وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت فیلیپ لام از تیم ملی آلمان بعد از باخت مقابل مکزیک

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان از تیم کشورش بعد از باخت مقابل مکزیک حمایت کرد.  

فیلیپ لام که تا 4 سال قبل بازوبند کاپیتانی «مانشافت» را در اختیارداشت و بعد از کسب قهرمانی جهان، با تیم ملی وداع کرد، به تیم آلمان روحیه داد.

وی دقایقی بعداز باخت شگفت‌انگیز یک بر صفر روز گذشته برابر مکزیک عنوان کرد:هنوز امکان وقوع هرچیزی هست.گاهی یک ضربه کوچک لطمه‌ای نمی زند تا متحدتر از قبل شویم.

لام که هم اکنون در روسیه بسر می‌برد و از مدرسه آلمان‌ها در مسکو بازدید کرده، معتقد است نتیجه باخت روز گذشته در ورزشگاه لوژنیکی در نهایت به سود «مانشافت» است.وی اظهار داشت:شنیدم تک تک بازیکنان از عملکرد خود انتقادکردند.این حرکت خیلی خوب است.تیم با تجربه است و کادر مربیگری هم با تجربه هستند.پس می‌دانند با این باخت چگونه باید کنار بیایند.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
امید آلمانی 1366 دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 15:34

زنده لام..زنده باد طرز تفکر....زنده باد نتیجه گیری از پیش امد...زنده باد مانشافت..از شکست خواهیم اموخت و نخواهیم اویخت.ادم با این نوع نگرش فیلیپ لام افتخار میکنه و احساس غرور میکنه که طرفدار چه تیمی هستیم

babak دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 16:23

بله درست است . انتقاد پذیری همه بازیکنان ، سبب انگیزه پیشرفت می شود ، اما با تصمیم غلط و انتخاب غلط لوو چه کنیم؟ برزیل ژسوس را برای پست تهاجمی برگزیده ، مربی مانشافت ، ماریو گومز را برگزیده ، کدامیک نشانه پیشرفت است؟ علیرغم علاقه ام به لوو ، این انتخاب او او را هرگز صحیح نمی دانم ، تاکیدش بر بازی گرفتن از خدیرای ناآماده را هرگز صحیح نمی دانم ، اگر انتخابش صحیح می بود می بایست نتیجه می داد ، در مرکز میدان درگیری و پرسینگ اصلا مناسب نبود ، هافبکهای مکزیکی هرکاری خواستند انجام دادند ،

عادل دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 17:19

درودبربابک واقعااشتباهات لوکاملامشهودبود.دربازی بعدی حتماتغییرات بایداعمال بشه وگرنه حذف ازجام بعیدنیست.خدیرادرسال2010خوب بود8سال گذشت چرابایدهنوزفیکس باشه بازیکنی فاقدتکنیک وبی استعداد.اوزیل هم شرایط مشابه خدیراروداره به نظرم اصلاوعوتش اشتباه بودلروی سانه بایدجایگزینش میشد

عادل دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 19:39

دوستان یه موضوع که واقعااعصاب خوردکن هست تو6بازی دوستانه که آلمان نتیجه نگرفت لومتوجه نداشتن کارایی تعدادی چون اوزیل وخدیرانشد.الان بابردسوئدکارخیلی سخت شد.اگه حذف بشیم واقعاجام دیگه ارزش دیدن نداره.بعدا زیه فصل ناامیدکننده که تمام باشگاههای آلمانی رقم زدن وهمه حذف شدن امیدبه تیم ملی بود که ظاهرابابیخردی لودرخطرقرارگرفت.

Aban دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 23:16

دوستان امید داشته باشین
همین لو آلمان رو 12 ساله که در قله ی فوتبال نگه داشته و در همه ی تورنومنت ها مدعی بوده، شاید اگر شانس باهامون یار بود الان داشتیم برای ششمین جاممون می جنگیدیم.
من مطمئنم که بازیکن های آلمان به خودشون میان و با یک برد پر گل مقابل سوئد به جام بر می گردن، اگر سوئد رو ببریم این برد امروز سوئد خنثی میشه و بردمون مقابل کره هم حتمیه.
به نظرم مقابل سوئد مهم ترین بازی چند سال اخیرمون رو خواهیم داشت

R سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 15:01

همه اونایی ک از یوگی انتقاد میکنن، وقتی امسال باز هم آلمان قهرمانی رو تکرار کنه، آخر سر میان ادای طرفدارای پر و پا قرص آلمانو در میارن و با جوگیری هر چه تمام تر از خوبی های لوو حرف میزنن، و اصلا به روی خودشون هم نمیارن که چقدر الان بهش بد و بیراه گفتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد