وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: هنوز 100 درصد آماده نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن پس از هفته ها مصدومیت بار دیگر توانست در دیدار چهارشنبه شب مقابل کایزرسلاترن در جام حذفی آلمان حاضر شود و با عملکردی درخشان دو گل از چهار گل بایرن در این دیدار را به ثمر رساند.

روبن در مورد حضور دوباره پس از مصدومیت و گلزنی برای بایرن می گوید: "من خودم هم تا حدودی شگفت زده شدم احساس خوبی داشتم اما 100 درصد آماده نیستم. هنوز برای بهتر شدن زمان لازم دارم."

روبن در مورد شکست بایرن مقابل بایرلورکوزن می گوید: "پیش از دیدار با کایزرسلاترن ما در مورد این شکست صحبت های زیادی انجام دادیم و این کاملا طبیعی است. شما تنها باید خود را خونسرد نگاه دارید اما این به معنی این نیست که کنار بنشید و کاملا ریلکس باشید."

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:34

امیدوارم به زودی آماده بشی

جواد جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:35

دوستان باز هم تکرار میکنم بازی ساعت 22 به وقت ایران نه 21

لطفا بقیه رو به اشتباه نندازید
بازی ساعت ۲۱ برگزار میشه

شاهین جمعه 12 آبان 1391 ساعت 20:18

خدا به داد برسه اگر 100 درصد آماده باشه دیگه غیر قابل مهار میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد