وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: حضور در بایرن مونیخ برایم افتخار بزرگی بود؛ فصل خوبی پیش روی آنها به همراه کواچ خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسپانیایی از دوران حضورش در آلمان که سه سال به طول انجامید، بسیار رضایت دارد.  

پپ گواردیولا، سرمربی باشگاه منچسترسیتی، حضور در بایرن مونیخ را افتخاری برای خودش دانسته و اذعان کرد که خانواده اش از حضور در آنجا خوشحال بوده اند.

سرمربی اسپانیایی پس از بارسلونا در سال 2013 هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت و سه فصل در کنار باواریایی ها حضور داشت و در سال 2016 نیز راهی منچسترسیتی شد.

به نقل از سایت رسمی منچسترسیتی، او در خصوص دوران حضورش در آلمان گفت:

“دوستان زیادی در بایرن مونیخ دارم و مربیگری در آنجا تجربه بسیار بزرگی نه تنها برای من، بلکه برای خانواده ام نیز بود. همیشه در زندگی افتخار می کنم که یک بار مربی بایرن مونیخ بوده ام. آن روز را به خاطر می آورم که آنها به من زنگ زدند و خواهان حضورم در آنجا شدند. این مانند یک رویا بود. جدا از نتایج و اتفاقاتی که افتاد، خانواده ام نیز در مونیخ بسیار خوشحال بودند. من هنوز هم یک آپارتمان در آنجا دارم و هر زمان که فرصت شد، می خواهم به آنجا برگردم. مشتاقم که مجددا برخی از اعضای باشگاه و بازیکنان را ملاقات کنم.
 

وی در خصوص حضور نیکو کواچ در بایرن مونیخ افزود:

“همیشه بودن کنار دیگر مربیان باعث افتخار بوده است. ابتدای کارم با حضور کنار دیگر مربیان چیزهای بسیاری آموختم. من بسیار کنجکاو بودم. نیکو کواچ و برادرش به قطر آمدند و ما در خصوص چیزهای مختلفی بحث کردیم. این دیدار بسیار خوب و مهربانانه بود. پس از آن دیدار، او هدایت آینتراخت فرانکفورت را گرفت که در آن روزها اوضاع خوبی نداشت و کاری که طی این سال ها در آنجا انجام داد، فوق العاده بود. بازی آنها مقابل یوونتوس را دیدم. با اینکه باختند، ولی سبک بازی شان مرا تحت تاثیر قرار داد. شک ندارم که فصلی خوب پیش روی آنهاست. او باشگاه و ذهنیت بایرن مونیخ را می شناسد و اگر موفق شود، خوشحالم خواهم شد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد