وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژردان شقیری: دوست ندارم با ریبری مقایسه شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ژردان شقیری مهاجم جوان باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد سبک بازی او به هیچ وجه مشابه هم تیمی او فرانک ریبری نیست و از اینکه برخی ها اصرار دارند او را با ریبری مقایسه کنند دچار اضطراب می شود.

شقیری با اعلام این مطلب که ریبری یکی از الگوهای برتر فوتبال جهان است از تلاش خود برای ادامه پیشرفت فوتبالی خبر داد.
شقیری در این مورد به بیلد می گوید: "در زمین من چیزهای بسیاری از ریبری یاد می گیرم. حرکات او غیرقابل پیشبینی است من بسیاری از حرکات او را دوست دارم اما به طور کلی دوست ندارم که خودم را با کسی مقایسه کنم. من ویژگی های خودم را دارم و ریبری نیز همینطور."

او ادامه می دهد: "من فکر می کنم تا کنون بایرنی ها از من راضی بودند. یوپ هاینکس سرمربی تیم به گذشته نگاه نمی اندازد و این دلیلی است که چرا او فرصت بازی به من می دهد." او با اشاره به اختلاف امتیاز با دورتموند می گوید: "12 امتیاز فاصله ی بسیار خوبی است که با مهمترین رقیب خود دورتموند ایجاد کرده ایم و این برای ما یک مزیت است اما هنوز بازی های بسیاری باقی مانده است."

در پایان شقیری در مورد چگونگی پرورش فیزیک بدنی خود می گوید: "من هرگز بصورت جدی بدنبال بادی بیلدینگ و چنین ورزش هایی نبودم بلکه فیزیک بدنی من بطور طبیعی اینگونه است. پدرم نیز چنین فیزیکی دارد. این به ژنتیک ما مرتبط است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد