وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود گلهای دیدار روت ویس ارفورت - بایرن مونیخ

چهار گل  تیم بایرن مونیخ که در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از نیم فصل دوم در برایر تیم دسته سومی روت ویس ارفورت به ثمر رساندند .


دانلود گل اول ( تونی کروس )


دانلود گل دوم ( آرین روبن )


دانلود گل سوم ( توماس مولر )


دانلود گل چهارم ( باستین شواین اشتایگر )


نظرات 10 + ارسال نظر
Mer3ad دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 13:50

یکی بهم میگه ستاره های روی پیراهن بایرن واسه چیه؟؟؟

محمد_13 دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 14:14

برای تعداد قهرمانی های بایرن در لیگ قهرمانان اروپا هستش.

th.m دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 15:04

مرسی....خیلی عالی بود....فقط.......واسه توماس باز نمیشد....نمیدونم چرا فیلترشده بود!!!!اما اگه با مدیا فایر اپلود کنید بهتر میشه.....ممنون.....راستی این اهنگ زیر گل رو خودتون گذاشتید یا....؟؟؟

Mer3ad دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 15:11

نه فکر نکنم واسه این باشه
چون پیراهن ۲۰۰۶یا ۲۰۰۷ بایرن رو نگاه کنی سه تا ستاره داره
من خودم پیراهن بایرن واسه بالاک رو دارم روش سه تا ستاره داره
این پیراهن واسه وقتیه که علی کریمی تو بایرن بود

th.m دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 15:30

یه پیشنهاد:نمیدونم فرمتش به موی میکر میخوره یا نه....ولی این قسمت ها رو میتونید به هم متصل کنید ویه پارت بسازید....اهنگ قشنگتونم وسطش تموم نمیشه!!!!ولی بازم عالی بود مخصوصا گل تونی....من رو پیرهن بایرن ستاره نمیبینم!نمیدونم والا!!!

سلام دوست عزیز
ولی من خودم از هم جدا شون کردم برا سهولت در دانلود

عرفان دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 18:33

فوتبال در آلمان دارای دو سیستم رسمی ستاره گذاری بر روی پیراهن است که به موازات هم عمل می کنند. در سال 2004 فدراسیون آلمان DFL سیستیمی برای قرار دادن ستاره روی پیراهن معرفی کرد که تیم های قهرمان را متمایز با سایر تیم ها می کرد . این سیستم به این صورت بود که :
به ترتیب برای 1 ، 2 ، 3 و 4 ستاره. تیم ها باید 3 ، 5 ، 10 ، 20 قهرمانی کسب می کردند

Mer3ad دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 19:26

اگه منظور از قهرمانی جام باشگاه های اروپاست که درست الان باید چهار تا ستاره داشته باشه
ولی قبلا که سه ستاره بود دلیلش چی بود؟؟ من هر چه قدر فکر کردم فکرم به جایی نرسید

محسن اشتایگر دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 19:39

من میدونم ۴ستاره برای ۴ جام مختلفه ۱ برای قهرمانی اروپا ۲ یوفا ۳سوپرجام اروپا ۴ باشگاه های جهان راستی اقا مرصاد خوش به حالت که تونستی لباس بایرنو بخری من که هرچی گشتم نتونستم پیدا کنم

amir hossein mn دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 22:47

bakhshe download kheili khoobe mercccccccccccccccccccccccccc ajab goli bood gole kroos ,,

mer3ad سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 00:19

تو رشت لباسش هست؛ تازه لباس لوکا تونى رو هم دارم فقط واسم خوب نیست؛ کادوى تولده؛ سه ستاره هم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد