وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن‌مونیخ در تدارک جذب باستین مولر

 

به نقل از رویور، در شرایطی که در گذشته بازیکنان شاخصی در تاریخ حیات باشگاه بایرن مونیخ با فامیلی مولر وجود داشته و درخشیده‌اند،‌ پرافتخارترین تیم بوندسلیگا در تدارک جذب یک بازیکن دیگر با همین نام خانوادگی قرار دارد.

چهره تازه وارد احتمالی به جمع یاران لویی ونگال، باستین مولر نام دارد. وی با 19 سال در تیم اس.فاو ورل درخشیده و نظر کاشفین استعداد مونیخی‌ها را به عنوان پدیده‌ای نوظهور به خود جلب کرده است. گفته می ‌شود باواریایی‌ها در تکاپوی استخدام این بازیکن متخصص در همه نقاط خط میانی هستند که با تیم گمنام آماتوری خود تا یک سال دیگر قرارداد همکاری دارد.
اولین بازیکن بایرن با چنین نامی که لقب بمن‌افکن ژرمن‌ها را به خاطر گلزنی در بالاترین سطح یعنی جام جهانی را به خود اختصاص داد، گرد مولر بود که در دهه شصت و هفتاد، مهاجمی کم نظیر برشمرده می‌شد.
دو سال قبل نیز نوبت به توماس مولر رسید که در 18 سالگی به پیراهن مونیخی‌ها رسید. او در فصل گذشته حتی مهره ثابت بایرن و تیم ملی آلمان شد تا جایی گه عنوان بهترین گلزن جام جهانی 2010 و لقب پدیده جوان این رویداد را به خود اختصاص داد.

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد کان پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 13:46

اگه این را بخرند فوق العاده میشه همه ی بازیکن های بایرن جوون هستند سه یا چهار سال دیگه بایرن تو جهان رقیب نداره با بازیکن های جوونی مثل مولر بد اشتوبر کونتنتو برنو الابا حالا هم این و گوستاو


گل مریم پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 14:33

چقدر نی نیه

شواینی رو با مولر زدن تو هم شده باستین مولر!

گل مریم پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 15:05

آره راست میگی! ولی قیافش بیشتر به شوایتی رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد