وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سید بندی احتمالی جام جهانی 2014

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در این مقاله، سعی داریم تا با نگاهی تجربی، جواب تمامی ابهامات موجود در مورد سید بندی قرعه کشی جام جهانی را بدهیم.


تا ساعاتی دیگر، تکلیف 32 تیم حاضر در جام جهانی 2014 برزیل مشخص خواهد شد و از امروز به مدت 16 روز، بحث بر سر روند قرعه کشی جام جهانی و چگونگی قرارگیری تیم ها در سیدها، داغ خواهد بود. از این رو، بر آن شدیم که با استفاده از تجربه ادوار گذشته، سید بندی احتمالی جام جهانی 2014 را، حدس بزنیم.

 

سید اول:

پس از انتشار رنکینگ بهترین تیم های جهان از سوی فیفا در ماه اکتبر، بنا بر تصمیم از قبل اعلام شده، 8 تیم نهایی این سید مشخص شدند و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد. گرچه این تصمیم، برخی از دوست داران دنیای فوتبال را دچار این اشتباه کرد که هر 4 سید جام جهانی 2014، بر اساس رنکینگ فیفا قرعه کشی می شود. در حالی که این تصور، تصور غلطی است و بنا بر منابع تایید شده، 3 سید دیگر بر اساس ناحیه جغرافیایی، مشخص می شود.

بنا بر رنکینگ فیفا، هفت تیم اسپانیا، آلمان، آرژانتین، کلمبیا، بلژیک، اروگوئه و سوییس، به همراه برزیل میزبان، در سید اول رقابت های جام جهانی 2014، قرار خواهند گرفت. تصمیمی که اعتراضات زیادی را از جانب فوتبال دوستان، به همراه داشت. تیم ملی برزیل هم، به رسم قانون دو دوره اخیر، در گروه اول مسابقات خواهد بود و دیدار افتتاحیه جام جهانی را، در ورزشگاه شهر سائو پائولو، برگزار خواهد کرد. البته سید بندی زیر، با احتساب برد اروگوئه بر اردن در نظر گرفته شده است.

سید دوم:

نکته ای که در مورد سایر سیدها باید در نظر داشت، منطقه جغرافیایی است و با توجه به این موضوع، سید دوم رقابت ها می تواند از سید چهارم هم ضعیف تر  باشد. تجربه جام جهانی 2010 نشان داده است که این سید از تیم های حوزه آسیا و کونکاکاف تشکیل خواهد شد و تیم ملی ایران، به تیمهایی از قبیل ایالات متحده و مکزیک، برخورد نخواهد کرد.

سید سوم:

سید سوم، بر اساس پیش بینی ها، شامل 5 تیم قاره آفریقا، 2 تیم باقیمانده از آمریکای لاتین و یک تیم از اروپا خواهد بود. در این دوره از جام جهانی، با توجه به اینکه تعداد تیم های کمتری از اروپا در سید یک قرار گرفته اند، 9 تیم باقی مانده اند و فیفا یک تیم را به انتخاب خودش، در این سید قرار خواهد داد. در جدول زیر ما آن کشور را، بوسنی و هرزگووین فرض کردیم.

البته این را فراموش نکنید که فیفا در حین مراسم، تمهیداتی می اندیشد که بیش از دو تیم اروپایی، در یک گروه قرار نگیرند. پس مسلما تیم اروپایی این سید، باید در سید یک با تیمی غیر اروپایی همگروه شود.

سید چهارم:

سید چهارم این رقابت ها، سیدی متشکل از تیم های اروپایی خواهد بود و 8 تیم قدرتمند، در این سید حضور دارند. قرارگیری تیم هایی چون هلند، ایتالیا، پرتغال، فرانسه و انگلیس، این سید را از نگاهی، هم طراز با سید اول قرار داده است!

قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2014، در روز ششم دسامبر آینده در شهر باهیا برگزار می شود. امید است که این نوشته، موجب برطرف شدن ابهامات موجود در مورد روند قرعه کشی جام جهانی 2014، شده باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
کان مقدس چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 19:19

سید 1:اسپانیا-آلمان-بلژیک-سویس-کلمبیا-اروگوئه-آرژانتین-برزیل
سید2:ساحل عاج-کامرون-الجزایر-غنا-نیجریه-شیلی-اکوادور-1 تیم اروپا
سید3:سایر تیمهای اروپایی
سید4:مکزیک-آمریکا-کاسناریکا-هندوراس-ایران-ژاپن-کره-استرالیا


سخت ترین قرعه ایران:1-اسپانیا(آلمان)-غنا-هلند(ایتالیا-انگلیس-فرانسه)
2-برزیل(آرژانتین)-غنا-هلند(ایتالیا-انگلیس-فرانسه)
آسون ترین قرعه:1-بلژیک(سوییس)-الجزایر-بوسنی
2-کلمبیا-الجزایر-بوسنی


یه حسی میگه که چند تا تیم فن باهم همگروه میشن تو این جام.


راستی هوملس تا پایا 2013 و اشملزر3 هقته مصدوم شدن
.هوملس-سوبوتیچ-اشملزر-گوندوگان ز دورتموند نیستن

bayern پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 10:36

سخت ترین قرعه ممکنه اینه: 1-برزیل 2-هلند(ایتالیا-انگلیس)3- فرانسه 4- ژاپن یا امریکا
و برای المان سخت ترین قرعه ممکن: 1- المان(قهرمان) 2-ایتالیا(هلند-انگلیس) 3- یکی از 3 تیم شیلی ساحل عاج غنا 4- ژاپن یا امریکا
راحت ترین گروه ممکنه برای المان: 1-المان 2- بوسنی 3- الجزایر 4- هندوراس یا کاستاریکا یا ایران

bayern پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 10:42

یادم رفت سخت ترین گروه ممکن برای ایران : ایران برزیل فرانسه ایتالیا(هلند-انگلیس)
یا ارژانتین فرانسه -ایتالیا(هلند-انگلیس)
راحت ترین گروه: بلژیک بوسنی الجزایر ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد