وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: به خاطر مصدومیت ها، به بازنشستگی هم فکر کردم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن مهاجم هلندی بایرن که با مشکلات بدنی و مصدومیت های متوالی و طولانی مدت مواجه است با ابراز ناامیدی از بهبود مصدومیت و بازگشت به میادین به فکر آویختن کفش ها و بازنشستگی افتاده است.

روبن می گوید: "من آسیب دیدگی های شدیدی را در طول دروان حرفه ای بازی خود تجربه کردم و این باعث می شود که بسیار غمگین باشم."  

روبن در ادامه با حالتی ناامید می گوید: "صادقانه به شما بگویم من در مورد بازنشستگی و آویختن کفش هایم زیاد فکر می کنم. البته این تنها یک فکر است و نمی توان دقیق در مورد آن تصمیم گیری کرد."

روبن در پایان می گوید: "من واقعا از تمام افرادی که به من برای گذراندن این زمان دشوار کمک می کنند تشکر می کنم. من شخصا از مربی تیم ملی و بایرن تشکر می کنم که اعتماد خود به من را نشان دادند و این برایم یک احساس واقعا خوب ایجاد کرده است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد