وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات جالب از برد 3 - 1 بایرن برابر لورکوزن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برد 3 گله برابر لورکوزن علاوه بر کسب 3 امتیاز حاوی دیگر نکات جالبی بود که با هم می خوانیم.  

لواندوفسکی با گلزنی به بایر به نخستین بازیکن تاریخ لیگ تبدیل شد که می تواند در 7 فصل متوالی در هفته ی نخست گلزنی کند. وی در 150مین بازی اش برای بایرن 114مین گلش را زد. همچنین لوا موفق شد بعد از 4 بازی ناکامی برابر لورکوزن گل بزند. لوا در 3 بازی اخیر لیگ 4 لگ زده است و در سال 2017 نیز در 26 بازی موفق به زدن 27 گل شده است.لوا همچنین 14 پنالتی از 15 پنالتی بایرن در لیگ را زده است که 13 تای آن ها به گل تبدیل شده است.

-نیکلاس سوله توانست درنخستین بازی در دقیقه 9 برای بایرن گل زنی کند.جالبست که آلونسو نیز فصل قبل نخستین گل بوندس لیگا را در همین دقیقه به برمن زد.

-تولیسو دیگر خرید بایرن نیز تنها بعد از زدن 2 شوت توانست نخستین گلش برای بارین را به ثمر برساند.

-بایرن شب گذشته موفق شد برای54مین بازی متوالی در خانه گلزنی کند.بیشترین آمار از این حیث به بایرن سال 1979 تا 1982 باز می گردد که در 77 بازی متوالی خانگی گلزنی کردند.همچنین باواریایی ها توانستد برای 6مین فصل متوالی دیدار هفته ی نخستشان را با برد پشت سر بگذارند تا با رکورد کایزرسلاترن طی سال های 1989 تا 1994 برابری کنند.

-بایرن شب گذشته سه کاپیان مختلف را در میدان دید.مصومیت نویر باعث شد تا مولر کاپیتان بایرن باشد و پس از تعویض ریبری این بازوبند را به بازو بست. سپس با تعویض ریبری روبن برای 13 دقیقه کاپیتان تیم شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد