وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: بایرن جنگید و با شایستگی بر لیل غلبه کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی بایرن معتقد است تیم تحت هدایتش در جدال خارج از خانه با لیل، زیبا بازی نکرد اما جنگید و به همین خاطر با شایستگی پیروز شد.

به نقل از سایت باشگاه بایرن، یوپ هاینکس پس از برد یک بر صفر شب گذشته در دور سوم مرحله گروهی این مسابقات اظهار داشت: در چنین بازی‌هایی حتما باید برنده شد. این یک برد اجباری بود. هرچند که خیلی خوب بازی نکردیم، اما تیم تا پایان جنگید و سرانجام نیز مزد جنگیدن خود را با شایستگی گرفت.

مربی 68 ساله مونیخی‌ها که با تک گل دقیقه 20 توماس مولر از روی نقطه پنالتی یک بر صفر پیروزی خارج از خانه را جشن گرفت، ادامه داد: هر کس که بازی ما را دید، می توانست حس کند مقابل لیل فوق‌العاده پرشور بازی نکرده و در زمین حرکت نداشتیم. اما گاهی لازم است حتی با وجود چنین شرایطی از عملکرد تیم راضی بود. در این مواقع آنچه اهمیت دارد، کسب برد است. چیزی که ما مقابل لیل کسب کردیم.

بایرن با این برد 6 امتیازی شد و از نظر امتیاز با والنسیا و اف.ث.باته در گروه F شرایط برابری یافت، اما پس از این 2 حریف اسپانیایی و بلاروسی با میانگین گل ضعیف‌تر در رده سوم ایستاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
shadzi جمعه 5 آبان 1391 ساعت 23:06

خیلی هم خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد