وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونی کروس: بایرن برای پیروزی به لیل سفر می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌تونی کروس هافبک با استعداد باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بایرن می تواند با پیروزی مقابل لیل به بازی های لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

تونی 22 ساله اکنون در فرم ایده آل خود قرار دارد و شنبه گذشته موفق شد همراه بایرن رکورد هشت پیروزی متوالی را در تاریخ بوندسلیگا ثبت کند و با یک روحیه خوب به دیدار اروپایی مقابل لیل سفر کنند.  

کروس به سایت رسمی باشگاه بایرن می گوید: "ما با اعتماد با نفس بالا به لیل سفر خواهیم کرد. در گروه، ما برای صعود شانس نخست را داریم. البته با توجه به شکست از باته ما کمی دچار فشار هستیم."
کروس در مورد شکست مقابل باته گفت: "من نمیخواهم به آن دیدار فکر کنم. در حال حاضر ما احساس فوق العاده ای داریم و این تمام آن چیزی است که اهمیت دارد."  

کروس در پایان از ادامه روند پیشرفت خود صحبت می کند: "بدیهی است که در سن 22 سالگی فرصت های زیادی برای پیشرفت وجود دارد. عملکرد خود را در پایان فصل ارزیابی کردم و چیزهایی وجود دارد که برای این فصل باید آن ها را بهبود ببخشم."

نظرات 2 + ارسال نظر
مجیب رئالی سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 18:53 http://realmadridcf.rozblog.com

سلام من مدیر بزرگترین وب هواداران رئال مادرید هستم از شما خواهشی داشتم من لوگوی شما را تو وبلاگم گذاشتم اگر شما مایل
بودید لوگوی وبلاگ من را تو وب خود قرار بدهید خیلی خوشهال میشم
باز هم ممنون

http://www.up.persianv.com/images/v24g9v41o2z7lcfrdui.jpg

سلام
متاسفانه تبادل لوگو نمی کنیم

الهام جمعه 7 آذر 1393 ساعت 14:53

خیلی تونی رو دوس دارم خوب شد اومد رعال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد