وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الیور کان، مدیر باشگاه کلن می‌شود!

 

دوازه بان سابق باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، شاید در روزهای آینده به عنوان مدیر باشگاه کلن انتخاب شود.

هفته گذشته باشگاه کلن، میشاییل مایر مدیر باشگاه خود را اخراج کرد. کلاوس هورستمان رئیس باشگاه کلن خیلی علاقه مند است که الیورکان در این پست به جای مایر فعالیت کند.
خبرها حاکی از آن است که هورستمان، پیشنهاد خود را به کان ارائه کرده است و آنها در حال مذاکره هستند.
کلاوس هورستمان در اینباره گفت: بله، من با کان صحبت کردم. ما باید پیشرفت کنیم، مشکلاتمان را حل کنیم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، به نظر من اولیور بهترین نامزد برای مدیریت باشگاه کلن است و تجربه زیادی در ورزش و فوتبال دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
گل مریم پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 20:51

اشتباه محض!

حالا محض محضم که نه!
یه خورده بره راه و چاه مدیریتی رو یاد بگیره بعد خودم سفارششو میکنم بیاد بایرن جای رومنیگه مدیر شه!

محمد پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 23:29

بیا بایرن مارو از دست این 3 تا بیشعور خلاص کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد