وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: شانسی برای خروج لواندوفسکی از بایرن مونیخ نمی بینم؛ بازی برابر هرتابرلین، آسان نخواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، فردا (شنبه) تیم های بایرن مونیخ و هرتابرلین از سری مسابقات هفته بیست و چهارم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.  

مصدومان تیم:

“هامس را در اختیار نخواهیم داشت. بواتنگ نیز توانایی شرکت در تمرینات را نداشته و او هم در دسترس نخواهد بود. هوملس به احتمال فراوان به بازی خواهد رسید. کیمیش هم از ناحیه مچ پایش دچار مشکل شده است و باید ببینیم می تواند بازی کند یا خیر.
 

اعتراض روبن به نیمکت نشینی:

“من و او در این باره حرف زدیم. همه چیز خوب به نظر می رسد. او برای همه مانند یک الگو است. بازیکنان دیگر که کنار او حضور دارند، بابت چنین موضوعی خوشحال هستند. روبن هر روز قبل از آمدن به تمرینات به باشگاه می رود. به علاوه شخصیت بزرگی هم دارد و در تمرینات هم برای همه یک الگو محسوب می شود.
 

“فکر نمی کنم اعتراض او روی کار ما تاثیر داشته باشد. ما در آرامش هستیم. چنین رقابت هایی برای تیم، خوب است. این را در می کنم که همه بازیکنان شور و اشتیاق خاصی برای بازی کردن، دارند.
 

لواندوفسکی:

“همه بازیکنان اجازه این را دارند که مدیر برنامه هایشان را تغییر دهند. چنین چیزی عادی است و بحثی در این باره وجود ندارد. بایرن مونیخ بازیکنان سطح بالایش را حفظ خواهد کرد فکر نمی کنم که شانسی برای جدایی لواندوفسکی وجود داشته باشد.
 

المپیک:

“من همیشه علاقه مند به این تورنمنت هستم. زمانی که عملکرد فوق العاده ورزشکاران آلمانی را دنبال می کنیم، فقط می توانیم برای عملکرد خوب آن ها، کلاه از سر برداریم. همه می توانند از موفقیت آن ها لذت ببرند.
 

 روبری:

“مطمئنم که همه ما می توانیم همچنان از بازی روبن و ریبری لذت ببریم. از این که کنار آن ها هستیم، خوشحالیم. این دو بازیکنان مهمی برای ما هستند و در ادامه هم چنین خواهد بود. آن ها به موفقیت های چشمگیری در این باشگاه رسیده اند.
 

تیاگو:

“او به زمان بیشتری نیاز دارد. با او مانند فرانک (ریبری) کار خواهم کرد. او به آرامی دوباره با تیم هماهنگ خواهد شد.
 

هرتابرلین:

“بدون شک بازی آسانی نخواهد بود. آن ها بازیکنان قوی ای را در اختیار دارند و از نظر فیزیکی کامل هستند. به علاوه مربی خوبی هم دارند که در گذشته خودش هم بازیکن با کیفیتی بوده است.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
Abbas جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 19:05

سلام دوستان

Abbas جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 19:09

مربی خوبی بود

جواد جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 22:16

سلام دوست عزیز
مربی خوبی هست و خواهد بوووووووود

FC BAY جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 23:46

سلام دوستان
کاراسکو با 30 میلیون یورو داره میره دالیان چین
فکر کنید میتونست با این مبلغ بیاد بایرن و بازیکنها رو تو تمرینرم کنه.
به شخصه فکرشم رو هم نمیکردم با این سن و سال با همچین مبلغی بره باشگاه چینی

حسن بایرن شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 01:06

فقط 30 میلیون دستمزدشه ..وگرنه الکی که به این تیما نمیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد