وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان در فارت: بایرن بزرگتر از بارسلونا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رافائل فان در فارت هافبک هلندی هامبورگی ها که تجربه حضور در فینال جام جهانی را در کارنامه دارد و در باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید و در لیگ برتر جزیره در تاتنهام بازی کرده است کیفیت بازی بایرن مونیخ را برتر از هر باشگاهی می داند.

ستاره هامبورگی ها به بیلد می گوید: "من باید اعتراف کنم که بایرن حریف مورد علاقه ی من حتی بیشتر از بارسلونا است."  

رافا پس از چهار سال دوری از بوندسلیگا می تواند بار دیگر دیدار مقابل بایرن را تجربه کند او در این مورد می گوید: "هیجان این دیدار از حالا تمام وجودم را گرفته است."

او ادامه می دهد: "هیچ تیم دیگری در جهان وجود ندارد که من از بازی مقابل آن چنین شوقی داشته باشم. ما اگر بتوانیم بایرن را در هامبورگ شکست دهیم در طول فصل می توانیم شاهد اتفاقات خوب دیگر هم باشیم. من دلیلی برای رخ ندادن این پیروزی نمی بینم."

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین جمعه 12 آبان 1391 ساعت 10:47

می خواد بازیکنا رو مغرور کنه.

جواد جمعه 12 آبان 1391 ساعت 19:28

درود بر شرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد