وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابراز همدردی باشگاه بایرن با خانواده ووکچویچ

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ حادثه تصادف شدید بوریس ووکچویچ کل بوندسلیگا و هواداران فوتبال را در شوک فرو برد. باشگاه بایرن در پیامی نگرانی های عمیق خود از شرایط بوجود آمده برای این بازیکن جوان هوفنهایم را اعلام کرد. 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن، کاپیتان فیلیپ لام می گوید: "من به نمایندگی از کل تیم آرزو می کنم بوریس قدرت لازم برای مبارزه را داشته باشد." 

باواریایی ها کارتی را با آرزوی بازیابی سلامت و خروج از کما، که به امضای کل بازیکنان و اعضای کادر فنی بایرن رسیده است برای ووکچویچ ارسال کردند. 

تام اشتارک دروازه بان دوم بایرن که فصل گذشته در هوفنهایم همبازی بوریس بود می گوید: "من دو سال با ووکچویچ همبازی بودم خبر تصادف او من را کاملا در شوک فرو برد. ذهن و فکرم کاملا با او و خانواده اش است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد