وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیگاتوتال کاپ: بایرن در تب جام اول


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جام جهانی زنان در آلمان به پایان رسیده است و اکنون یکبار دیگر تمام اذهان عمومی به سمت بوندسلیگا کشیده شده. از همین رو قبل از شروع این مسابقات یک جام به نام لیگاتوتال ، که از 4 تیم بوندسلیگایی تشکیل شده است مورد توجه قرار گرفته است.

در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ، چهار تیم بایرن مونیخ ، هامبورگ ، ماینز و دورتموند در مسابقات لیگاتوتال که به میزبانی تیم ماینز برگذار می شود ، حضور پیدا می کنند ، تا بیش از پیش آمادگی خود را برای شروع مسابقات رسمی تر محک بزنند ، و چه بهتر که بتوانند با کسب عنوان قهرمانی روحیۀ خود را هم افزایش دهند.

لازم به ذکر است که این رقابتها با قانون مدت زمان 30 دقیقه در هر نیمه برگذار می شود. در دور اول این رقابتها فردا شب در ساعت 21:15 به وقت تهرات دو تیم ماینز و دورتموند به مصاف هم می روند ، و در ساعت 23:00 دو تیم بایرن مونیخ و هامبورگ رودرروی هم قرار می گیرند.

کارل هاینز رومینیگه در خصوص این رقابتها گفت: "ما انتظار کسب جام را داریم. این مهم است که ما آمادگی خود را ارتقاء دهیم. بایرن به کسب موفقیت محکوم است ، و البته این است که شما را خوب نشان می دهد." هواداران بایرن مشتاق هستند تا ببینند که تیم بایرن مونیخ با پرداخت 41 میلیون یورو در نقل و انتقالات تابستانی رکورد خود را شکسته است چه نتیجه ای را در این رقابتها کسب می کند.

در شروع این رقابتها انتظار می رود که نویر در درون دروازه قرار گیرد و فیلیپ لام در پست دفاع چپ حضور پیدا کند و رافینیا در دفاع راست. حتی در این آماده سازی هم نیلس پترسن که تا کنون موفق عمل کرده است ، به بازی گرفته خواهد شد. در مقابل انتظار می رود که یوسامی و بواتنگ به عنوان بازیکنان ذخیره به بازی گرفته شوند.

یوپ هاینکس در مورد این رقابتها گفت: "این باید دشوار باشد که رقیب دروازۀ ما را باز کند. بایرن باید یکبار دیگر صاحب یک دفاع جمع و جور و قوی شود ، که در بسیاری از دوره های تاریخی اینگونه بوده است."

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 22:55 http://bayern.blogsky.com

شک نکن قهرمانیییییییییییم!!!!!!
vivaaaaaaaa beyrn! viva mohamaaaaaad!

ویوا خودت...

farshad دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 23:55 http://bayern.blogsky.com/#http://

مهم جا افتادن بازیکنان جدید در تیم و افزایش هماهنگی هست جام در درجه دوم اهمیت داره البته این نظر منه

عرفان سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 00:18

موافقم.
لیگاتوتال و آئودی کاپ در واقع بازی های دوستانه هستن واسمون.
باید تیم هماهنگی کامل پیدا کنه.
البته نه که این دوتا جام بی اهمیت باشن.
یه جورایی رو کم کنی هستن.
ولی اصل اینه که بتونیم تو بوندسلیگا و جام حذفی و جام باشگاه های اروپا موفق بشیم.
فقط ای کاش ای کاش ای کاااااااااااااش یه مدافع دیگه (مثل مرتساکر یا الکس) رو بخرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد