وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ال موندو: دادستانی اسپانیا این بار هامس رودریگز را به فرار مالیاتی متهم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خزانه داری مدعی پرداخت 11.65 میلیون یورو از سوی هامس به دلیل تخلف مالیاتی شده است.  

هامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ از سوی خزانه داری و اداره مالیات اسپانیا به فرار مالیاتی متهم شد.

هامس 27 ساله که در تابستان گذشته از رئال مادرید راهی بایرن مونیخ شد، سه فصل در سانتیاگو برنابئو بازی کرد که به جز زمانی که شاگرد آنچلوتی بود، در دو فصل دیگر یک نیمکت نشین بود. به خصوص در دوران حضور زیدان روی نیمکت کهکشانی‌ها، ستاره کلمبیایی وضعیت چندان مناسبی نداشت. نهایتا هامس تصمیم گرفت از رئال مادرید جدا شود.

به گزارش نشریه مادریدی ال موندو، حالا هامس آخرین بازیکنی است که اداره مالیات اسپانیا او را به فرار مالیاتی متهم می‌کند. اخیرا از سوی دادستانی این بازیکن به طفره رفتن از پرداخت رقم 6.35 میلیون یورو مالیات بابت حق تصویرش متهم کرده و این به اطلاع وکلای هامس نیز رسیده است. خزانه داری در ادامه این اتهام، هامس را به پرداخت 11.65 میلیون یورو - رقم مالیات پرداخت نشده به علاوه جریمه و بهره - محکوم کرده که مشخص نیست هامس آن را می‌پذیرد یا نه.

در سالیان اخیر دولت اسپانیا به چندین و چند نفر از سرشناس ترین فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا اتهام فرار مالیاتی زده و جریمه‌های کلانی نیز از آنها گرفته است. آخرین مورد کریستیانو رونالدو بود که حتی به گفته تباس به خاطر همین مشکلات مالیاتی پس 9 سال تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفت.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
seedosi جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 03:15

مودیان محترم مالیاتی سپاسگذاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد