وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: حاضرم 100 هزار یورو بپردازم تا سکو‌نشین نباشم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از روزنامه اکسپرس‌، ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ گفت حاضرم 100 هزار یورو بپردازم تا به سکونشینی محکوم نشوم.

آرین روبن اظهار داشت: برای من نشستن در ورزشگاه و دیدن بازی تیمم، بدترین اتفاق در زندگی‌ام است. دوست دارم در میدان حاضر باشم و بازی کنم. در بازی که بایرن این هفته در خانه اینتراخت فرانکفورت انجام داد، روی سکو بالاجبار نشستم. حاضر بودم 100 هزار یورو بدهم ولی تماشاگر نباشم.
این ستاره 27 ساله هلندی با انجام بازی منجر به تساوی یک بر یک باورایی‌ها در خانه حریف فرانکفورتی محرومیت دو جلسه‌ای را پشت‌سر گذاشت. وی دو هفته پیش در پایان مصاف منجر به تساوی یک بر یک با نورنبرگ، با داور مسابقه درگیری پیدا کرد که از طرف دادگاه ورزشی فدراسیون فوتبال آلمان به دو جلسه محرومیت و پرداخت 15 هزار یورو محکوم شد.
روبن افزود: اگر مصدوم بودم و بازی نمی‌کردم، تماشای بازی تیمم از ورزشگاه قابل تحمل‌تر بود. ولی الان که مصدوم نیستم، به‌واقع برایم خیلی سخت است.

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 01:30

سلام داداش خوبی؟
بازم دمش گرم حداقل روبن و ریبری یه روحیه ی بزرگن برای بایرن
امیر جون مگه تو نگفتی نویر به بایرن اومد تو از این خبر مطمئن بودی

سلام داداش
اومد یعنی که تازه ۹۹ درصد میاد. هر وقت دیدی لباس بایرن رو پوشید بدون قرارداد بسته! خبرشو که آره مال یه منبع موثقه!

محمد_13 چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 09:11

صبح بخیر بابا!!!

این خبر مال یکی دو روز قبل از بازی با اینتراخت فرانکفورت هستش. لازم نیست ترجمه رو عوض کنن تا نشون بدن که خبر تازه هستش.

صبح به خیر!
عجب سایتهایی هستند میخوان سر آدمو گول بمالن

selen چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 14:02 http://klose2.blogfa.copm

خوب با این حرف میخواد چی رو ثابت کنه ؟
بگه من خیلی پولدارم یا شاید بخواد بگه دست و دل بازم
عقده ای آبرو ی خودشو برد [:S018
بی فرهنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد