وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: هدف اصلیمان قطعی کردن صعودمان به جام جهانی 2018 است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی مانشافت اعتقاد دارد تیمش بازی سختی در شهر باکو مقابل آذربایجان خواهد داشت. 

 

تیم فوتبال آلمان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در شهر باکو به مصاف تیم ملی آذربایجان خواهد رفت. چند شب پیش ژرمن ها در دیداری دوستانه انگلیس را شکست دادند.

به نقل از SPORT1، یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان بر این موضوع تاکید کرده که تیمش به شدت به دنبال قطعی کردن حضور خود در جام جهانی روسیه است.

“هدف اصلی ما این است که هرچه زودتر بلیط خود برای روسیه را رزرو کنیم. من مطمئن هستم که ما روند پیروزی های متوالی خودمان را ادامه می دهیم. می خواهیم تا تابستان پیش روی تمامی امتیازات ممکن را جمع آوری کنیم. من به تمامی بازیکنان ایمان دارم. باور دارم که می توانیم راه درست را انتخاب کنیم و به پیش برویم و اگر در فرم ایده آل خودمان ظاهر شویم، می توانیم بازی مقابل آذربایجان را ببریم. اما ما کار بسیار سختی در باکو داریم. آذربایجان در آخرین بازی خانگی اش در مقدماتی جام جهانی، نروژ را شکست داد و این زنگ خطری برای ما است. آذربایجان پیشرفت زیادی داشته است، آن ها می دانند چگونه دفاع کنند و تیم بسیار منظمی هستند.
 

“تمامی بازیکنان برای این دیدار آماده اند، اما وضعیت مسوت اوزیل همچنان در ابهام است و بعد از آخرین تمرین در مورد او تصمیم خواهیم گرفت. در مورد ترکیب تیم نیز هنوز تصمیم نگرفتیم و بعد از تمرین امروز در این مورد نیز تصمیم گیری می کنیم. در بازی فردا هودس از ابتدا به میدان خواهد رفت.
 

لوو در مورد آندره شورله نیز گفت:

“شرایط کنونی او در دورتموند آن چیزی که می خواهد نیست. در هفته های اخیر او نمایش های خوبی داشته است. من فکر می کنم او انگیزه زیادی دارد.
 

وی در مورد کاپیتان ژرمن ها در بازی فردا گفت:

“سامی خدیرا کاپیتان ما است. او شخصیت یک رهبر را دارد. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد