وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر، محقق جدید جوامع و ملت‌هاست!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یک روزنامه چاپ آلمان در بخشی از گزارش خود به کنایه اسطوره فوتبال آلمان و بایرن را «محقق جوامع و ملت‌‌ها» معرفی کرده است.

روزنامه تاگس سایتونگ در تازه‌ترین شماره خود گزارشی در مورد وضعیت کنونی آرین روبن، مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ منتشر کرد.

در این مقاله عنوان شده در هفته‌ و ماه‌های اخیر ذهن لژیونر هلندی بایرن با موضوع «کناره‌گیری زودهنگام از عرصه فوتبال»‌ بخاطر آسیب‌دیدگی‌های متوالی درگیر شده است.

این مساله سبب شده تا برخی از کارشناسان احتمال دهند روبن 28 ساله ممکن است برای جلوگیری از مصدومیت‌‌ها به ورزش ادامه نداده و زودتر از موعد اعلام بازنشستگی کند.

در این ارتباط فرانتس بکن‌باوئر، کاپیتان و مربی اسبق ژرمن‌ها و بایرن به عنوان یک کارشناس معتقد است فشار رسانه‌های هلندی باعث شده تا چنین فکر بی‌دلیلی به ذهن بازیکن تحت قرارداد با مونیخی‌ها خطور کند.

وی گفته است: در هلند رسانه‌ها با انتقاد‌ات خود به روبن فشار روانی وارد کرده‌اند. فکر می‌کنم اینجا بحث حساسیت در میان است و چون او هلندی است و هلندی‌‌ها هم آدم‌های نسبتا حساسی هستند، روبن هم به فکر بازنشستگی افتاده است.

در پی انتشار این اظهارات، گزارشگر روزنامه تاگس سایتونگ، بکن‌باوئر را چهره‌ای برجسته در فوتبال ژرمن‌ها معرفی کرده که در عرصه جوامع نیز نظر می‌دهد و با روحیات، فرهنگ و خلق و خلوی جوامع آشناست. از این رو این نشریه با لحن کنایه‌آمیزی به وی عنوان «محقق جدید آلمان در عرصه جوامع و  ملت‌ها» را داده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
نواب دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 12:46

زنده باشی قیصر تکرار نشدنی فوتبال هرچی تو بگی درسته زنده باد المان و دیگر هیچ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد