وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: بایرن مونیخ برای بواتنگ 50 تا 60 میلیون یورو می خواهد؛ در صورت جدایی وی، ده لیخت جذب خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مصاحبه کارل هاینس رومنیگه درباره خروج احتمالی بواتنگ، شایعات زیادی را به وجود آورده است. 

 

به نقل از بیلد، بایرن مونیخ برای بواتنگ 50 تا 60 میلیون یورو می خواهد. در صورتی که بواتنگ تیم را ترک کند، زوله جانشین وی خواهد بود و ده لیخت، مدافع با استعداد و 18 ساله آژاکس هم جذب خواهد شد تا بایرن مونیخ فصل آینده سه دفاع آماده (هوملس، زوله و ده لیخت) داشته باشد. ماتیاس ده لیخت چندین ماه است که در رادار بایرن مونیخ است.

بواتنگ هنوز هم رویای بازی در رئال مادرید یا بارسلونا را در سر دارد. منچستر یونایتد سال قبل سعی در آوردن این بازیکن به اولدترافورد داشت اما مصدومیت های بدموقع مانع از این اتفاق شد. در صورت تمایل بواتنگ، منچستر یونایتد دوباره برای جذب این بازیکن تلاش خواهد کرد. البته پاری سن ژرمن و منچستر سیتی هم از دیگر مشتریان احتمالی این بازیکن خواهند بود. بعد از جام جهانی آینده بواتنگ به احتمال فراوان مشخص خواهد شد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
milad پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 00:57

خاک بر سرشون بواتنگ رو بفروشن زوله رو جانشینش کنن همون چیزی که ازش میترسیدم فیکس بازی کردن زوله هستش

محمد پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 20:04

خدایا یه کم عقل بده به اینا خب مرتیکه بواتنگ نباشه عمه ات رو میذاری جاش یا زوله رو ؟ البته زوله بد نیست ولی لامصب بازیش بگیر نگیر داره نگیره بد بختیم . والا از بواتنگ بهتر نیست پاس پشت دفاعش بسه برامون. خدایا این سران باشگاه رو یه بلایی بیار سرشون با این وضع یه 10 20 سالی باید صبر کنیم برای قهرمانی چمپیونز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد