وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن - رئال؛ مصاحبه هایی که فراموش نمی شوند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هیچ دیداری در تاریخ چمپیونزلیگ به اندازه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید تکرار نشده است و امشب نیز یک بار دیگر دو تیم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

 

در طول این سال‌ها، دیدارهای فوق العاده جذابی از هر دو تیم مشاهده شده ولی همواره در خارج از زمین نیز این رقابت در مصاحبه های مطبوعاتی ادامه داشته است. در زیر به بخشی از معروف ترین واکنش ها پرداخته ایم. 

 

واکنش‌ها به داوری دیدار سال گذشته 

شاید پراشتباه ترین داوری که در ذهن همه نقش بسته، به سال گذشته بازمی‌گردد، جایی که رئال و بایرن مونیخ در دیدار برگشت در برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند. اشتباهات داوری پرشمار بود و بایرنی ها اعتراض زیادی به آن داشتند. آرتورو ویدال در این رابطه گفت:" برای آنها خیلی طبیعی است که اینگونه از شما سرقت کنند. 

کارل هاینز رومینیگه نیز گفت:" ما با 10 نفر مقابل 14 نفر در سانتیاگو برنابئو بازی کردیم." 

 

جمله معروف سالی حمیدزیچ 

حسن سالی حمیدزیچ 12 بار به عنوان بازیکن بایرن مقابل رئال قرار گرفته و موفقیت‌های زیادی در آنها کسب کرده است. 7 پیروزی، 1 تساوی و 4 شکست نتیجه تلاش او مقابل رئال بوده است. پس از یکی از بازی ها، رئال که نمایش خوبی نداشت، تحت فشار حریف قرار گرفت و نتوانست نتیجه خوبی کسب کند.  حمیدزیچ پس از بازی گفت:" رئالی ها در شلوارشان خرابکاری کردند!"

 

انتقاد نویر از بازیکنان رئال 

مانوئل نویر، گلر بایرن نیز همواره از منتقدین رئال بوده و پیشتر از دو بازیکن ترکیب فعلی رئال انتقاد کرده بود. او پس از پنالتی که راموس در نیمه نهایی سال 12-2011 خراب کرد گفته بود:" نمی‌دانستم سرخیو راموس دوست دارد ضربات پنالتی را بالای تیرک بزند." 

او همچنین راجع به رونالدو گفته بود:" من از آن دسته افرادی نیستم که با لباس زیر عکس بگیرم!" 

 

انتقادات کان از کریستیانو رونالدو 

نویر تنها گلر بایرن نیست که از رونالدو انتقاد کرده و در این مسیر، کان را نیز در کنار خود می‌بیند. گلر افسانه ای بایرن گفته بود:" رونالدو پیر شده و حوصله من را سر می‌برد. " 

 

واکنش کاسیاس به عدم تمایل کان به تعویض پیراهن 

کان یک اتفاق جنجالی را در روبرو شدن با کاسیاس رقم زد و از تعویض پیراهن با او سر باز زد. کاپیتان سابق رئال در این رابطه گفته بود:" حرکات کان به دور از ادب بود و من را ناراحت کرد."

 

منبع: مارکا 

ترجمه: روزبه مهری

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مانو روبری چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 21:54

دم نویر گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد