وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل و انتظارتی که باید به ثمر بنشیند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بسیاری از هواداران فوتبال آلمان و البته آرسنالی ها پس از شکست شاگردان یوآخیم لوو به انتقاد از عملکرد مسوت اوزیل پرداختند.  

تیم ملی مکزیک موفق شد در یکی از جذاب ترین بازی های برگزار شده در رقابت های جام جهانی 2018 با تک گل هیروینگ لوزانو که در دقیقه 35 به ثمر رسید به برتری دست یابد و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد؛ البته شاگردان کارلوس اوزاریو که برنامه مشخصی بر اساس نقاط ضعف آلمان داشتند، پیش از گل نیز نمایش بسیار خوبی داشتند تا انتقادات زیادی نسبت به عملکرد شاگردان یوآخیم لوو وجود داشته باشد و در این میان مسوت اوزیل یکی از بازیکنان تیم ملی آلمان است که پس از بازی مورد هجمه رسانه های مختلف قرار گرفته است، چرا که در صحنه گل لوزانو به راحتی مقابل دریبل این بازیکن فریب خورد و نتوانست نمایش خوبی داشته باشد.


کوین کیون مدافع سابق آرسنال شب گذشته در مورد عملکرد این بازیکن گفت: « اگرچه شکی در توانایی های اوزیل وجود ندارد، اما بازی هایی این چنینی سوالاتی در مورد تاثیرگذاری و جایگاه او در تیم آلمان به وجود خواهد آورد.»


در یکی از مقالات به شجاعت و جنگندگی بی نظیر مکزیکی ها اشاره شده و نویسنده معتقد است که اگر شاگردان لوو هم به همان میزان مکزیکی ها جنگنده و شجاع بودند، می توانستند نمایش بهتری داشته باشند. نویسنده معتقد است که یکی از بازیکنانی که کاملا در مقابل این رویکرد بوده، مسوت اوزیل است که در طول بازی بارها خودش را برای گرفتن خطا به زمین انداخت و در زمان مالکیت مکزیکی ها تلاش ناموفقی برای به دست آوردن توپ داشت.


بر طبق آمار وب سایت هواسکورد در میان بازیکنانی که از ابتدا بازی را شروع کردند، فقط تیمو ورنر و سامی خدیرا به ترتیب با 5.9 و 6.3 از 10، نمرات ضعیف تری از اوزیل داشته اند که البته این دو بازیکن هم در میان تعویض شده ها قرار می گیرند.


بر طبق ادعای رافائل هانیگستن ژورنالیست فوتبال آلمان، یوآخیم لوو پیش از آغاز دیدار برابر مکزیک تفکر زیادی در مورد بازی دادن یا ندادن به اوزیل داشته است. اوزیل از سال 2009 که به عضویت تیم ملی آلمان درآمده و از زمان حضور یواخیم لوو همواره در تورنمنت های مختلف در میان بازیکنان مورد نظر این مربی قرار داشته است، ولی به نظر می رسد جایگاه او دیگر تضمینی نداشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال آلمان علاوه بر این پیش تر نیز نارضایتی خود را از ملاقات اوزیل با اردوغان ابراز کرده بود و قطعا در سال های آینده و تورنمنت های پیش رو این هافبک ترک تبار رقابت سخت تری برای برای حضور در تیم ملی خواهد داشت.


ژرمن ها در دیدار بعدی خود باید به مصاف سوئدی بروند که تا پایان نیمه اول مقابل کره جنوبی با تساوی به کار خود پایان داده است و با توجه به نمایش اوزیل در دیدار برابر مکزیک هیچ تعجبی نخواهد داشت اگر شاهد نیمکت نشینی این بازیکن باشیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد