وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: با افتخار به سانتیاگو برنابئو باز می گردم!

 

روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ پس از پیروزی بر لیون فرانسه و راهیابی به فینال جام قهرمانان باشگاههای اروپا با طعنه و طنز خطاب به مقامات باشگاه رئال مادرید گفت : با شکوه به سانتیاگو برنابئو محل برگزاری مسابقه نهایی جام قهرمانان بر می گردم.

وی در گفت و گویی اختصاصی با شبکه الجزیره اسپورت رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را بسیار دشوار برشمرد و گفت :در ابتدای خط تمام تلاش ما برای کسب مقام قهرمانی باشگاههای آلمان در بوندسلیگا بود اما اکنون خوشحالم که با قدرت در فینال جام باشگاههای اروپا قرار داریم و در آستانه فتح جام حذفی آلمان هستیم .
از سوی دیگر ون بومل دیگر بازیکن بایرن مونیخ آلمان ضمن اضهار شادمانی از رسیدن به فینال جام قهرمانان باشگاههای اروپا گفت :ما کار سختی را به نتیجه رسانده ایمو اکنون در سه فینال با شکوه قرار داریم که مهترین آن جنگ برای بدست آوردن جام باشگاههای اروپاست و این مهم در حالی به دست آمده است که با عبور از بزرگان بسیاری در اروپا توانسته ایم خود را به فینال برسانیم.
از سوی دیگر به گزارش همین تلویزیون روزنامه بیلد آلمان با تیتر این عنوان که " بایرن مونیخ با سوپر اولیچ به فینال جام قهرمانان باشگاههای اروپا رسیده است " اعلام کرد مردان باواریا در آستانه سه جام مهم قرار دارند. تلویزیون الجزیره اسپورت نیز در همین زمینه اعلام کرد : شاید بایرن مونیخ ،بارسلونای تازه این فصل باشگاههای اروپا باشد.این تلویزیون همچنین با مصاحبه با مربی تیم شکست خورده فرانسه از قول او عنوان کرد : باید اعتراف کنم که بایرن مونیخ تیم بسیار بزرگی بود که در خانه ما را با شکست روبرو ساخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد