وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یکبار دیگر! روبن معاف از تمرین


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالی که تنها یک روز ، از حضور روبن در تمرینات تیمی بایرن می گذشت ، دوباره داد او بلند شد. درد او بازگشته!   

بنا بر گزارش خبرگزاری "کیکر" ، آرین روبن تمرینات صبح جمعۀ بایرن مونیخ را به علت احساس درد از ناحیۀ کشالۀ ران و شرمگاهی ترک کرد.

این در حالی است که روبن از روز پنجشنبه ، کار با توپ و تمرین شوت زدن و ارسال از جناحین را آغاز کرده بود.   

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد_13 جمعه 20 آبان 1390 ساعت 19:31

ای بمیری روبن!!!

mahdi جمعه 20 آبان 1390 ساعت 20:51

eyy bemiri robben,,,,,,to roohet!!!

farshad جمعه 20 آبان 1390 ساعت 21:15

اخه ....اه

سلام دوست عزیز با مطلبی درباره ی تیم ملی آپ شدم خوشحال میشم نظرتو بدونم!

ramin جمعه 20 آبان 1390 ساعت 22:23

vay na nabood shodim

ka-z جمعه 20 آبان 1390 ساعت 22:27

اینم دیگه شورشو در آورده،باید کفشها رو آویزون کنه.

علی جمعه 20 آبان 1390 ساعت 22:44 http://goal.com/iran

برید سایت گل و رای بدین داریم از یوونتوس عقب میفتیم!!!!

mersad شنبه 21 آبان 1390 ساعت 13:25

دیدین دیدین؟؟؟
دیدین؟
من گفته بودم دوباره مصدوم میشه

ﺍﻳﻤﺎﻥ شنبه 21 آبان 1390 ساعت 14:45

دوستان می دونم عصبانی هستید ولی اینجور که معلومه روبن برای بازی با دورتموند هست دردی که داره طبیعیه من خودم طرفدار ریبری هستم ولی خوب می دونم روبن بهترینه تازه بهتر شد الان درد داره اگه تو بازی ها دوباره مصدوم بشه بدتر میشه من مطمئنم روبن خوب میشه به ﺯﻭﺩﻱ

محمد ۱۰ روبن شنبه 21 آبان 1390 ساعت 15:08

اینقدری که بازیکن خوبی هستش وگرنه میرفتم المان خفش میکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد