وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: قانون 50+1 به فوتبال آلمان ضرر می زند و باید متوقف شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر اجرایی بایرن مونیخ معتقد است که قانون 50+1 باید در فوتبال آلمان لغو شود اما بایرن مونیخ به تنهایی نمی تواند کاری کند.  

کارل هاینس رومنیگه، مدیراجرایی بایرن مونیخ نسبت به قانون 50+1 در فوتبال آلمان گلایه دارد. در فوتبال آلمان قانونی وجود دارد که حداقل 51 درصد از سهام یک باشگاه باید متعلق به هواداران باشد و بقیه سهام، متعلق به مالک است. کارل هاینتس رومنیگه در یک کنفرانس خبری در خصوص این قانون گفت:

“تاریخ قانون 50+1 گذشته و این قانون برای باشگاه های آلمانی بین المللی یک ضرر محسوب می شود. باید ترویج این پوپولیسم را متوقف کنیم. این قانون در تمام باشگاه های بوندس لیگا در یک سطح تقریبا بیهوده انجام می شود. بوندس لیگا قطعا از وجود مالکیت بر اکثریت سهام باشگاه ها سود خواهد برد. باید حتما گزینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران جدید به شرطی که هویت باشگاه ها تغییر نکند را بررسی کنیم. اگر از نظر آماری و حقیقی به ماجرا نگاه کنیم، در سال های اخیر قافیه را به سایر رقبای اروپایی باخته ایم. در سال 2013، آلمان در رنکنیگ باشگاه های اروپا پس از اسپانیا در رده دوم قرار داشت اما حالا انگلیس و حتی ایتالیا نیز از آلمان پیشی گرفته اند. باید کمی مراقب باشیم زیرا این موضوع مخصوصا در بازار آسیا یا آمریکا مورد توجه واقع خواهد شد. بایرن نمی تواند به تنهایی مقابل این قانون بایستد بلکه کل بوندس لیگا باید در لغو این قانون مشارکت کنند. آلمان با این قانون، تا همیشه جزیره افراد خوشبخت نخواهد بود. یا باید لغو قانون 50+1 را در پیش گیریم و آن را دنبال کنیم، یا این که گوشه ای بنشینیم و بهای آن را بپردازیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد