وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

غیبت ریبری و مارتینز مقابل لورکوزن؛ امید روبن به بازگشت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ در هفته نهم بوندسلیگا در آلیانس آرنا میزبان بایر لورکوزن خواهد بود ولی مونیخی ها در این دیدار نمی توانند از ستاره فرانسوی خود فرانک ریبری بدلیل مصدومیت استفاده کنند.

یوپ هاینکس مربی بایرن در مورد وضعیت ریبری گفت: "شرایط او به نظر مساعد نمی رسد. فرانک هنوز از ناحیه عضله ران پای راست خود احساس درد می کند. فرانک ریبری برای ما بازیکن بسیار ارزشمندی است و به همین دلیل برای جلوگیری از شدت مصدومیت او را در دیدار مقابل لورکوزن در ترکیب قرار نمی دهیم."

شرایط برای مارتینز نیز مشابه ریبری است. هافبک اسپانیایی بایرن با مشکل در کشاله ران مواجه است و تمرینات جمعه بایرن را از دست داد. حضور او در دیدار یک شنبه شب مقابل لورکوزن بسیار بعید به نظر می رسد.

از طرفی چند روزی است که آرین روبن تمرینات خود را با تیم آغاز کرده است. او بدون احساس درد تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشته و برای مونیخی ها امید به بازگشت را بار دیگر زنده کرده است. یوپ هاینکس در مورد آخرین وضعیت روبن می گوید: "تمرینات روبن بسیار مثبت بود. او خود بسیار راضی است و هیچ دردی احساس نمی کند. بنابراین برای دیدار یک شنبه شب در دسترس خواهد بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد