وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولی هونس انتقال آلفونسو دیویس، ستاره جوان فوتبال کانادا به بایرن مونیخ را تایید کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس بایرن مونیخ انتقال یکی از مستعدترین بازیکنان شاغل در لیگ MLS به بایرن مونیخ را تایید کرد. 

 

حدود دو روز پیش خبر داده بودیم مذاکرات بایرن مونیخ با ونکوور وایتکپس بر سر به خدمت گیری آلفونسو دیویس، پدیده 17 ساله فوتبال کانادا جدی است. اکنون به نظر می رسد این انتقال به زودی رسمی خواهد شد.

به گزارش بیلد، اولی هونس با تایید خرید آلفونسو دیویس گفت:

“کار انتقال آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ تمام شده است. او به همراه صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن مونیخ) به فیلادلفیا خواهد آمد. آیا من بازی او را دیده ام؟ خیر، این کاری است که حمیدزیچ انجام می دهد.
 

گفتنی است دیویس در فیلادلفیا تست های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت تا قراردادش را با بایرن مونیخ امضا کند. او سپس دوباره به ونکوور وایتکپس بازخواهد گشت زیرا وی تا ماه نوامبر که 18 ساله خواهد شد، نمی تواند برای بایرن مونیخ بازی کند.

آلفونسو دیویس در 6 بازی برای کانادا، 3 گل ملی به ثمر رسانده است. این وینگر چپ که متولد غنا است و در دوران کودکی به عنوان پناهنده به کانادا آمده، در مسابقات این فصل تیمش هم 3 گل و 6 پاس گل ثبت کرده است. رقم درخواستی ونکوور وایتکپس برای فروش این بازیکن، حدود 15 میلیون یورو بود و علاوه بر این، آن ها خواهان دریافت 15 درصد از مبلغ فروش دیویس به باشگاه های دیگر در آینده بوده اند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Die mannschaft چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 17:27

با 13 میلیون قرار دادش بسته شده
چند تا از بازیهاش رو دیدم. فیزیکِ خوبی داره و سرعتش هم تو استارتهای کوتاه خیلی خویه و تکنیکش هم بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد