وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد نقل و انتقالات بایرن در فصل 12-2011

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد نقل و انتقالات بایرن در فصل 12-2011 پرداخته خواهد شد.

نظرات 66 + ارسال نظر
امیرحسین جمعه 3 تیر 1390 ساعت 15:45 http://bayern.blogsky.com

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد نقل و انتقالات بایرن در فصل 12-2011 پرداخته خواهد شد.

عرفان جمعه 3 تیر 1390 ساعت 16:57

تا اینجا که خدا رو شکر مشکل دروازمون حل شد.
برای خط حمله هم که انصافا نیازی به بازیکن جدید نداریم.
فقط به دوتا بازیکنه خوب برای ذخیره ی هافبک نیاز داریم(بخاطر مصدومیت های روبن و ریبری).
همچنین به دو تا مدافع درجه یک برای ترکیب ثابتمون نیاز داریم(اینا نظر منه.ممکنه فرد دیگه ای با نظر من مخالف باشه).
من بواتنگ و هوملس رو گزینه های خوبی میدونم برای قلب خط دفاعیمون

امیرحسین جمعه 3 تیر 1390 ساعت 16:59 http://bayern.blogsky.com

من با مرتساکر هم موافقم ولی نمیدونم چرا اصلا دنبالش نمیرن. خیلی بازیکن باحالیه.

عرفان جمعه 3 تیر 1390 ساعت 17:19

کاملا موافقم امیر جان

محمد_13 جمعه 3 تیر 1390 ساعت 17:59

به نظر من هیچ کدوم از کاندیداهای بایرن مونیخ برای خط دفاعی بدرد نمی خورن. بواتنگ که اصلاً مدافع وسط نیست بقیه هم که سنشون بالاست.

pegah_ballack جمعه 3 تیر 1390 ساعت 18:11

من فردریش میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامولی عشق است بواتنگ.....

عرفان جمعه 3 تیر 1390 ساعت 18:53

موافق نظر محمد هستم.
الکس و میلیتو داره سنشون بالا میره.بدرد بایرن نمیخورن(بخصوص میلیتو که کلاً بدرد نمیخوره)
بواتنگ هم پست اصلیش دفاع چپه.ولی میتونه دفاع وسط هم بازی کنه(مثل بدشتوبر).

محمد_13 جمعه 3 تیر 1390 ساعت 19:22

هرچند الانم که فکر می کنم مدافع وسط آنچنانی هم تو بازار نیست. یا همشون تو تیم های بزرگ هستن که تقریباً‌خریدشون غیر ممکن هستن ( مخصوصاً برای بایرن خسیس ). به نظر من اگر قراره این جور بازیکنان خریده بشن همون بهتر که لوئیز گوستاوو بره خط دفاعی که براش 15 میلیون خرج کردن. تقریباً‌هم تو نیم فصل قبل خوب تو این پست که پست غیر تخصصیش هستش خوب کار کرد. بادشتوبر هم اگر یکم تنبلی رو کنار بذازه و تحرک بیشتری داشته باشه می تونه مدافع خوبی بشه.

عرفان جمعه 3 تیر 1390 ساعت 22:16

آره گوستاوو بدرد دفاع میخوره.
ولی من که دیگه از بدشتوبر قطع امید کردم.
راستی برای ذخیره ی روبن و ریبری(یا حتی جانشینی) دوتا گزینه ی خوب و اصیل آلمانی یادم اومد.
رئوس و مارین.
فوق العاده ن این دونفر.

ali1331 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 00:26

سلاموستان بایرنی من اولین بار
ه ‏ که نظر می نویسم
به نظرم بایر باید یه هافبک وسطه طراح بخره ‏
گوستاوو خوبه اما ون بویتن خیلی کنده به خاطر همین
خیلی مواقع میشه پاشنه أشیل .
پس بایرن هم یه دفاع وسط خوب می خواد هم یه هافبک ‏
وسط .
مگر اینکه برنامه ی خاصی برای استعداد هاش داشته باشه

عرفان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 08:58

من با دوست جدیدمون درمورد هافبک وسط مخالفم.
الان بجز باستین و تونی کروس که احتمال زیاد فیکس هستن، تیموشوک و گوستاوو رو داریم.پرانیچ هم میتونه هافبک وسط بازی کنه.
بنظر من اگه قراره هافبک بخریم، باید بال هجومی باشه.

ali1331 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 10:40

با عرض سلامه دوباره.
آقا عرفان بزرگوار من منظورم یه نفره اوله
تیم ما یه همه کاره مثل بالا
ک ن
داره
البته شواینی خوبه ولی برای مقابله باتیمای بزرگ
ما احتیاج به یه مرد مثل افنبرگ بزرگ داریم همه ی ‏
اونایی که گفتی خوبن اما ما یه نفر بازیکن عالی
می خوایم.
تونی کروس خوب هست اما به نظرت می تونه
اون نفر باشه.
نظرت راجع به ون بویتن چیه‏?‏

عرفان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 10:49

ون بویتن تنها مزیتش قدرت سرزنیه.
درکل بخاطر سرعت کم و پا به توپ شدن ضعیفش، بدردمون نمیخوره.
بنظر من باستین کیفیت لازم رو داره.
ولی اون چیزی که من از حرفت برداشت کردم، یکی مثل ژاوی هستش،
درست فهمیدم منظورتو؟

ali1331 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 11:22

تقریبا مثلا مودریچ چطوره؟

عرفان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 11:39

مودریچ خیلی خوبه.ولی فکرنمیکنم تاتنهام با کمتر از 20میلیون حاضر به فروشش بشه.
بایرن هم که فعلا افتاده رو دنده خسیس بازی.
راستی دیگو هم به کارمون میاد.ولفسبورگ میخواد بفروشتش.
حداقل تا 2فصل میتونه واسمون مفید باشه(البته اگه مثل دوران حضورش تو وردربرمن بشه)

ali1331 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 12:04

آره متاسفانه بایر افتاده روی دنده ی پس انداز(به قوله اصفهانیا پسله کردن).من نمی دونم این ۲۰۰ میلیونو میخواد چی کار
می دونی من میگم الماسو باید با الماس برید
آخه ما با چه ابزاری می خوایم جلوی بارسا بازی کنیم.

عرفان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 12:20

با 50میلیون و خرید 2-3 بازیکن میتونیم تیم رو طوری تقویت کنیم که حتی بارسا هم جلومون زانو بزنه

هستی شنبه 4 تیر 1390 ساعت 12:32

باشه تو راست میگی....حتما با 2-3 تا بازیکن بارسا رو شکست میدین....اصلا شک نکناااااا

عرفان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 12:42

البته ایشون راست میگه.ما هرچقدر هم خرج کنیم و بازیکن بخریم، بازم از بارسا عقبیم.بهرحال یوفا و داوری ها پشت بارسا هستن.همه دنیا بازیهای این فصل بارسا-رئال رو دیدن و متوجه شدن.

ali1331 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 13:07

من مجبورم باهات مخالفت کنم بارسا واقعا بزرگترین تیم ‏
تاریخ از نگاه خیلی هاست نمی شه گفت یوفا به بارسا
کمک می کنه .
ببین ماوسطه میدان دو تا بازیکنای
اصلیمون کندن
ون بویتن و شواینی یه کم .
اینا تا بیان به خودشون بجنبن ژاوی و دارو دستش ‏10‏ بار
رفتن ته دفاع ما و برگشتن.
به نظرم مرتساکر‏(که واقعا عاشقشم‏) هم مثله ون بویتنه

هستی شنبه 4 تیر 1390 ساعت 13:54

درسته منم با ایشون موافقم....من طرفدار منچستر یونایتد هستم ولی موقع بازی فینالش با بارسا ناخود آگاه جذب بازی فوقالعاده بارسا شده بودم...
اتحادی که بارسایی دارن هیچ تیمی تو دنیا نداره!!
و مسلما شما بازیکنایی مثل ژاوی رو نمیتونی تو هیچ تیم دیگه ای پیدا کنی.......

عرفان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 15:07

منظور من اتحادشون نبود.
به اتحاد و هماهنگی بازی بارسا شکی نیست.
درضمن لازمه که یاداوری کنم اینجا مربوط به اخبار بایرن و خصوصا هواداران بایرن هستش.

عرفان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 15:47

خود من ژاوی و ویا رو خیلی دوست دارم.ولی مطمئنا حاضر به جدایی از بارسلونا نمیشن.
من نمیدونم چرا انقدر با باستین مخالفی.درهرصورت این نظر شماء و کاملا قابل احترامه.
من فکر میکنم باستین و کروس میتونن بهترین خط هافبک رو تشکیل بدن(با توجه به وضعیتی که داریم و اینکه پول زیادی خرج نمیکنیم).
مشکل اصلی بایرن درحال حاضر خط دفاعیشه.
ون بویتن که بیشتر نیمکت نشینه.برنو و بدشتوبر هم اصلا قابل اطمینان نیستن.
بنظر شما اینطور نیست علی جان؟

آرش شنبه 4 تیر 1390 ساعت 16:05

یه دونه مهاجم کافی نیست بایرن باید یه مهاجم خوب گیر بیاره

ali1331 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 17:33

درمورد بدشتوبرآره درآینده شاید چهره بشه ولی الان ‏
زیاد بکار نمیاد.
البته یه چیز دیگه اینکه حالا ما میگیم بایریا خسیسن
اما واقعیت اینکه فلسفه ی فوتبال آلمان و البته بزرگترین
تیم آلمان پرورش استعداد برای سطح ملی و اونا کمتر به
موفقیت های باشگاهی فکر می کنن.
پس اولویت اونا سطح ملیه.
از سطح آمادگی کروس برای فصل بعد خبر ندارم.
در مورد فوروارد باید بگم اول باید ببینیم پترسن چی کار
می کنه و حد اقل یه نیم فصل بهش فرصت بدیم.نظرتون
چیه‏?‏

عرفان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 17:51

موافقم.برای خط حمله گومز و اولیچ که امتحانشونو پس دادن.پترسن هم نیاز به فرصت داره.

سلام
متاسفانه با هیچکدوم از حرفاتون موافق که نیستم هیچ تنفر هم برام به وجود میآره
از کی تاحالا میشه گفت بداشتوبر و برتو میتونن جای فن بویتن رو بگیرن ؟؟
بهتره به عقب تر برگردین بازی بایرن و میلان بازی که بایرن بعد از برد رئال و اون گل رویایی ماکای رو میگم
کی در بازی رفت ۲ گل به میلان زد ؟کاری نداریم از اون روزها خیلی گذشته اما یه موقع فکر نکنین با این حجوم های ۱۰۰ من یه قاز بداشتوبر میتونین فکر کنین یه لوسیوی نوپا توی بایرنه؟ به این نتیجه هم برسید که برنو حداکثر میتونه توی تیم دوم بایرن بازی کنه
و اما اینکه دارین میگین بواتینگ اصلا بواتینگ در حد بایرن نیست بایرن باید مسخره بازی رو کنار بزاره وبا منت کشی دنبال لوسیو بره

در مورد خط هافبک تجربه بدیه که دوباره از یه بازیکن از یه قاره دیگه استفاده بشه حداقل تلخ ترینشون رو به یاد بیارید علی کریمی و زی روبرتو
بدلیل نا هماهنگ بودن برنامه های ملی قاره ها خیلی میتونه مسخره باشه که یه بازی کن هم بازی ملی داشته باشه هم باشگاهی
اگه یه کم دیدتون رو باز کنین میبینین که قرارداد نصری ۱ سالش مونده و نمیخواد با آرسنال تمدید کنه به نظرتون ۱۰ تای ویدال میتونه نصری بشه فکر نمیکنین که حضور ویدال در کنار شوینی میتونه یه توربو بشه

نه نمیشه چون شوینی و ویدال هیچ سنخیتی با هم ندارند و اصلا مکمل نیستند این میتونه مخرب ترین تصمیم برای بایرن باشه
اما حضور نصری در کنار شوینی میتونه یه انفجار توی هافبک بایرن باشه

ali1331 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 18:43

سلام دوست
عزیز.
ببین اولا جوابت رو در مورد فن بویتن خودت دادی.
ما امروز زندگی می کنیم,اون مال موقعی بود که ما
با پدیده ای مثل بارسا مواجه نبودیم.
ببین گواردیولا تو یکی از اظهار نظراتش گفته بود
سبک بازی بارسا یه سبکی بین فوتبال با حوصله ی
آلمان و بازی تکنیکی.
پس مادیگه نمی تونیم از بازیکنی که یه مقدار ایستا ب
بازی می کنه استفاده کنیم

ali1331 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 19:23

یه چیزیو یادم رفت بگم اونم اینکه من نگفتم بدشتوبر
بره جای ون بویتن.
در مورد نصریم باید بگم بازیکنه خوبیه ولی یه
ریبریه یه خرده جوون تر ‏
اگه ‏
بتونیم ‏
عوضشون
کنیم خوبه.
ولی تاکید من رو مودریچ به خاطره اینکه اون یه
بازیکن طراحه با قیمت
مناسب

محمد_13 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 20:54

منم میگم ون بویتن نه از اون اول خوب نه الان خوب هستش. درسته تو بعضی ها بازیهای گل های خوبی زده ولی در مجموع من از نمره 10 بهش 4 میدم. اصلاً مثل دوران حضورش در هامبورگ ظاهر نشد. در مورد ویدال هم که مثل قبل میگم تونی کروس و شواینب زوج بهتری رو می تونن تشکیل بدن. سمیر نصری هم بازیکنی نیست که بخواد نیمکت نشین باشه و در ضمن ریبری هم از نصری بهتره پس دلیلی نداره که نصری رو بخریم. مگه اینکه حاضر بشه رو نیمکت بایرن بشینه!!! ما به بازیکنی مثل ویدیچ در خط دفاعی نیاز داریم. حتی چند ماه پیش شایعه شده بود که بایرن می خواد ویدیچ رو بگیره که متاسفانه اون قراردادشو با منچستر تمدید کرد.

آره منم تاکید کردم که العان مثل گذشته لوسیو میتونه این خلاء دفاعی رو پر کنه
اینکه درمورد تعویض ریبری میگی این یه دیوانگی محضه بازیکنی که توی بایرن جا افتاده پستش اختصاصی شده بهترینه رو عوض کنیم
من یه چیز منظورم بو اونم اینکه وقتی میگی بارسلونا پس مودریچ و ویدال و بواتینگ و خیلی های دیگه یعنی نوخودچی کیشمیش
وقتی میگی بارسا باید بگی وقتی بایرن میتونست کاکا رو بخره نخرید وقتی میشد کوارشما رو بگیره نگرفت وقتی میگه بارسا باید بگی که تورس رو از دست دادن وقتی میگی بارسا یعنی اینکه بایرن هنوز تیم درجه ۲ اروپاست فینال لیگ قهرمانان ۲ سال قبل هم شانسی بود اینو همه میدونند چند تا بازی رو بایرن باخت و صعود کرد؟
من دارم میگم نه سال آینده ۲ سال آینده به نظر شما هاینکس مربی خوبیه برای بایرن؟ من میگم خیر !
وقتی بایرن میتونه از پتانسیل هایی مثل افنبرگ - الیور کان و سایر استوره هاش یه کادر فنی بسازه نمیکنه
مشکل بایرن یه چیزه کادر مدیریتی
عوض شدن این کادر باعث شکوفایی بایرن میشه به قول معروف آب اگه یه جا بمونه میگنده !!

ali1331 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 21:42

خوب این بحث جالب شد.
خوشبختانه یا متاسفانه باعث درد دل شد.
این باعث شد که ما دقیقا بفهمیم الان مشکله اساسی داریم.
پس ما تقریبا اصلا نباید به جام قهرمانان فکر کنیم.
تا چند ساله دیگه

عرفان شنبه 4 تیر 1390 ساعت 22:01

دقیقا این مسائلی که شما گفتی برمیگرده به خساست مسئولان بایرن.
جوری رفتار میکنن انگار قراره از جیب خودشون خرج کنن.
کلی خون دل خوردیم تا بتونن نویر رو بگیرن.درحالی که تیمهای دیگه برای رفع نقایصشون بلافاصله دست به جیب میشن و بازیکن مورد نظرشون رو میخرن

محمد_13 شنبه 4 تیر 1390 ساعت 23:12

من مخالف این هستم که چشم و گوش بسته بازیکنان سابق بایرن بشن مربی تیم. برای مربیگری باید رفت آموزش دید... بایرن مونیخ جای آزمون و خطا نیست. نمونش همین مهمت شول که تو تیم دوم بایرن مونیخ که بوندسلیگا سه حضور داشت مربی ناموفقی بود و باعث شد تیم از دسته سوم بوندسلیگا سقوط کنه.

پویا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 01:02

دوستان به نظر من بایرن هیچ مشکلی به جز هافبک دفاعی و دو دفاع
وسط نداره.بهترینهای دنیا در این پستها از نظر من:پیکه-پویول-خدیرا-
آلونسو-لوسیو-والتر ساموئل-مرتساکر-ویدیچ
اگه دو سه تا بازیکن خوب بیارن ۱۰۰٪ قهرمانیم

پویا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 01:05

ببخشید.ریو فردیناند و جان تری رو هم اضافه میکنم

عبدالرضا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 08:10 http://chelseabayern.blogfa.com

بازیکنانی مثل بواتینگ - ویدال - نصری

محمد_13 یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 08:52

پویا جان نصف این اسامی که گفتی به خاطر خساست بایرن رویایی به نظر می رسند. در ضمن شواینی که خودش هافبک تدافعی هستش. مشکل اصلی ما دفاع مرکزی به حساب میاد.

ali1331 یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 09:12

من هنوز سر حرف خودم هستم,بایر دفاع مرکزی
می خواد اونم ‏2‏ تا و یه هافبک ط
راح.
اگه بایر به اون دلیلی که گفتم خسیس نبود شاید الان کاکا
رو می خرید.

اگه فکر فکر قهرمانیه به قهرمانی ۱۰ سال قبل فکر نکنین اون موقع اگه خاطرتون باشه بایرن با هنرنمایی اولی کان قهرمان شد و اون یه بار بود که اتفاق افتاد و دیگه اتفاق نمی افته
ببینید بی ثباتی در مدیریت و ناکار آمدی کادر فنی بزرگترین مشکل بایرنه احتیاج به ولخرجی نیست و نبوده این قضیه نویر هم شد بد و بدتر همونطوری که اولی کان گفت نویر میتونست این 1 سال رو هم در شالکه بمونه و با مبلغی خیلی کمتر به بایرن بیاد بایرن مشکلی توی دورازه نداره
رفتن دمیکلیس تونی فن بومل لوسیو اینا مشکلات مدیریتی و فنی بود و الا میچو العان رکن اصلی مالاگاست تونی داره باز همون تونی بایرن میشه توی یوه فن بومل یه پا ثابت میلانه و لوسیو همچنان بهترین دنیاست مطمئنم با کنار رفتن این کادر مدیریتی و بکارگیری یک کادر فنی نو میتونه بایرن به روزهای اوج خودش برسه

و الینکه بایرن هم مثل بارسا میلان اینتر و خیلی تیمهای دیگه
گواردیولا قبل از بارسا کجا مربی بود؟
لئوناردو چطور؟
اصلا کلینزمن مگه سابقه سرمربیگری داشت؟
اینا یه سری مباحت تعصبیه که در بحث عقل نمیگنجه
دانشی که کان و افنبرگ و مهمت شول و .... دارند رو با هاینکس مقایسه کنین
فرگوسن باتجربه ترین مربی دنیاست اما در مقابل دانش فنی گواردیولا مغلوب شد
وقتی بایرن میآد به کلینزمن فرصت میده باید به استوره هاش هم همین فرصت رو بده
نمیخوام سنگ بازیکنان مورد علاقم رو به سینه بزنم اما جایگاه اولیورکان و افنبرگ دایسلر سانیول کوفور اسفورزا ماکای البر لینک فینک یانکر دایی کجاست فقت توی عکس هایی که سالانه باشگاه به دیوار آویزان میکنه نه اینا سرمایه های بایرن هستند اینا دردهای مدیریتیه که باید تیم هند به الیوران پبشنهاد سرمربیگری بده تیم ماکائو یکی از گزینه هاش افنبرگ باشه توماس لینک و یانکر آنالیزور تیم فنرباغچه بشن علی دایی باید سرمربی پرسپولیس باشه و این آخر کارش بشه به نظر من کادر مدیریت بایرن بایستی یا افکارش رو عوض کنه یا کنار بکشه
حضور پیکه خدیرا و اینای که میگین مثل چسب زخم میمونه و روی زخم رو میپوشه کار از جای دیگه خرابه فکر بازی ناپلونی نباشید امسال هم قهرمان شدیم به چه قیمت با چه برنامه ای
تا حالا به این فکر کردین که اصلی ترین سیاست باشگاه محبوبمون چیه؟ قهرمانی توی بوندسلیگا و دی اف بی پوکال باور کنید که بایرن شده اسپورتینک لیسبون و از این دسته تیمها
بایرن باید یه اتقلاب کنه و این انقلاب باید از کادر نا کار آمد مدیریتی شروع بشه
این فصل بوندسلیگا من خدا رو شکر کردم که ماهواره ها پارازیت داشتند و بازی های بایرن رو ندیدم !! یعنی واقعا ارزش وقت گذاشتن رو نداشت که ببینیم همه هوادار بایرن هستیم بایرن تیمیه که برایی مرحله حذفی لیگ قهرمانان باید با هانوفر کورس بزاره؟

ali1331 یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 09:58

حرفات جالب و درست بود.
خیلی جالب که تیم ملی آلمان تو این مسأله از بایر
جلوتره ‏
و ‏
همش ‏
داره ‏
به ‏
جوونا ‏
تو ‏
همه ‏
ی
عرصه ها میدون میده و ضرز که نکرده هیچ ‏
مورد تحصین همه هم قرار گرفته.
تازه انگلیسو هم چهار تایی کرده.

امیر حسین جان خیلی دوست داشتم توهم توی این مباحث حضور داشتی

سلن یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 11:59 http://klose2.blogfa.com

میروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

امیرحسین یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 12:36 http://bayern.blogsky.com

راستش با اینکه از هوینس خوشم نمیاد ولی فکر نمیکنم خیلی بد هم کار کرده باشه. به هر حال هرطور که بود نویر رو جذب کرد. قرارداد مولر٬ لام٬ ریبری و شواینی رو که از ارکان تیم هستند رو طولانی مدت تمدید کرد.
به هر حال این سیستم کار بایرنه. میخواد همیشه از لحاظ مالی قدرتمند باشه. نمیخواد بی حساب کتاب خرج کنه. البته تا اینجای کار نمیشه گفت تو نقل و انتقالات خوب بوده. ولی با جذب نویر میشه گفت ۵۰ درصد راه رو رفته. اگه میتونست کنترائو و بواتنگ هم بخره دیگه میشد گفت کارشو تقریبا خوب انجام داده. کنترائو که پرید. ولی اگه بتونه بواتنگ و نصری رو بگیره عالیه.
در مورد بها دادن به افرادی مثل اولی کان٬ افنبرگ و... نمیشه گفت جوب میده یا نه. شاید خیلی هم جواب بده شاید اصلا جواب نده. بهرحال بایرن زیاد اهل ریسک نیست. چه تو پول خرج کردن و بازیکن خریدن چه تو مربی انتخاب کردن. سیستم مدیریتی بایرن مثل اخلاق یه پیرمرد ۷۰ ساله می مونه که ریسک نمیکنه. مگر اینکه تقریبا تا حدود زیادی مطمئن باشه نتیجه میگیره. هاینکس هم به خاطر این آورده که هم چند تا بازی که مربی بایرن بود خوب نتیجه گرفته و هم اینکه هوینس باهاش صمیمیه اگه بخواد بهش توصیه ای بکنه یا حتی یه خرده تو کارش دخالت کنه قبول میکنه.

مسعود یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 14:17

سلام .لطفا کمی فکر کنید وبعد کار شناسی کنید . ویدال یک بازیکنی است که هم می تونه به دفاع کمک کند هم با پاس هایش حمله را راه بیندازد پس به درد مون می خوره . دو دفاع وسط هم می خواهیم که یکی بواتنگ و یک بازیکن خوب دیگه مثل مدافع دورتمند و یک جایگزین برای ریبری وروبن که نصری خیلی خوبه

امیر یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 18:29

سلام من امیر از مرز بازرگان(ارومیه) بایرن باید ی هافبک بازیساز مثل سمیر نصری رو داشته باشه

رها دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 00:18

منم همیشه به این فکر میکنم که مرتساکر تو بایر باشه خیلی ازش خوشم میاد
فکر کنم اگه از نزدک بخایم نگاش کنیم گردنت درد میگره ازبس باید سرتو بال بگیره
من از بازی المان ارزانتین ازش خوشم اومد که توپ خورد تو دماغش اخم نگفت به این میگن بازیکن
ولی شورشو در اوردن اصلا پولخرج نمیکنن

محمدرضا دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 00:37

سلام بچه ها . به نظر من بواتنگ حتما باید خریداری بشه. چون بازیکنیه که میتونه تو چندتا پست برزی کنه هم دفاع وسط هم دفاع کنار. مثلا اگر یکی از دفاع کنایا مصدوم شد میتونه جای اونا هم بازی کنه. ای کاش بویتن هم بمونه آخه خیلی گلزنه. 197 سانت کم نیست. حالا فقط میمونه یه هافبک دفاعی که کنار شواینی بازی کنه همین .

Ali سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 02:14

من نمیدونم چرا باشگاه دمیکلیس که دو فصل ‏پیش(زمان ونگال)‏ با ون بویتن اینقدر خوب کار میکردن رو داد به مالاگا که حالا تیم مشکل دفاع داشته باشه... با خرید میلیتو هم کاملا مخالفم، اما بواتنگ بد نیست.
در مورد خرید نویر هم باید بگم درسته مانوئل بعد کاسیاس بهترین دروازه بان دنیایه، اما بایرن به هیچ وجه نباید توماس کرفت رو به این راحتى از دست میداد. حداقل باید قرضى به هرتا میرفت تا بایرن این دروازه بان آینده دار رو از دست نده.
تو پست هافبک دفاعى هم به لطف لویى ونگال عزیز فن بومل رو از دست دادیم و به نظر من بهترین فرد براى جایگزینى فن بومل، آرتور ویداله که امسال بعد شاهین بهترین بازیکن بوندسلیگا شد.
بایرن باید یه فکرى هم براى ذخیره ى روبن و ریبرى بکنه که من فعلا بازیکن جوونى که بتونه نیمکت نشین این دوتا بشه رو سراغ ندارم.

Ali سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 02:40

در ضمن با خیلى از صحبت هاى دوستان راجع به مدیریت بایرن موافق نیستم. درسته افرادى که در رأس مدیریت بایرن مونیخ هستند همه بازیکناى بزرگى بودند و همیشه تو کار سرمربى دخالت میکنن(که به عقیده ى من امسال علت نتیجه نگرفتن تیم همین بود)، اما باید به سیاست هایى در باشگاه دارند احترام گذاشت. ببینید درسته بایرن خیلى اصولى و از روى برنامه خرج میکنه(یا به قول دوستان خسیس بازى درمیاره!) اما بایرن با همین برنامه امروز تونسته به عنوان پردرآمدترین تیم دنیا مطرح بشه؛ یا بتونه هرسال خریدهاى بزرگ انجام بده. شما نگاه کنید امسال تیم هاى بزرگى مثل رئال و بارسا خریدهاى خوبى انجام دادند، اما تا اینجا بزرگترین خرید تو اروپا، نویر بود که از شالکه به بایرن اومد.
قبول کنیم اگه امسال بایرن بتونه از بین ویدال و بوآتنگ و نصرى دو نفر رو بخره، در واقع با توجه به خریدن مانوئل نویر تونسته عملکرد مثبتى توى نقل و انتقالات داشته باشه.

farshad سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 21:23 http://bayern.blogsky.com/#http://

بایرن اگه نصری رو بگیره می تونیم تو خط هافبک خیلی قوی و زهر دار باشیم هنوز دفاع نداریم بادووشتوبر که امیدی بهش نیست ۱فصل کامل وقت اسباط خودشو داشت ولی نکرد فن بویتنم که کنده تو بازی با تیمهای سرعتی کم میاریم پس باید ۲ تا دفاع درست بخریم لوسیو افت کرده اگه لوسیو ۲ فصل پیش بود عالی بود

ka-z چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 14:37 http://kaveh zareie@yahoo.com

به نظر من بایرن در پستهای دفاع وسط و هافبک وسط مشکل داره،بقیه پستها فعلا مشکلاتشون کمتر است،برای خط دفاع من نفراتی مثل پرمرته ساکر-مارتین اسکلتر-آلکس و برای پست هافبک نفراتی مثل دی گو-وان درفارت-ده روسی و لوکا مودرج را پیشنهاد میکنم،آقایان لطفا سرکیسه راشل کنید....

سزار ( عشق بایرن ) چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 21:50

نمیدونمُ اما اعصابم خوردهُ بابا باید پول خرج کرد الکی که قهرمان نمیشه شدُ حداقل تورس یا دروگبا یا ۲ تا مدافع اساسی بخرن ما که نمیدونیم چیکار کنیم

سلام دوباره
فکر نمیکردم که این بحث اینقدر کش دار بشه
فکر کنم من باید حرفهام رو یه جمع بندی بکنم
اول در مورد اینکه نانی گفتند میخواد بیاد بایرن خیلی حرف تلخی بود ومیتونه روی روحیه فرانکی تاثیر منفی بزاره دوما اینکه شاید نیروی تهاجمی نانی با ریبری غیر قابل مقایسه باشه اما ریبری هم دارای ویژگی هاییه که هیچ بازیکنی نداره

اما جمع بندیم
درمورد خریدهای بایرن تا این لحظه بگم که بایرن خریدهای نمیشه گفت عالی اما خوبی رو انجام داده نویر و داخه‌آو آدلر ۳ گزینه بایرن و منچستر بودند که نویر و آدلر اصلی ترین های بایرن بودند بخاطر اینکه بازیکن آلمان بودند و بیشتر در دسترس و این شد که نویر سهم بایرن شد و در هر حالی بخوایم با هردروازه بانی منهای الی کان قیاسش کنیم در این شرایط سنی بهترینه و امسال میتونه اینو به همه هواداران کاسیاس ثابت کنه
در مورد خرید رافینها من معتقدم در این نبود بازیکن یکی از گزینه های بدون دردسر و مناسب بود مخصوصا که کنترائو هوای رئالی شدن توی سرش بود مثال بارزش بالاک که اونم هوای رئال توی سرش بود و مهره کار آمدی برای بایرن نشد !!
در مورد خرید پترسون چیزی ندارم بگم امیدوارم بتونه یه گزینه مناسب بشه برای بایرن در سالهای دیگه اما امسال میشه گفت با وجود گومز و اولیچ یه کم سخته بتونه خودی نشون بده اما شاید رفتن کلوزه رو به فال نیک بگیره امیدوارم مثل هاشمیان و شلادرف نشه !!!
در مورد اوسامی من علاقه زیادی به سبک بازی ژاپن دارم و دوست دارم یکی توی اوج جوانی در یکی از ۵ باشگاه برتر تاریخ توپ بزنه اونم کسی که اینقدر باعتماد به نفس داره که خودش رو تهدیدی جدی برای مسی بحساب آورده
اما درمورد اما و اگر های خرید !!!
اول از همه بواتینگ میتونم بگم که بهترین گزینه نیست اما از هیچی بهتره اولا اینکه پست تخصصیش دفاع وسط نیست اما با توجه به استارتهای طوفانی و قدرت بدنی نسبتا مناسب میتونه مکمل مناسبی برای دنیل باشه اما اگه میشد دمیکلیس رو آورد حداقل برای ۱ فصل خیلی بهتر بود و با آمدن میلیتو و سایر بازیکنانی که بالای ۲۸ سال سن دارند مخصوصا توی این پست مخالفم آخه متاسفانه اکثر تیمهای دنیا مهاجمانی سرعنی دارند و بازیکنان با سن بالا یه کم بد جا میمونن
در مورد خرید احتمالی ویدال یا نصری باید بگم که هر دوتاشون عالین اما نصری بیشتر به ۲ دلیل:
یکی اینکه بازیکن اروپاست و تجربه های بیشتری داره و دوم اینکه توی تیم بزرگتری بازی کرده و میتونه توی لحظات بحرانی تصمیم احساسی نگیره
اما ویدال بازیکن کم تجربه ای محصوب میشه ولی دست کمی از نصری نداره به نظر من ویدال میتونه تضاد خوبی با شوینی توی خط هافبک بایرن ایجاد کنه که میتونه بازی های بایرن رو جالب کنه
اما درمورد کادر مدیریتی
بله همچنان مخالف سیاست های باشگاه هستم مسئولان میتونن خیلی بهتر توی انتخاباتشون کار کنند یعنی اینکه دیدید وقتی بایرن داشت نتیجه از دست میداد با ونگال قرارداد امضا کردند با رفتن میچو تونی و فن بومل مخالفتی نکردند و اینا یه کم منو به شخصه آزار میداد
در مورد کادر فنی هم فکر نمیکنم هاینکس بتونه تیم رو برای قهرمانی در اروپا آماده کنه
و اینکه گفتم میشه کادر فنی از بازیکنان چند سال گذشته بایرن باشه اینکه واقعا این بازیکنان سرمایه های بایرن هستند و واقعا بهتر میتونن به بایرن کمک کنند و تیم رو با برنامه ای بهتر پیش ببرند
در هر صورت ممنونم که نظرات من رو تحمل کردید خوشحال شدم

Ali شنبه 11 تیر 1390 ساعت 00:25

راجع به نظر دوستمون در مورد سیاست هاى باشگاه راجع به جذب بازیکن و مربى باید بگم تو بایرن سیاست هاى خاصى وجود داره که ما نمیتونیم به اون ها خرده بگیریم(به نظر من). مثلا اینکه بایرن براى حفظ وجه ى خودش تو آلمان هیچ وقت دست رو بازیکنى نمیذاره که پیشنهادش رو رد کنه و با این کار سعى میکنه همیشه یک قدرت دست نیافتنى تو آلمان بمونه. براى مثال بایرن امسال میتونست نورى شاهین رو بگیره یا بجاى نیلس پترسن، شورله رو بخره اما براى حفظ اقتدار خودش به این دو نفر پیشنهاد نداد.
اما راجع به فروش فن بومل و دمیکلیس(و حتى تونى و برافهاید و لوسیو)، به نظر من اگه باشگاه در زمینه ى فروش این بازیکن ها تصمیم گیرنده بود هیچوقت دست به فروش کاپیتان تیم(ون بومل) یا بهترین گلزن تیمش(لوکاتونى) نمیشد. لجبازى و غرور لوییس ونگال بود که باعث شد این بازیکن ها از تیم جدا بشند. ببنید اگه مربى رسما بازیکنى رو نخواد اون بازیکن اگه وفادارترین بازیکن به باشگاه هم باشه، براى حفظ سطح فوتبالش هیچوقت حاضر نیست وقتشو الکى تو بایرن سپرى کنه و مجبوره به بقیه پیشنهادها فکر کنه. ونگال براى حفظ قدرت و اقتدارش در تیم و براى اینکه به هوینس و رومنیگه بفهمونه که نمیتونن در کارش دخالت کنن، هرازگاهى دست به کاراى عجیب و غریبى میزد که این اواخر لجبازى هاى ونگال صداى بازیکن ها رو هم درآورده بود.‎‎
راجع به نصرى و نانى، من فکر میکنم که این بازیکن ها تحمل ذخیره ى ریبرى بودن رو ندارند و بایرن باید دنبال یک بازیکن جوون و البته مطمئن براى ذخیره ى ریبرى بگرده(مثل اوسامى). البته اومدن نانى که منتفى شد اما راجع به نصرى اگر باشگاه واقعا 30 میلیون یورو براش کنار گذاشته باشه و نصرى واقعا بخواد آرسنال رو ترک کنه، اونوقت باید دید ‏چى پیش میاد و اون زمانه که بایرن به اونایى که اعتقاد دارند باشگاه در خریدن بازیکن خسیسه، یه جواب محکم داده!

حامد چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 16:05

فقط بایرن فقط آلمان

روح الله جمعه 17 تیر 1390 ساعت 10:34

اولا سلام به همه جرمنها
دوما من الان 22 ساله که طرفدار بایرن و المان هستم یعنی از 8 سالگی
سوما به نظر بنده حقیر بایرن نیاز به یک نفر داره تا اون تعصب درونی بازیکنان را تحریک کنه و ازشون غول بسازه
فراموش نکنید زمانی که بایرن قهرمان اروپا شد
تو اون زمان اخه مگه یانکر ، زیکلر،حمید زیچ ، کوفور و ...بازیکن بودن اگر واقع بازیکن بودن باید بعد از جدا شدنشون از بایرن بازهم خودشون را نشان میدادن اما اسطوره های تعصب و غیرت المانی تو بایرن بودند که باعث میشد از تمام این بازیکنان غولی بسازد و کسی نبود جزء افنبرگ و کاهن که با هر غرشی که مطدادن خدایش تیم میترکوند و مربی داشتیم که اخر مخ بود فقط یک بار اشتباه کرد اون هم زمانی بود که در فینال 99 ماتیوس را بیرون کشید و اشک همه بایرنیها بعد از بازی در اورد اما دو سال بعد رفت و برگشت منچستریها را خرد کرد تا یک وقت فکر نکنند واقع چیزی بارشون بوده و فقط اون یک اتفاق بود
شرمنده طولانی شد زنده باد باین و المان اینشالله هر چه جام روبرومون هست درو میکنیم

امیر حسین bayerni شنبه 18 تیر 1390 ساعت 13:03

be nazare man bayernemsal be joz nuear asalan kharide khoobi nadashte be nazar nemiadam bakhad kharide khoobi bokone amsalam too champion lige hich kari nemikone man motasefam vase saran khassise bayern

میلاد پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 16:15

امسال خدا کنه یه ستاره سالهای بعد داشه باشیم تا سالهای بعد امید قهرمانی داشته باشیم مثل بالاک و البر

ehsan جمعه 24 تیر 1390 ساعت 06:52

baba poolemun koja bood?!
mesle in ke bavar nemikonid,in kafe dast,age moo dare shoma bekanin:)

OLIC سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 09:19

سلام من نظر اولمه ... میخواستم بدونم کسی در مورد رفتن (خدای نکرده) شواینی به میلان یا هر جای دیگه خبری داره؟

بایرن پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 12:24

با این خریدا هیج کاری نمیتونه انجام بده

hamidreza یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 15:10

سلام _ به نظر من بایرن در زمینه خرید بازیکن خوب عمل نکرد _ باید تیم رو واسه قهرمانی در اروپا میبستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد