وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: می توانیم دوباره فاتح لیگ قهرمانان شویم؛ می خواهم در جام جهانی بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان باواریایی ها به زودی به میادین برمی گردد؛ او می خواهد در جام جهانی گلر اول تیمش باشد.  

مانوئل نویر اذعان داشته اگر تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، می خواهد در آن بازی کند.

به گزارش espn، مانوئل نویر که در اوایل فصل مصدوم شد حالا توانسته به تمرینات برگردد. احتمال می رود که کاپیتان باواریایی ها اواخر این ماه به میادین بازگردد.

او در مصاحبه ای درباره بازگشتش به میادین گفت:

“بیشتر چیز ها درست پیش می روند اما باید همه چیز خوب پیش برود. ریکاوری من بسیار متفاوت است. می توانم در فینال دی اف بی پوکال و اگر به فینال لیگ قهرمانان برسیم، بازی کنم. عملکرد و سطح من در تمرینات بسیار مهم است.
 

عملکرد اولرایش و احتمال بازی کردن او در فینال لیگ قهرمانان:

“منظورم این نبود که من هر کاری می کنم تا به فینال برسم. همان طور که گفتم این به عملکرد من در طول تمرینات بستگی دارد. بدن من ابتدا آهسته بهبود پیدا می کرد. من تعجب می کردم و با خود می گفتم: بدنم با من چه کار دارد می کند؟
 

و بالاخره بازگشت به تمرینات:

“بسیار خوشحالم که همه چیز تاکنون خوب پیش رفته است. با این حال دوست داشتم تا الان پیشرفت بیشتری از خودم می دیدم.
 

جام جهانی:

“فکر می کنم در تابستان امسال می توانم در جام جهانی بازی کنم و هدفم همین است. این همان چیزی است که می خواهم. بعد از اتمام تمرینات بازگشت در یکی از بازی بوندس لیگا به من انگیزه خواهد داد.
 

“دوست دارم به تیمم کمک کنم اما باید صبر کنم و ببینم قدم های بعدی چگونه خواهند بود. این که پزشکان هم چه چیزی خواهند گفت، مهم است. مهم است که آن ها تشخیص دهند که چه زمانی دوباره باید بازی کنم. البته باید خوشحال و با خودم صادق باشم. باید از خودم سوال کنم که آیا می توانم بعد از غیبت طولانی مدت آماده شوم یا باید تمرینات بیشتری برای آماده سازی انجام دهم؟ در حال حاضر نمی توانم به این سوالات پاسخ دهم. هنوز سوال های جواب داده نشده زیادی وجود دارند.
 

رویارویی بایرن مونیخ با رئال مادرید:

“رئال مادرید می تواند فصل خود را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، نجات دهد. آن ها بازی های خوب و بدی را به نمایش گذاشته اند و دچار فراز و نشیب هایی شده اند. با این حال ما تحت هدایت یوپ هاینکس به ثبات رسیده ایم. می توانیم دوباره فاتح لیگ قهرمانان شویم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا Wagner چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 22:50 http://www.bayern.blogsky.com

خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد