وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال همکاری میروسلاو کلوزه با باشگاه بایرن مونیخ در آینده وجود دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سابق تیم ملی آلمان در حال حاضر به همراه بایرن مونیخ در کشور چین به سر می برد. 

 

پیش از این اعلام شده بود که میروسلاو کلوزه، مهاجم سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان همراه این باشگاه در تور آسیا در کشور چین حضور خواهد یافت.

به گزارشsport1، با توجه به علاقه بایرن مونیخ به استفاده از بازیکنان سابق خود مانند ویلی سانیول که به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی به باشگاه اضافه شد، گفته می شود که شاید همکاری این تیم با میروسلاو کلوزه نیز به مانند سال های گذشته آغاز شود.

البته به نظر که این اتفاق در حال حاضر رخ نخواهد داد زیرا در حال حاضر مهاجم گلزنی آلمانی در کادر فنی تیم ملی کشورش حضور دارد.

کلوزه در خصوص این مسئله بیان کرد:

“پس از این سفر، به تعطیلات خواهم رفت. دوست دارم با آنچلوتی کار کرده و واقعا رو به جلو نگاه می کنم. البته حدس می زنم که با تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه حضور داشته باشم زیرا این خواسته من است. باید دید پس از آن چه رخ خواهد داد.
 

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ نیز در خصوص این مسئله بیان کرد:

“حضور او با ما در آسیا در کنار تیم و دیدن تمرینات آنچلوتی، یک آزمون برای او و ما خواهد بود. نمی توانم ادامه دار بودن این همکاری را در آینده رد کنم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد