفم.
حالا دوستان بیان نظر منفی بهم بدند.

ebi...fishvar شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:47 http://x

بازیکن خیللی خوبی هست با سر هم خوب گل میزنه. از کنتنتو، بداشتوبر، و رافینیا خیلی سر ترو . میتونهراحت جای اینا رو پر کنه

Bastian شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 14:51

هر جور نگا میکنم اومدنش به تیم رو مثبت میبینم وبنظرم بازیکنیه که میشه گفت لیاقت لباس بایرن رو داره وبدون شک جز چند دفاع دنیاس

H.H شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 15:21

عالیه
البته اینکه آلمانی نیست نکته منفیه
اما فوتبال آلمان هنوز مدافعی در حد بایرن نداره به جز هوملس که اونم بایرن بیا نیست
دانته خیلی مطمئن نیست
در مورد بدشتوبر چیزی نگیم بهتره البته امیدوارم زیر نظر پپ پیشرفت کنه
فن بویتن هم که تابستون میره
من نفهمیدم بالاخره مارتینز باید جای لام بازی کنه یا تو دفاع
مخالفت کردن برای ذوستان سرگرمی است

کورش شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 16:12

هر دفعه این شایعات میشه بعد رومینیگه میاد تکذیب می کنه!

khashayar شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 18:00

از لحاظ فنی عالیه... ولی از اون بازیکنای پر چاشیه ی و بی اخلاقه... من خوشم نمیاد... یادتونه تو بازی با منچستر چیکار کرد؟؟؟... من میگم اگه بخوایم دفاع بیاریم باید ازآلمان باشه...اگه توی آلمان موذد خوبی نبود،جاهی دیگه

aliver kahn شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 18:16

این دیگه چه حرفیه آقای H.Hمگه وقتی تصمیمات حساب شده باشه من مرض دارم مخالفت بکنم مگه برای ماجرای انتقال لواندوفسکی من انتقاد کردم خیلی هم حمایت کردم ولی درمورد لوییزخودت فکر کن تو که خودتا منطقی می دونی خب من بد میگم اگه هم بخاییم دفاع بیاریم باید آلمانی باشه تا پشتوانه ی خوبی هم برای تیم ملی باشه خب آخه لوییز برزیلی به ما چه دانته مال برزیله دیگه بسه و خوب خودت نگاه کن خیلی دفاع خوبیم نیست اگه ما دفاع بخایم و اگه هم بخایم آلمانی نباشه این همه دفاع خوب تو دنیا.هرچند من نمیدونم چرا اینقدر دوستان ازهولگربدبخت بدشون میاد بابا هولگر اولا آلمانیه دوما خیلی جوون وآینده داره اگه هم اشتباهی کرده ازسر جوونیش بوده و مهمتراز اینا اینه که یه بایرنی خالصه.خواهشا یکم تفکرادونا نسبت به بادیشتوبرتغییربدین.

H.H شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 21:19

Oliver kahn عزیز
انصافاً بهم بگو تو آلمان کدوم دفاع خوب به غیر از هوملس که اونم کمی افت کرده داریم؟
که در حد لوییز باشه
من لوییز رو به جای دانته میبینم
هولگر علا رقم میل باطنیم باید بگم اون موقع که سالم بود شش دنگ نبود چه برسه الان که ١.٥ هستش بازی نکرده
تازه فن بویتن میره، دانته و تمایلش به منچستر رو کنار بزاریم بعضاً اشتباهات فاجعه باری داره
بواتنگ پیشرفت خوبی داشته اما مثلا تو بازی با من سیتی یه تنه تیم رو بازوند
کرشهوف هم که نشون داد بایرن هنوز براش زوده
حالا مارتینز رو اگر دفاع فرض کنیم
برای فصل بعد به نظرت نیاز به دفاع نداریم؟
ما تو این فصل مجبور شدیم از کنتنتو تو مرکز دفاع بازی کنیم مگه غیر از اینه؟
تازه یه فکری هم باید برای رافینیا کرد
اگه قراره لام مرکز بازی کنه پس نیاز به مدافع راست داریم در حد آلابا و لام
در غیر این صورت یه جوون آلمانی آینده دار شاید وایزر خوب باشه
و در آخر به من بگو از نظرت تصمیم حساب شده یعنی چی؟
اصلاً هدف از همه این تصمیمات چیه؟
غیر از نتیجه گیری تیم؟
مگه تا الان تصمیمات مربی جواب نداده؟
حضور ذهن ندارم ولی اکثراً با تیاگو و حتی بعضی ها با گوتزه مخالف بودن
خب الان هر دوشون از بازیکنای تاثیر گذارن
بایرن هدفش حکومت به فوتبال اروپاست که تو این راه حریفانی مثل رئال و بارسا و چلسی و... داره که هر هزینه ای برای موفقیت میکنن
پس قبول کن جوون گرایی و پشتوانه سازی برای تیم ملی آلمان که برای هممون مهمه جاش تو بایرن نیست
بازیکن جوون باید شایستگیهاشو داشته باشه تا تو بایرن بازی کنه
مثل آلابا یا مولر و خیلی های دیگه مثل مسی یا خسه
هرچند من هم دوست دارم بازیکن های جوون و آلمانی شکوفا بشن
ولی کو؟
این کار نیاز به زمان داره
بازم اگر پر حرفی و توهین به کسی کردم معذرت میخوام

ahmad شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 21:50

بازیکن پر چاشیه ی و بی اخلاقه من خوشم نمیاد من میگم اگه بخوایم دفاع بیاریم باید ازآلمان باشه

افن برگ یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 18:26

داوید لویس منو یاد لوسیو میندازه...خصوصیات حجومیش هم مثل دفاعیش خوبه..البته به لوسیو نمیرسه...ولی اگه اومد بایرن باید حاشیه هاشو کم کنه...البته ماتیاس سامر اونجا نشسته واسه همین چیزها دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد