وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر نورنبرگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در هفته بیستم بوندسلیگا باواریاییها 2 بر 0 نورنبرگ را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا: 

بلافاصله پس از شروع بازی فهمیدم که چرا بایرن در شش سال گذشته تنها یک بار در اینجا پیروز شده است. نورنبرگ بسیار محکم و پر تحرک ظاهر شد، بی مهابا به ما حمله کردند و دو یا سه موقعیت مسلم گلزنی داشتند. پس از اینکه دو بر صفر پیش افتادیم کمی کار آسان تر شد. به بازیکنانم تبریک می گویم، بازی در این زمین کمی سخت بود به خصوص با سبک بازی پاس های کوتاه ما. به همین دلیل در مقاطعی از بازی روی به توپ های هوایی آوردیم که با توجه به بازیکنانی که روی هوا عالی هستند، مثل مانژو نتیجه گرفتیم. امروز نگرش فوق العاده ای نشان دادیم. 

 

فیلیپ لام: 

زمین بازی خوب نبود و همین باعث شد دیرتر به زمین عادت کنیم و به همین خاطر نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم. کیفیت بد زمین باعث شد در نیمه دوم به بازی هوایی رو آورده و با ترکیب پاس های بلند و کوتاه بازی را در اختیار گرفته و برتری خود را به حریف دیکته کنیم. 

 

ماریو گوتزه: 

در ابتدا بازی گره خورده بود ولی پس از گذشت زمان، ماندزو طلسم گل نخوردن حریف را شکست و ما به گل اول رسیدیم. ما از این پیروزی خوشحالیم و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را کردیم و شایستگی لازم برای این برد را داشتیم.

گرتان وربیک (سرمربی نورنبرگ): 

ما خیلی خوب شروع کردیم و برای 20 تا 25 دقیقه اول بی نظیر بودیم و چند موقعیت هم داشتیم. ما توانستیم با اولین بازیکن مصدوم کنار بیاییم، ولی دومی را خیر. این از قابلیت های بایرن است که می توانند از یک تک موقعیت گل بسازند و پس از آن ما ریتم خود را از دست دادیم. نیمه اول انرژی زیادی از ما گرفت و پس از آن هم مثل اول اعتقاد و ایمان کافی نداشتیم. وقتی آن ها بلافاصله پس از نیمه دوم پیش افتادند بازگشت به بازی را رسما غیر ممکن کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 09:46

اول از همه تبریک به بایرن و بایرنی از دو موضوع خیلی میترسم یکی اینکه گواردویلا داره قضیه کروس رو بیش از حد کش میده دیشبم بهش بازی نداد در صورتی که امد مصاحبه کرد گفت هیچ مشکلی بین منو کروس وجود نداره نشون داد داره دروغ میگه یکی دیگه اینکه بازم امیدوارم بودم با امدن مارتینز لام بره سر پسته اصلیش ولی الان دیگه مطمئن شدم حتی اگر شواینی هم برگرده لام نمیره سر پسته اصلیش

فرید روبن یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 10:51

بزار از سمت رافینیا دو سه تا گل بخوریم اونوقت میفهمه چه اشتباهی کرده

علیرضا یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 11:39

داش فرید منم نگران همینم چرا باید تنبیه بشین تا به اشتباهمون پی ببریم اصلان رافینیا در حد بایرن نیست دیدین که اصلان نمیتونه نفوذ کنه رافینیا شاید توی بوندسلیگا خوب باشه ولی توی لیگ قهرمانان مقابل تیم های بزرگ و بازیکنای بزرگ کم میاره

sia bavari یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 13:56

انگار آقایایون بالا بیشتر از پپ سرشون میشه. شما که اینقدر استعداد مربیگری دارین چرا نمیرید کلاس مربیگری. منم میگم رافینیا تو حدبایرن نیست ولی اونقدر ها هم رافینیا بد کار نکرده.تو همون بازی قبلی که تیاگو دقیقه 90 گل زد پاس گل رافینیا بود.یک بازیکن معمولی هم زیر نظر پپ بازی کنه بدون شک پیشرفت میکنه رافیینیا هم داره پیشرفدت میکنه. کار درستی نیست از بهترین مربی دنیا دخالت میکنید.

محمد یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 14:12

رافینیا بازیکن خوبیه اون بازیش به چشم نمیاد ولی خوب با بازیکنان هماهنگ

Matthaus یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 15:06

فکر میکنم کسانیکه از رافینیا انتقاد میکنن در واقع غیرمستقیم دارن از گواردیولا انتقاد میکنن ... اما با این حال انتقاد از هر کسی باشه من هم امیدوارم رافینیا با یه خداحافظی همه رو خوشحال کنه

Mohammad amin German یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 23:39

بچه ها من با نظر علیرضا بدجوووور موافقم .یه ذره توجه کنید بازیکنای آلمانی یه مقدار داره نقششون کمرنگ میشه ...ولی بازم امیدوارم که این تغییرات به صلاح تیم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد