وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا: کواچ سعی می‌کند فلسفه خود را در بایرن مونیخ پیاده کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوید آلابا، مدافع باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که پیشرفت جوانان باشگاه در مسیر صحیحی قرار دارد.  

در گفتگو با Goal، مدافع اتریشی در این خصوص بیان کرد:

“من یکی از آخرین بازیکنانی بودم که به تیم اصلی بایرن مونیخ راه یافتم و از آن زمان خیلی وقت می گذرد. اکنون می دانم که یکی از اهداف مهم باشگاه، کمک به پیشرفت جوانان است. باشگاه در مسیر خوبی بوده و تلاش می کند تا بازیکنان جوان را در جایگاهی قرار دهد که من اکنون هستم. پتانسیل جوانان باشگاه بالاست و شما این را حین مسابقات و تمرینات می بینید. عملکرد آنها بسیار خوب بوده است اما آمدن به تیم اصلی گام بلندی بوده و به هیچ وجه آسان نیست. آنها تلاش می کنند بهترین نمایش را داشته باشند و مربی نیز دائما با آنها در حال گفتگو است. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد ولی می دانم که اکنون سیستم جوانان در مسیر صحیحی است.
 

وی در خصوص حضور نیکو کواچ در بایرن مونیخ تصریح کرد:

“شما می توانید درک کنید که او تجربه زیادی چه در زمینه بازیکن و چه در زمینه مربیگری دارد. او سعی می کند که فلسفه خود را به تیم منتقل کند. البته این کار زمان بر است ولی نمی توان تجربه بالای او را در فوتبال نادیده گرفت. تمرینات سختی سپری کرده ایم ولی کاملا موثر بوده اند. جو تیم چه در تمرینات و چه در زمان بازی بسیار خوب است. او با بازیکنان مرتبا در حال گفتگو بوده و اعتماد به نفس و احساس خوبی به آنها می دهد.
 

مدافع اتریشی در مورد وضعیت پیش آمده برای مسوت اوزیل گفت:

“نمی دانم در زمان حضور او در تیم ملی آلمان چه اتفاقاتی رخ داده است پس نمی توانم در مورد این مسئله صحبت کرده یا قضاوت کنم. هنوز نژادپرستی در اروپا وجود دارد. در آلمان و اتریش این مسئله وجود دارد و چیزهای زیادی در مورد این مسئله در کشور ایتالیا شنیده ام و حتی خودم نیز تجربیاتی داشته ام. نباید نژادپرستی چه در زمین فوتبال و کلا در جهان وجود داشته باشد. ورزش برای این است که با مشکلات مقابله شود و دنیا را به جای بهتری تبدیل کند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد